Ik ben een beetje anti nokia, maar dat komt omdat ik ooit een nokia heb gehad (8850) en die ging 3 keer kappot in een half jaar!!! Ik hoor alleen maar van mensen dat die dingen kappot gaan, iedereen die ik ken met een nokia heeft er wel een keer problemen mee gehad. Dus bestaan er wel mensen die nog nooit problemen met nokia gehad hebben volgensmij niet! als jouw nokia nog nooit kapot is gegaan dan zeg ik: of je gebruikt hem nooit of het is geen nokia! vertel mij het maar nokia liefhebbers
je koopt ook wel één van de meest prille nokia telefoons
en hoebedoel je 't eigenlijk? valt 'ie uitelkaar, of vind je de firmware buggy?
Nou, ik heb nu een half jaar een 8310, en die heeft al heel wat gestuiterd en meegemaakt, is zelfs (met mij) in de sloot gevallen, en dat heeft 'ie overleefd. Dus ik vind dat hij redelijk onverwoestbaar is 
Maar ook andere merken hebben kuren dat ze snel kapot gaan (Motorola V-Serie) alleen omdat Nokia het best verkopende telefoonmerk is, hoor je daar de problemen het meest van...
Maar ook andere merken hebben kuren dat ze snel kapot gaan (Motorola V-Serie) alleen omdat Nokia het best verkopende telefoonmerk is, hoor je daar de problemen het meest van...
20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden
prille!Op vrijdag 29 maart 2002 18:42 schreef MrWizzard het volgende:
je koopt ook wel één van de meest prille nokia telefoons
toen ik hem had koste hij los 1799 gulden!
dan mag je toch wel wat verwachten of heb ik het dan verkeerd?
vertel mij het dan maar nokia liefhebbers!!
Jouw nokia-telefoon is niet de enige die water heeft geproeftOp vrijdag 29 maart 2002 18:43 schreef B_O_S_S het volgende:
Nou, ik heb nu een half jaar een 8310, en die heeft al heel wat gestuiterd en meegemaakt, is zelfs (met mij) in de sloot gevallen, en dat heeft 'ie overleefd. Dus ik vind dat hij redelijk onverwoestbaar is
mijn 8850 is 1 keer gewoon overleden hij viel steeds uit en op het laats ging hij niet meer aan, en de andere 2 keer was het klepje versleten waardoor hij steeds van het toetsblok ging, beetje jammer!!Op vrijdag 29 maart 2002 18:45 schreef geenkanshans het volgende:
[..]
prille!
Mijn 3210 (jajaja oud....
) is ook redelijk onverwoestbaar. AL behoorlijk vaak gevallen (een keer van een meter of 2), maar heeft nog nooit kuren gehad.
Als je een gouden rolex van 10 ruggen koopt wil 't ook niet zeggen dat 'ie onverwoestbaar is (of een versace-lerenjasOp vrijdag 29 maart 2002 18:45 schreef geenkanshans het volgende:
[..]
prille!
edit:
owhja, en je hoeft niet alles te herhalen hoor
owhja, en je hoeft niet alles te herhalen hoor
ja dat hij een keertje kapot gaat kan ik begrijpen gebeurt wel vaker met een telefoon, maar 3 keer in een half jaar!Op vrijdag 29 maart 2002 18:49 schreef MrWizzard het volgende:
[..]
Als je een gouden rolex van 10 ruggen koopt wil 't ook niet zeggen dat 'ie onverwoestbaar is (of een versace-lerenjas)
De telefoon was nog nooit gevallen en altijd in me broekzak gezeten. Ik was er echt zuinig op zat geen krasje op het is echt gewoon
"goedkope rotsooi"
En dan ben je afgezet voor je 1799,-Op vrijdag 29 maart 2002 18:51 schreef geenkanshans het volgende:
[..]
"goedkope rotsooi"
Hoelang geleden is dat ?
dat was 1,5 jaar geleden,Op vrijdag 29 maart 2002 18:53 schreef Wisey het volgende:
[..]
En dan ben je afgezet voor je 1799,-
Hoelang geleden is dat ?
heb hem niet voor die prijs gekocht hoor
Heb nu 2 jaar een 8210 en hij doet het nog prima. Ik heb hem een paar keer laten vallen, maar hij is verassend sterk.
Verwijderd
Ik heb met veel plezier de afgelopen 2 jaar mijn Nokia 8210 gebruikt. Enig bezwaar: kleine toetsen en ontvangst niet echt optimaal.
