Toon posts:

Krijgen IBM, COMPAQ, HP etc. de beste cpu's?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
We hebben hier een discussie dat de best geteste processoren wel of niet naar de grote leveranciers als HP, Compaq, ibm etc. etc. gaan.

Ik zeg van wel.

Wie is het hier wel of niet mee eens, en waarom?
Is het ergens te vinden op internet?

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-08 23:06
Wat is beter? Alle verkochte cpu's voldoen aan de vooraf vastgestelde specs, dus wat kan een, bijvoorbeeld, P4 1800 dan beter maken dan een andere P4 1800 :?

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Verwijderd

Topicstarter
Met beter bedoel ik stabieler,
langer draaien zonder vast te lopen.

• ZiegoM
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14-08 11:41

ZiegoM

Yammie R1

Ik denk niet dat ze iedere CPU gaan testen om te kijken of ie lekker (beter dan anderen) gebakken is...

\_Specs_/

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

in principe loopt een CPU nooit vast op de snelheid waarvoor hij verkocht wordt dus tsja ... wat maakt het uit?

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

Op vrijdag 29 maart 2002 18:42 schreef ZiegoM.tk het volgende:
Ik denk niet dat ze iedere CPU gaan testen om te kijken of ie lekker (beter dan anderen) gebakken is...
dat dacht ik wel, het is algemeen bekend dat uit dezelfde serie CPU's verschillende snelheden pakken, exemplaren die niet stabiel lopen op een bepaalde snelheid kunnen verkocht worden onder een lagere snelheid.

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-07 20:55

FastBunny

Give it the Works !

een CPU = een CPU.
Een P4 = een P4. Allemaal tzelfde

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

• Francois
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-07 11:14

Francois

Dus...

Op vrijdag 29 maart 2002 18:40 schreef m_x het volgende:
Stabieler zijn ze vaak wel ja, maar dat ligt volgens mij aan het moederbord. En daar betaal je voor.

Verwijderd

Op vrijdag 29 maart 2002 18:40 schreef m_x het volgende:
das onzin hoor mijn systeem is nog nooit vast gelopen en die loopt al een jaar byna

Verwijderd

Ik denk zelf wel dat er een (klein verschil is).

Ik neem aan dat Intel en Amd gewoon een kwaliteitsnorm hebben voor de procs voor in de winkels en procs voor in de ehh... betere systemen.

Maar dat het meestal allemaal zo stabiel loopt in die systemen is vooral de combinatie met Mobo en andere onderdelen. Daar zit toch wat meer research achter dan bij de meeste tweakers.

• K-2SO
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-04 15:20
Op zaterdag 30 maart 2002 10:12 schreef Cafe-het-Kelderke het volgende:
Ik denk zelf wel dat er een (klein verschil is).

Ik neem aan dat Intel en Amd gewoon een kwaliteitsnorm hebben voor de procs voor in de winkels en procs voor in de ehh... betere systemen.

Maar dat het meestal allemaal zo stabiel loopt in die systemen is vooral de combinatie met Mobo en andere onderdelen. Daar zit toch wat meer research achter dan bij de meeste tweakers.
Onzin, de stabiliteit van die merken zit hem in de chipset die afgestemd is op die CPU's.
Het zijn allemaal dezelfde CPU's.

Verwijderd

CPU's worden op steekproef gecontroleerd. Izz er een niet goed, gaat de hele serie de vuilnis bak in of word goedkoop verkocht Niet goed valt onder hele kleine foutjes. Duz dat ie minder stabiel word (naam van die krengen vergeten :?)

• T. van Beek
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-10-2024

T. van Beek

flickritus

In de chocalde fabriek gaan ze toch ook niet een hap van je reep nemen? Hij wordt gewoon gebakken en doet het goed... Zo niet; Krijgt gij een andere :)

http://flickr.com/photos/itommy/

Pagina: 1