Op welke andere manieren kan ik mijn celeron 466 overclocken dan behalve de FSB te verhogen. Waar kan ik hier informatie over vinden?
kan niet anders, ja mischien kun je l2 cache latency wat omlaag hale hier heb je er progjes voor http://www.h-oda.com/
Mijn afgelopen poging om met een FSB van 75 te draaien op een Asus P3B-F met Celly 466, dus 525 waren rampzalig.. Oude Seagate 4Gb had er grote problemen mee, diskerrors van hier tot ginder. -> Verse windowsinstallatie...
Ik heb een Procomp BS61M en mijn Celly 466 loopt zonder problemen op 525 (FSB=75). Gewoon stabiel enzow, maar mijn kast staat open want ik heb zo'n tering kut koeler, met de kast dicht gaat de temp tot boven de 80 en dat is niet zo erg gezond. En op 83 FSB startie goed op, maar dan blijft ie hangen bij het opstartscherm van WinME
Hier o.a. een celly 466 @ 583. FSB op 83, geen problemen, verder alles standaard instellingen, normale cooler.
100 FSB wil ie niet eens posten
), standen ertussen kan ie niet.
hmmm, toch es op mijn abit BE6-2 testen
100 FSB wil ie niet eens posten
hmmm, toch es op mijn abit BE6-2 testen
Alpha Innotec WP aardwarmte / 19230 WP Sunpower MAX 3 (32 / SMA - 18 / Enphase) 80 kWh BE batterij / vrijstaand huis gasloos / EV 40k per jaar