Sinds een week de gelukkige bezitter van een Ericsson T68
Sinds een week de gelukkige bezitter van een Ericsson T68
Verwijderd
ik heb een nokia geval en die doet het prima! helemaal geen problemen mee
zo'n nokia 6150 geloof ik (kan die types nooit onthouden
)
zo'n nokia 6150 geloof ik (kan die types nooit onthouden
Ik heb een 8210 en die werkt zonder problemen, ga binnenkort wel weer een ander toestel aanschaffen (Ericsson t28S) dat ik al eerder gehad heb. En met welke ik ook het meeste plezier heb gehad.
When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself
ja die had ik ook nog 1, (alweer verkocht) en daar had ik ook nooit problemen mee.Op vrijdag 29 maart 2002 19:48 schreef Eddo het volgende:
ik heb een nokia geval en die doet het prima! helemaal geen problemen mee
zo'n nokia 6150 geloof ik (kan die types nooit onthouden)
hij leeft nu nog trouwens
Wie nergens in gelooft, zal nooit iets veranderen...
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien komen...
Verwijderd
Dat zichzelf uitzetten had ik ook met een oude Nokia.
Ik heb nu al circa twee jaar een 3210 en die doet het nog steeds prima, nooit zo'n hoesje eromheen gehad (vindt die dingen dus echt geen porem, koopt iemand een prachtige GSM, doen ze er zo'n lelijk zwart ding omheen
)
Ik heb nu al circa twee jaar een 3210 en die doet het nog steeds prima, nooit zo'n hoesje eromheen gehad (vindt die dingen dus echt geen porem, koopt iemand een prachtige GSM, doen ze er zo'n lelijk zwart ding omheen
Die dure hebbeding telefoons van Nokia zijn vaak erg buggy wanneer ze net op de markt zijn. Kende iemand met een nokia 8810 en die liep redelijk vaak vast wanneer hij gebeld werd. Had er ook een godsvermogen voor betaald, dan voel je je echt super genaaid.
Mijn pa heeft een 6110, die echt onverwoestbar is. Nu heeft ie een 6210 en die is ook wel ok.
Zelf hou ik het toch op Siemens. Had eerst een s35 en nu een s45. Met beide geen problemen gehad.
Mijn pa heeft een 6110, die echt onverwoestbar is. Nu heeft ie een 6210 en die is ook wel ok.
Zelf hou ik het toch op Siemens. Had eerst een s35 en nu een s45. Met beide geen problemen gehad.
er bestaan geen telefoons die niet kapot gaan.
en heb trouwens mijn 8850 bijna anderhalf jaar
1 keertje problemen gehad mte toetsten verder niks
maar bv mijn vader heeft mijn oude 5110 al 3 jaar
nog nooit kapot geweest
mijn moeder heeft mijn andere 3210 ook nog nooit kapot geweest
en heb trouwens mijn 8850 bijna anderhalf jaar
1 keertje problemen gehad mte toetsten verder niks
maar bv mijn vader heeft mijn oude 5110 al 3 jaar
nog nooit kapot geweest
mijn moeder heeft mijn andere 3210 ook nog nooit kapot geweest
"If u do something do it with style, or do it at all."
ik zweer bij siemens, mijn oude s25 iseen keer 5 meter gevallen op beton, antenne lag eruit, maar m'n vriendin hing nog aan de lijn
"wat gebeurde er..."
die motorola's gaan idd erg snel stuk, wasmachine overleefde die niet(siemnens wel uiteraard).
als ej een stevige nokia wilt moet je de uitvoerders-variant nemen, extra stotvastheid, schermpje verdiept enz
hij is allleen wel erg lomp en groot
"wat gebeurde er..."
die motorola's gaan idd erg snel stuk, wasmachine overleefde die niet(siemnens wel uiteraard).
