zelf draai ik g6 makelijk ftp prog en fijn, en cracks zijn ook op de gebruikelijke sites te vinden dus;)
g6 staat wel op tucows
g6 staat wel op tucows
Kheb net ook een server gemaakt met G6 en tis idd heel erg fijn, makkelijk--> binnne 5 min kun jem al aan t lopen hebben, dan nog configgen, allene issie nu heel traag, Chello ik ga nu de jhele tijd klagen zodat zem sneller gaan maken:
op advies van de helpdesk daaro
btw: wat zet je allemaal op je server? icq me anderz ofzo als je wil
op advies van de helpdesk daaro
btw: wat zet je allemaal op je server? icq me anderz ofzo als je wil
WarFTP = klote op te zetten + gebruiken
G6 rules
Serv-U is iets te simpel IMHO.
G6 rules
Serv-U is iets te simpel IMHO.
War FTP moeilijk??? komop man!!!
ik heb hem al jaaaren
maar dalijk toch maar die G6 erop, want hij kan geen upload resume aan, en dat suckt bigtime met bestanden van 600 mb (mjah wat zou dat toch zijn... zie info
)
ik heb hem al jaaaren
maar dalijk toch maar die G6 erop, want hij kan geen upload resume aan, en dat suckt bigtime met bestanden van 600 mb (mjah wat zou dat toch zijn... zie info
Specs | FFXIV: Maki Kato@Alpha
Verwijderd
G6 zal ook best wel tof zijn. Maar het Freeware programaatje WarFtp is echt extreem makkelijk in gebruik en voor iemand die nog nooit iets eerder een ftp server heeft gedraait echt ideaal.
G6 Rulez! vinnik
tis makkelijk, in een paar min. klaar! en erg overzichtelijk en t belangrijkste: resumable!!!
* duderuud vindt Serv-U wel lekker!
War FTP ondersteund ook Resuming hoor. Is mijns inziens trouwens de beste FTP server voor Windows platforms. Makkelijk in gebruik, stabiel, snel installeren, freeware etc. etc.
Ik draai hier inmiddels G6 en dat bevalt goed. Nu even wachten tot ik aangesloten ben op MXStream, want met Casema gaat het echt klote...
Jah, casema zuigt echt, maar Sonera Quicknet gaat nog wel, oh en welke ftp G6 roelt, alleen het enige gezeur met sonera is dus dat je geen ftp kan opzetten 
G6 is zwaar de makkelijkste, oh ja rita is de dikste
G6 is zwaar de makkelijkste, oh ja rita is de dikste
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Warftp -> Freeware, veilig![/quote]Ja, idd. handig te gebruiken, en freeware... zorg wel dat je de nieuwste versie hebt want oudere versies willen nog wel eens een veiligheidsbug bevatten...., ik heb het destijds op een oude alpha gebruikt... beviel erg goed
Inderdaad WARFTPd is de beste FTP deamon
voor het windows platform,IMHO
de enige keuze die je dan moet maken is
of je de oude FINAL 1.67 versie wilt draaien, deze ondersteund upload resume WEL,
of de versie in onwikkeling de 1.7 BETA
deze heeft die functie nog niet geinplementeerd.
Ik gebruik zelf 1.67-04 en dat bevalt goed,
WarFTPd is wel zakelijk, het is geen toeters en bellen festijn.. ala ICQ2000 (OMG) het werkt gewoon.
En als je ECHT nix van ftp/computers snapt dan moet je beginnen met serv-U...maar daar wil je zelf al vrij snel vanaf vanwege zijn beperkte functies.(en serv-U is geen freeware)
voor het windows platform,IMHO
de enige keuze die je dan moet maken is
of je de oude FINAL 1.67 versie wilt draaien, deze ondersteund upload resume WEL,
of de versie in onwikkeling de 1.7 BETA
deze heeft die functie nog niet geinplementeerd.
Ik gebruik zelf 1.67-04 en dat bevalt goed,
WarFTPd is wel zakelijk, het is geen toeters en bellen festijn.. ala ICQ2000 (OMG) het werkt gewoon.
En als je ECHT nix van ftp/computers snapt dan moet je beginnen met serv-U...maar daar wil je zelf al vrij snel vanaf vanwege zijn beperkte functies.(en serv-U is geen freeware)
Ik weet niet wat jullie klagen. Met m'n 146Kb upload bij chello hoor je mij echt niet hoor.