als ej een stevige nokia wilt moet je de uitvoerders-variant nemen, extra stotvastheid, schermpje verdiept enz
hij is allleen wel erg lomp en groot
Beetje generaliserend om te zeggen dat bij 1 defect direct alle Nokia's slecht zijn.Op vrijdag 29 maart 2002 18:36 schreef geenkanshans het volgende:
Ik ben een beetje anti nokia, maar dat komt omdat ik ooit een nokia heb gehad (8850) en die ging 3 keer kappot in een half jaar!!! Ik hoor alleen maar van mensen dat die dingen kappot gaan, iedereen die ik ken met een nokia heeft er wel een keer problemen mee gehad. Dus bestaan er wel mensen die nog nooit problemen met nokia gehad hebben volgensmij niet! als jouw nokia nog nooit kapot is gegaan dan zeg ik: of je gebruikt hem nooit of het is geen nokia! vertel mij het maar nokia liefhebbers
Het lijkt erop dat er veel Nokia's stuk gaan, maar vergeet niet dat er ook enorm veel van verkocht worden. Meer dan het aantal Siemens', Ericssons of welk merk dan ook. Procentueel zal het percentage uitval nagenoeg gelijk liggen. Als er veel verkocht wordt van iets, en het aantal uitvallen is relatief gelijk aan dat van andere merken, is het absolute aantal veel hoger natuurlijk. Kromme conclusie van veel mensen dus om te zeggen dat Nokia's meer defecten hebben.
Verwijderd
Ik heb 1,5 jaar geleden een Nokia 9110i gekocht voor 1650 gulden.
Flink veel softwarefouten, valt wel es uit...nee, is inderdaad geen perfect ding. Na tig upgrades blijft ie het nu wel doen.
Volgende keer koop ik een GSM die al wat langer op de markt is.
Flink veel softwarefouten, valt wel es uit...nee, is inderdaad geen perfect ding. Na tig upgrades blijft ie het nu wel doen.
Volgende keer koop ik een GSM die al wat langer op de markt is.
Verwijderd
Dat neemt niet weg dat nokia's altijd met dezelfde fouten terug de fabriek in komen. Of het zijn displayproblemen of het zijn wel softwarebug's. Als je weet dat je die problemen hebt kun je ze dus ook gewoon oplossen.Op zaterdag 30 maart 2002 11:48 schreef Bart-Willem het volgende:
[..]
Beetje generaliserend om te zeggen dat bij 1 defect direct alle Nokia's slecht zijn.
Het lijkt erop dat er veel Nokia's stuk gaan, maar vergeet niet dat er ook enorm veel van verkocht worden. Meer dan het aantal Siemens', Ericssons of welk merk dan ook. Procentueel zal het percentage uitval nagenoeg gelijk liggen. Als er veel verkocht wordt van iets, en het aantal uitvallen is relatief gelijk aan dat van andere merken, is het absolute aantal veel hoger natuurlijk. Kromme conclusie van veel mensen dus om te zeggen dat Nokia's meer defecten hebben.
Nokia heeft bij een aantal toestellen de fout gemaakt om de toestellen te vroeg op de markt te brengen: een goed voorbeeld hiervan is de 8210. De eerste series zijn de toestellen met de bekende displayproblemen.Op zaterdag 30 maart 2002 11:54 schreef M@FI@ het volgende:
[..]
Dat neemt niet weg dat nokia's altijd met dezelfde fouten terug de fabriek in komen. Of het zijn displayproblemen of het zijn wel softwarebug's. Als je weet dat je die problemen hebt kun je ze dus ook gewoon oplossen.
Software-fouten komen bij iedere fabrikant voor. Ook daar kan het niet altijd opgelost worden, omdat het een combinatie is van hardware met software. Zo kan elke Ericsson T10s en T18s last krijgen van toetsen die niet meer goed werken, hebben veel Sony J6's last van geen waarschuwingsignaal bij oproepen en zo kan ik wel even doorgaan. Alleen omdat het aantal verkochte toestellen van laatstgenoemden véél lager ligt dan bijvoorbeeld de Nokia 8210 of 3310, hoor je er bijna niemand over.
Verwijderd
Je kan het ook omdraaien, je hoort er weinig over omdat er juist minder klachten zijnOp zaterdag 30 maart 2002 11:59 schreef Bart-Willem het volgende:
heel verhaal over fouten enz.
Het zijn mayb gewoon meteen goede telefoons.
Tuurlijk is het percentage nokia's veel hoger, daarom is het ook raar van nokia dat ze niet begrijpen dat bij levering van veel telefoons je gewoon meteen in 1 keer degelijke telefoons moet leveren.
Even een voorbeeldvergelijking:
Volkswagen moet ook gewoon meteen goede auto's leveren net zoals Jaguar die veel minder auto's maakt.
Verwijderd
Juist als je veel telefoons verkoopt moet je zorgen dat ze goed zijn. Ik heb bijvoorbeeld nog nooit iemand gehoord met problemen met zijn M35 van Siemens.
En een 8850 is geen goedkope telefoon, daar mag je toch echt wel van verwachten dat hij het een beetje goed doet. Zulke dure telefoons hoort Nokia extra goed te controleren, het lijkt me niet dat je zulke goede klanten wilt verliezen omdat je je telefoons niet goed hebt nagekeken.
En een 8850 is geen goedkope telefoon, daar mag je toch echt wel van verwachten dat hij het een beetje goed doet. Zulke dure telefoons hoort Nokia extra goed te controleren, het lijkt me niet dat je zulke goede klanten wilt verliezen omdat je je telefoons niet goed hebt nagekeken.
Ik geef Bart-Willem gelijk in deze discussie hoorOp zaterdag 30 maart 2002 12:04 schreef M@FI@ het volgende:
[..]
Je kan het ook omdraaien, je hoort er weinig over omdat er juist minder klachten zijn
Het zijn mayb gewoon meteen goede telefoons.
Tuurlijk is het percentage nokia's veel hoger, daarom is het ook raar van nokia dat ze niet begrijpen dat bij levering van veel telefoons je gewoon meteen in 1 keer degelijke telefoons moet leveren.
Even een voorbeeldvergelijking:
Volkswagen moet ook gewoon meteen goede auto's leveren net zoals Jaguar die veel minder auto's maakt.
Die M35 van siemens is niet zo geweldig: ik hoor daar ook veel klachten over: software-fouten en slechte accu's. Ook contactfout met simkaart is een veelgehoorde klacht
Hmmz... mijn 6110 had een duik in het zwembad niet overleefd...
groep mensen + alcohol + zwembad is niet slim...
mijn nokia 6110, 5130 van een vriend en een 6150 van een andere vriend allemaal dood
Heb nu zo'n anderhalf jaar een 8210, schermpje is nu gaar, schijtn wel vaker voor te komen
mijn nokia 6110, 5130 van een vriend en een 6150 van een andere vriend allemaal dood
Heb nu zo'n anderhalf jaar een 8210, schermpje is nu gaar, schijtn wel vaker voor te komen
Verwijderd
2 X 3210 gehad KREEG IK NIET STUK zelf 1 keer van 2 hoog (flat) gevallen en nog steeds niet kapot.
dat ga ik niet met mijn 8310 doen want die ziet er iets minder sterk uit maar wel klein
dat ga ik niet met mijn 8310 doen want die ziet er iets minder sterk uit maar wel klein
Zo is dat. Men neemt gauw iets aan als men iets hoort. Feit is dat niet alleen Nokia te kampen heeft met veel voorkomende klachten en softwarefouten. Dat ze zelf zoveel verkopen hebben ze niet volledig in eigen hand. Om dan meteen te gaan roepen dat ze juist WEL kwaliteit moeten leveren omdat ze marktleider zijn is erg kort door de bocht. Als het allemaal echt zo erg zou zijn, waarom zijn ze dan nog steeds marktleider? Zouden ze dan niet al klanten verliezen vanwege de "slechte kwaliteit"? Ik denk het niet. De cijfers liegen er niet om, dus de kwaliteit zal goed genoeg zijn.Op zaterdag 30 maart 2002 12:56 schreef uibeltje het volgende:
[..]
Ik geef Bart-Willem gelijk in deze discussie hoorVan iets wat minder verkocht wordt, hoor je minder klachten over want bijna niemand heeft het. Vrijwel iedereen heeft Nokia en daardoor krijg je ook vaker te horen over gebreken etc.
Die M35 van siemens is niet zo geweldig: ik hoor daar ook veel klachten over: software-fouten en slechte accu's. Ook contactfout met simkaart is een veelgehoorde klacht
Momenteel verliest Nokia eerder klanten doordat de concurrentie betere specificaties hebben voor een lagere prijs, niet doordat de kwaliteit slechter is. Als Ericsson marktleider zou zijn, hoor je daar juist iedereen over klagen (afbrekende klepjes, trilmotoren die uitvallen en trage software) en zou je minder horen over Nokia. "Dus Nokia zou dan beter zijn" zouden die mensen denken.
Nokia speelt gewoon in op het mode-aspect van de toestellen, niet de functionaliteit. En men laat Nokia gerust links liggen als de kwaliteit echt veel minder zou zijn.
Ik heb een 5110, 6110 en een 8210.
Nog nooit maar dan ook echt nooit problemen gehad met deze telefoons.
Conclusie: Nokia maakt gewoon goede (mooie) telefoons met een (vind ik) handig menu.