Eat right. Stay fit. Die anyway.
ik las net deze thread en toen zag ik dus dit:
"alleen het enige gezeur met sonera is dus dat je geen ftp kan opzetten"
moet dit geen "alleen het enige gezeur met sonera is dus dat je geen ftp MAG opzetten"? of zit ik hier helemaal fout?
correct me if i'm wrong, please.
"alleen het enige gezeur met sonera is dus dat je geen ftp kan opzetten"
moet dit geen "alleen het enige gezeur met sonera is dus dat je geen ftp MAG opzetten"? of zit ik hier helemaal fout?
correct me if i'm wrong, please.
Verwijderd
WarFTP Serv-u G6 , het is maar net wat jij zel fhet pretise vind. mij mening: WarFTP vind ik rommelig, serv-u is te makkelijk.
G6 is zeer overzichtelijk met welke directories je welke toegang geeft etc.
G6 is zeer overzichtelijk met welke directories je welke toegang geeft etc.
rammes heeft ook warFTP prima progje als je interesse hebt mag je een login 
wil je natuurlijk wel jou login voor terug
wil je natuurlijk wel jou login voor terug
Ik zou het doen!
Ik draai met suuk-7 G6 nadat de mogelijkheden van Server-U me tegen begonnen te vallen.... Voor die gast van de vorige topic: Hier heb ik je crack....
TFaLCoN. Mail me maaar ff: maxonic@home.nl
Wat ik trouwens wel vreemd vind is dat "bijna" iedereen het eens is met het illigaal copieren van software, maar dat je tegerlijkertijd "bijna" niemand vind die het eens is met het cracken van diezelfde software. Met de nadruk op vind, want aangezien astalavista in de top 3 van meest bezochte webpagina's staat ben ik er zeker van dat er weinig mensen deze topic met een zuiver geweten lezen....
TFaLCoN. Mail me maaar ff: maxonic@home.nl
Wat ik trouwens wel vreemd vind is dat "bijna" iedereen het eens is met het illigaal copieren van software, maar dat je tegerlijkertijd "bijna" niemand vind die het eens is met het cracken van diezelfde software. Met de nadruk op vind, want aangezien astalavista in de top 3 van meest bezochte webpagina's staat ben ik er zeker van dat er weinig mensen deze topic met een zuiver geweten lezen....
Nieuwste versie van WarFTPd v1.71 (beta):
http://support.jgaa.com/index.php?cmd=DownloadVersion&ID=31
en is resumeble
http://support.jgaa.com/index.php?cmd=DownloadVersion&ID=31
en is resumeble
Verwijderd
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 20 september 2000 19:20 schreef Maxonic het volgende:
Ik draai met suuk-7 G6 nadat de mogelijkheden van Server-U me tegen begonnen te vallen.... Voor die gast van de vorige topic: Hier heb ik je crack....
*************************************[/quote]Foei!
*************************************[/quote]Foei!
Ik vind nog steeds dat serv-u behoorlijk tegen konten aanschopt. Ik doe veel aan traden van grote bestanden enzo, en daarbij is resumabiliteit (of hoe je dat wilt noemen) het belangrijkst.
Eigenlijk moet je niet te veel op deze post letten, want ik heb nooit met een ander progje gewerkt (draai nu 1 jaar een ftp)
Eigenlijk moet je niet te veel op deze post letten, want ik heb nooit met een ander progje gewerkt (draai nu 1 jaar een ftp)
Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 20 september 2000 19:20 schreef Maxonic het volgende:Wat ik trouwens wel vreemd vind is dat "bijna" iedereen het eens is met het illigaal copieren van software, maar dat je tegerlijkertijd "bijna" niemand vind die het eens is met het cracken van diezelfde software. Met de nadruk op vind, want aangezien astalavista in de top 3 van meest bezochte webpagina's staat ben ik er zeker van dat er weinig mensen deze topic met een zuiver geweten lezen....[/quote]Dat heeft er geen zak mee te maken!
Om problemen met instanties als BSA te voorkomen, mogen er geen links naar illegale rommel op Tweakers.net en GoT staan. Period.
Om problemen met instanties als BSA te voorkomen, mogen er geen links naar illegale rommel op Tweakers.net en GoT staan. Period.
Ik gebruik zelf GuildFTP. Voor andere servers moet je eens gaan kijken bij The Ultimate Collection Of Winsock Software, oftewel www.tucows.com

GuildFTP is ultiem simpel, en ook onder win98 lekker stabiel.
Voor vragen en opmerkingen e.d.: gewoon mailen of zo!
GuildFTP is ultiem simpel, en ook onder win98 lekker stabiel.
Voor vragen en opmerkingen e.d.: gewoon mailen of zo!
Bloed, zweet & koffie
Pagina: 1