Nog nooit maar dan ook echt nooit problemen gehad met deze telefoons.
Conclusie: Nokia maakt gewoon goede (mooie) telefoons met een (vind ik) handig menu.
Automatiseren kan je leren!
Ik heb hier meerdere Nokia's zonder ooit problemen mee te hebben:
4 jaar oude 5110 - Vaak gebruikt, nooit problemen
2 jaar oude 6210 - Echte heavy user! per maand 300 uur mee gebeld (zakenlijk
)
1,5 jaar oude 3310 - Nooit problemen, alleen losse cover.
2 jaar oude 6150 - Gemiddeld gebruik, nooit probs.
Nog laatst een nieuwe 6210 en een 3330 - Ook nooit problemen.
Alleen m'n 8310 had een softwarefout; nieuwe software en hij was weer ok
4 jaar oude 5110 - Vaak gebruikt, nooit problemen
2 jaar oude 6210 - Echte heavy user! per maand 300 uur mee gebeld (zakenlijk
1,5 jaar oude 3310 - Nooit problemen, alleen losse cover.
2 jaar oude 6150 - Gemiddeld gebruik, nooit probs.
Nog laatst een nieuwe 6210 en een 3330 - Ook nooit problemen.
Alleen m'n 8310 had een softwarefout; nieuwe software en hij was weer ok
Zelf al bijna 2 jaar een 8210 en bel er zelf 2 uurtjes per maand mee en ontvang eenzelfde hoeveelheid aan gespreken. Paar keer is ie gevallen. Maar behalve wat spelling op frontje is er niets aan de hand en werkt hij perfect.
Mijn ouders hebben beide een 3310 en nooit problemen. Mijn broertje had een 3210 en die heeft zijn brommerongeluk (telefoon in kontzak en een eind glijden over kont) overleeft. Tegenwoordig heeft ie een 8210 en ook die doet het zonder probs.
Vrienden van me hebben ook nul problemen met 6210 / 8850 / 8210 etc.
begin langzaam aan te denken dat hele nokia = slecht gezeur gewoon een hype is.
Mijn ouders hebben beide een 3310 en nooit problemen. Mijn broertje had een 3210 en die heeft zijn brommerongeluk (telefoon in kontzak en een eind glijden over kont) overleeft. Tegenwoordig heeft ie een 8210 en ook die doet het zonder probs.
Vrienden van me hebben ook nul problemen met 6210 / 8850 / 8210 etc.
begin langzaam aan te denken dat hele nokia = slecht gezeur gewoon een hype is.
... het voorwiel omhoog en dan oei oei :)
[topic=405565]Op zaterdag 30 maart 2002 13:08 schreef BrZ het volgende:
Hmmz... mijn 6110 had een duik in het zwembad niet overleefd...
Schermpje is simpel te fixen: Kosten: € 11,50... of, € 0,00.. op mijn manier.
Mijn 8210 scherm werkt inmiddels al zo'n 4 maanden op de karton-mod.
Alleen moet ik nu een nieuwe behuizing scoren, door de VELE vallen die ie al heeft gehad is dat inmiddels brak/gebroken... scherm doettut nog steeds..
wel af en toe contactjes cleanen intern, ikke ben ZWAAR niet zuinig op mn foon...
Waarom koop je dan 2 nokia's als er 1 al niet kapot gaat???Op zaterdag 30 maart 2002 14:19 schreef djspot het volgende:
2 X 3210 gehad KREEG IK NIET STUK zelf 1 keer van 2 hoog (flat) gevallen en nog steeds niet kapot.
Reserve????? voor als ie kapot gaat!
Het word wel steeds erger met die nokia's ze gaan niet alleen vaak kapot, maar ze hebben ook al mindere speceficaties dan andere toestellen, en ze zijn ook nog te duur!!Op zaterdag 30 maart 2002 15:22 schreef Bart-Willem het volgende:
[..]
Zo is dat. Men neemt gauw iets aan als men iets hoort. Feit is dat niet alleen Nokia te kampen heeft met veel voorkomende klachten en softwarefouten. Dat ze zelf zoveel verkopen hebben ze niet volledig in eigen hand. Om dan meteen te gaan roepen dat ze juist WEL kwaliteit moeten leveren omdat ze marktleider zijn is erg kort door de bocht. Als het allemaal echt zo erg zou zijn, waarom zijn ze dan nog steeds marktleider? Zouden ze dan niet al klanten verliezen vanwege de "slechte kwaliteit"? Ik denk het niet. De cijfers liegen er niet om, dus de kwaliteit zal goed genoeg zijn.
Momenteel verliest Nokia eerder klanten doordat de concurrentie betere specificaties hebben voor een lagere prijs, niet doordat de kwaliteit slechter is. Als Ericsson marktleider zou zijn, hoor je daar juist iedereen over klagen (afbrekende klepjes, trilmotoren die uitvallen en trage software) en zou je minder horen over Nokia. "Dus Nokia zou dan beter zijn" zouden die mensen denken.
Nokia speelt gewoon in op het mode-aspect van de toestellen, niet de functionaliteit. En men laat Nokia gerust links liggen als de kwaliteit echt veel minder zou zijn.
kortom het is gewoon om te
Ik heb nu zo'n 2.5 jaar een Nokia 3210 en ik gebruik 'm regelmatig, hij is nog steeds in zeer goede staat hoor.
En de Nokia 3210 van een zwaar GSM-verslaafde vriend van mij heeft zelfs een val in een toilet overleefd...
En de Nokia 3210 van een zwaar GSM-verslaafde vriend van mij heeft zelfs een val in een toilet overleefd...
Euh het klopt niet wat je zegt hoor: ze hebben altijd al mindere specificaties gehad. Momenteel zijn ze goed op weg om dit aanzienlijk te verbeteren, door een uitgebreidere kalenderfunctie, standaard GPRS op de nieuwe toestellen, geïntegreerde radio en allerlei kleine verbeteringen. Alleen probleem is dat die toestellen er nog niet zijn. Degenen die er al wel zijn (zoals de 6510 en 8310) zijn echter nog te duur naar mijn mening.Op zaterdag 30 maart 2002 21:10 schreef geenkanshans het volgende:
[..]
Het word wel steeds erger met die nokia's ze gaan niet alleen vaak kapot, maar ze hebben ook al mindere speceficaties dan andere toestellen, en ze zijn ook nog te duur!!
kortom het is gewoon om te
Mijn 3210 doet het al zowat 2 jaar zonder problemen. Die is al een "paar keer" (understatement) gevallen en heeft al een duikje meegemaakt, er is water en wodka overgegoten,... 
De nieuwere nokia's zou ik overigens niet meer kopen wegens zwaar overgeprijsd.
De nieuwere nokia's zou ik overigens niet meer kopen wegens zwaar overgeprijsd.
Hail to the guardians of the watchtowers of the north
Verwijderd
Mijn nokia 3310 doet het al meer als een jaar zonder problemen. Maar daarbij moet ik wel zeggen dat ik mijn eerste nokia 3310 na 2 heb ingeleverd voor een nieuwe.
Een telefoon die vastloopt kan ik er niet bij hebben, ik had destijds genoeg aan Win ME

Ik heb nu trouwens ook een Sony cmd-J70 (ofzo) en die werkt ook erg lekker. Als je er aan gewend bent werkt het erg lekker die menu's.
Alleen jammer dat deze om de een of andere reden niet werkt met de headset van de zwarte markt. En de headset van de 3310 krijg ik er niet eens in!!
Oja: echt onverwoestbaar is mijn oude Motorola (nu van moeder). Dit is het model waar ook 4 gewone penlights in kunnen. Dat ding heeft al die 5 jaar nooit in een hoesje gezeten en het display blijft maar goed! En nadat mijn moeder hem in een emmer water had laten vallen was 2 dagen drogen genoeg. En daarbij: hij is ook lekker lomp
Een telefoon die vastloopt kan ik er niet bij hebben, ik had destijds genoeg aan Win ME
Ik heb nu trouwens ook een Sony cmd-J70 (ofzo) en die werkt ook erg lekker. Als je er aan gewend bent werkt het erg lekker die menu's.
Alleen jammer dat deze om de een of andere reden niet werkt met de headset van de zwarte markt. En de headset van de 3310 krijg ik er niet eens in!!
Oja: echt onverwoestbaar is mijn oude Motorola (nu van moeder). Dit is het model waar ook 4 gewone penlights in kunnen. Dat ding heeft al die 5 jaar nooit in een hoesje gezeten en het display blijft maar goed! En nadat mijn moeder hem in een emmer water had laten vallen was 2 dagen drogen genoeg. En daarbij: hij is ook lekker lomp
Ik zou ook nooit een nokia kopen, gewoon niet betrouwbaar.
Mijn Sony is een keer van 12 meter hoogte (exact) gevallen op de stenen. Het enige wat ik even moest doen is het klepje van de accu vastklikken
.
Nokia's heb ik te vaak zien overlijden.
Mijn Sony is een keer van 12 meter hoogte (exact) gevallen op de stenen. Het enige wat ik even moest doen is het klepje van de accu vastklikken
Nokia's heb ik te vaak zien overlijden.
Verwijderd
Heb al heel lang nokia's(3210 en 5110)... Nooit last gehad van dat die niet werkten. Heb nu een Nokia 5510 en die loopt +/- 50% van de keren dat je hem aan zet vast.. 
Maar daarna doet hij het wel weer goed.
Maar daarna doet hij het wel weer goed.
Ik heb nu al 2,5 jaar een nokia 3210, en ik moet zeggen: op het frontje na
is hij nog helemaal perfect!
Laatst gooide ik me 3210 nog expres op de stenen grond van 2 meter hoogte, om aan iemand te bewijzen dat ie zo degelijk was
En ik moet zeggen dat ik dat apparaat onwijs veel gebruik, zit nu rond de 241 uren bellen met dat ding.
verslaafd?
Laatst gooide ik me 3210 nog expres op de stenen grond van 2 meter hoogte, om aan iemand te bewijzen dat ie zo degelijk was
En ik moet zeggen dat ik dat apparaat onwijs veel gebruik, zit nu rond de 241 uren bellen met dat ding.
Verwijderd
De nokia 6150 ook een oer sterk ding!
van 7 meter naar beneden gevallen op beton in een plas kalamiet (zeeeer zuur-oplossing schoonmaakmiddel).
Naar beneden gelopen NIXS zelfs geen krasje!
van 7 meter naar beneden gevallen op beton in een plas kalamiet (zeeeer zuur-oplossing schoonmaakmiddel).
Naar beneden gelopen NIXS zelfs geen krasje!
Heb een ouwe 3210 als reserve toestel, en een 6210 als dagelijks toestel. Nog nooit problemen meegehad, behalve dat sinds hij uit mijn borstzak is gevallen, af en toe niet goed contact maakt met de accu, en dus uitvalt..
Maar dat zal ook bij niet-Nokia telefoons wel voorkomen.
Maar dat zal ook bij niet-Nokia telefoons wel voorkomen.
Omdat het KAN, HOEFT het nog niet!
I haven't been ignoring you; I've been prioritizing you. Hanglooz; "chromeless windows en fullscreen zuigen allebei als een 1600Watt Nilfisk"
logt nu ook
Mijn 3210 doet het nog steeds perfect 
Heb hem al 2,5 jaar en ben ook voorlopig niet van plan een nieuwe te kopen
Heb hem al 2,5 jaar en ben ook voorlopig niet van plan een nieuwe te kopen
Verwijderd
Mijn 4 jaar oude Nokia 6150 doet het prima. Heb er geen klachten over. Daarvoor een 6110 gehad ook zonder problemen.
Ik heb een 3110/3210/3310/6150 gehad, prima dingetjes, nooit problemen.
Nu heb ik een 6210, de 2e al dit jaar .. wat een rotzooi.
Vaak geen bereik, spontaan uitvallen etc.
BAH!
M'n volgende wordt een siemens, daar hoor ik alleen maar goede berichten over namelijk.
Nu heb ik een 6210, de 2e al dit jaar .. wat een rotzooi.
Vaak geen bereik, spontaan uitvallen etc.
M'n volgende wordt een siemens, daar hoor ik alleen maar goede berichten over namelijk.
Nu zo'n 15 maanden een nokia 7110. Nooit problemen mee gehad.
K had een nokia 3310 die k uit me slaapkamerraam heb lopen vallen, hij stuiterde uit elkaar, ik zet m in elkaar, en hij doet t weer, meteen verpatst trouwens
en nu heb ki sony CMD J-70 en die bevalt me heel goed
Good judgement comes from experience, and often experience comes from bad judgement.
Oke effe mijn historie,
Swing 200 = drama telefoon
3210 (2x),9100,7150,7110,6210 allemaal probleemloze toestellen.
Het enige merk wat ik neit zo kopen is siemens (35 serie), die vallen allemaal uit bij ons op eht werk. Na een 1/2 werkt de helft van de hele serie die we kocht neit meer.
Swing 200 = drama telefoon
3210 (2x),9100,7150,7110,6210 allemaal probleemloze toestellen.
Het enige merk wat ik neit zo kopen is siemens (35 serie), die vallen allemaal uit bij ons op eht werk. Na een 1/2 werkt de helft van de hele serie die we kocht neit meer.
Ik heb nu bijna 2 jaar een Siemens C35i en heb eigenlijk best veel problemen met dat ding gehad. In het begin werd steeds het schermpje volledig zwart (op te lossen door accu eruit te halen en weer erin terug te stoppen). Na een val van een fiets (eigenlijk viel ik terwijl ik belde) was dat wat minder. Tegenwoordig is dat probleem eigenlijk spontaan verdwenen, maar loopt de telefoon zeer vaak vast. Met name tijdens het invoeren van een SMS bericht.
Ook de accus zijn van zeer matige kwaliteit. Ik heb inmiddels een tweede accu in het ding zitten, maar die is na een dag volledig leeg. Binnenkort ga ik dus ook een nieuwe telefoon halen (ik belde niet zo heel veel dus kon eigenlijk wel met de te kort komingen leven, maar laaste maanden bel ik meer en sms ik vaker (vriendin enzo) dus wordt het wel wat irritant.
Zusje had overigens dezelfde telefoon C35i dus. Ding was na half jaar kapot (microfoon werkte niet meer).
Ook de accus zijn van zeer matige kwaliteit. Ik heb inmiddels een tweede accu in het ding zitten, maar die is na een dag volledig leeg. Binnenkort ga ik dus ook een nieuwe telefoon halen (ik belde niet zo heel veel dus kon eigenlijk wel met de te kort komingen leven, maar laaste maanden bel ik meer en sms ik vaker (vriendin enzo) dus wordt het wel wat irritant.
Zusje had overigens dezelfde telefoon C35i dus. Ding was na half jaar kapot (microfoon werkte niet meer).
Ik heb nu ook bijna 2 jaar een C35i. Het enige probleem dat ik er al een tijdje mee heb is dat de batterij nu erg snel leeg gaat (aan vervanging toe dus). Ik gebruik het toestel overigens ook niet veel, dus ik twijfel nog of ik een nieuwe ga halen...Op donderdag 04 juli 2002 16:48 schreef Martin Sturm het volgende:
Ik heb nu bijna 2 jaar een Siemens C35i en heb eigenlijk best veel problemen met dat ding gehad. In het begin werd steeds het schermpje volledig zwart (op te lossen door accu eruit te halen en weer erin terug te stoppen). Na een val van een fiets (eigenlijk viel ik terwijl ik belde) was dat wat minder. Tegenwoordig is dat probleem eigenlijk spontaan verdwenen, maar loopt de telefoon zeer vaak vast. Met name tijdens het invoeren van een SMS bericht.
Mag ik er vanuit gaan dat je nu op zoek bent naar een Nokia? (Aangezien je in dit topic post
Ik zelf zit te denken aan de M50 van Siemens (blauwe versie is mooi
Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?
Verwijderd
Topicstarter: Mijn vorige Nokia was een Nokia 3330, die hield het een jaar vol! En mijn nieuwe Nokia 3510i die werkt 3 dagen geweldig! Het zal mij benieuwen of die langer mee gaat.
Mijn eerste Siemens M35i werkt al twee jaar zonder enig probleem!
Mijn eerste Siemens M35i werkt al twee jaar zonder enig probleem!
Ik heb al meer dan een half jaar een 3310 en hij heeft al heel wat overleeft, van de trap vallen en zo er zit ook een vlek op het scherm maar ach hij doet het nog perfeckt
Server: Intel Xeon E5 1620v3--Gigabyte X99 sli--128GB ecc--Samsung evo 960 250GB--Samsung evo 970plus 1TB--5x Seagate barracuda 2TB raid6--PSU Coolermaster 1000M--3Ware 9650SE-8LPML
snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.
Verwijderd
dan heb je gewoon vette pech gehad ben nu aan me 6e nokia bezig en is er nog nooit een kapot gegaanVerwijderd schreef op 29 maart 2002 @ 18:36:
ik heb jaren lang met een 3210 rondgelopen, deze werkt tot op de dag van vandaag nog steeds. Nou heb ik overgens een 6210 die ook nog nooit mankementen heeft vertoond (nu onderveer anderhalf jaar oud ofzo).
En ze krijgen het zwaar te verduren bij mij kan ik je verzekeren
En ze krijgen het zwaar te verduren bij mij kan ik je verzekeren
Ik denk niet dat de topicstarter hier na een jaar nog op wacht
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()