Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Wie bepaalt welk nieuws op tewakers komt

Pagina: 1
Acties:

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Laatst dacht ik dat ik interessante topic had, namelijk over de release van de demo van nieuwe game engin van unreal tournament, echter na 24 uur stond er nog niks op tweakers, dus de volgende dag nog maar eens gepost, echter weer niets in plaats daarvan dom geleut over bierdrinkende overclockers in duitsland. Ok ik snap wel dat niet alles geplaatst kan worden maar dit vond ik toch wel heel jammer, zeker omdat de gamefans(en hardware fans!) heel blij met dit artikel hadden kunnen zijn.

• IceStorm
  • Laatst online: 18-11 21:51

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Tweakers is geen gamesite. En de nieuwsposters bepalen wat erin komt en wat niet.... ;)...

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06:36

Jaymz

Keep on moving !

En als Novell iets nieuws releast, zeker ook niet. (terwijl als Office 2000 uitkomt weer wel).

Ik denk zelf dat het voor T.net langzamerhand tijd word om iets breder te worden met hun nieuwsaanbod, maar ja wie ben ik: juist -> Nobody

• raptorix
duh wat een bullshit het gaat niet over games maar over technologie, als men had gelezen had het juist heel aardig geweest want het ging ook over de toepassing van nieuwe hardware technieken!

MMm wil niet lullig doen maar als de games er niet waren geweest had de 1 gig processor er pas over 4 jaar geweest, daarnaast wil ik ook nog even opmerken dat er in de topic legenda wel een games icon is opgenomen

• Hielko
  • Laatst online: 19:17
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>nieuwe game engin van unreal tournament[/quote]Dat bericht heb ik wel zien staan in de news queue, maar ik vondt dat de nieuwe waarde van het bericht niet erg hoog was: er zijn in het verleden al een aantal postings geweest over de nieuwe unreal engine (voor alle duidelijkheid, 2 newsposts over in spel is flink veel voor t.net). That's why dus ik het niet de moeite van het plaatsen waard vondt.<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>duh wat een bullshit het gaat niet over games maar over technologie, als men had gelezen had het juist heel aardig geweest want het ging ook over de toepassing van nieuwe hardware technieken![/quote]Zie o.a. deze newsposting over die technologie...

• raptorix
met alle respect hoor, maar jullie plaatsen wel het minste gerucht als het over amd processoren gaat, het aardige over dit artikel was dat dit de eerste shots waren van een nieuwe generatie game engine. Ok ik zal er verder niet meer over door gaan want dan wordt het zo een nodeloos geleuter, maar ik blijf het merkwaardig vinden dat jullie dit gewoon negeren, zeker omdat je gaat verwijzen naar artikelen van 4 maanden terug die veel minder interessant waren.

• Cookie
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07 13:20
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>met alle respect hoor, maar jullie plaatsen wel het minste gerucht als het over amd processoren gaat, [/quote]Dat is toch niet zo vreemd als je bedenkt dat deze site 'gesponsored wordt door'/'sponsor is van' AMD? Zie de banner met de advertentie met 'Powered by AMD The world's fastest processor...

Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13:36

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR> het aardige over dit artikel was dat dit de eerste shots waren van een nieuwe generatie game engine. [/quote]Discussiëren is idd zinloos, want het ging hier om games nieuws en dat doen we alleen bij hoge uitzondering op t.net.<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR> met alle respect hoor, maar jullie plaatsen wel het minste gerucht als het over amd processoren gaat [/quote]Zo ook bij Intel. Daar zijn we een hardware nieuws site voor.

• raptorix
MMM er wordt toch ook gewoon bericht over zaken als napster en ms trials, dit heeft nog minder van doen met computers, of niet soms? Mijn laatste post in deze thread en dan mag ie van mij dicht ofzo, want nu lijkt het net of ik negatief wil zijn, mmm en dat is nou net niet weer de bedoeling.

• Hielko
  • Laatst online: 19:17
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Disclaimer: er wordt niet gecorrespondeerd over ongeplaatste nieuwssubmits. Als je het niet kunt hebben dat je postings niet geplaatst worden, moet je geen nieuws gaan submitten! Ook kan het voorkomen dat een ander jouw nieuwtje al eerder heeft gesubmit, waardoor zijn/haar naam genoemd wordt in plaats van die van jou.[/quote]Hmmmmmm....

• RvdH
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 04-02 14:45

RvdH

Uitvinder van RickRAID

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 19 september 2000 00:56 schreef raptorix het volgende:
MMM er wordt toch ook gewoon bericht over zaken als napster en ms trials, dit heeft nog minder van doen met computers, of niet soms? [/quote]Napster is heel vaak in het nieuws, omdat er rechtzaken mee gemoeid zijn die computer-gerelateerd zijn, en dus de toekomst van het internetgebruik kunnen bepalen. Dat is zeker wel waardig om op Tweakers.net geplaatst te worden. MS trials geldt hetzelfde voor, niet alleen gebruiken veel mensen MS software, maar dit soort rechtzaken kunnen bepalen hoe MS de zaken in de toekomst gaat regelen. Dat ook is belangrijk nieuws dat op Tweakers.net hoort te staan.

Gamenieuws daarentegen heeft weinig te maken met Tweaken, hardware op zich en dergelijke. Daar zijn andere sites voor, en RealGamer gaat in de toekomst daar ook een belangrijk deel in aannemen.

• klaaz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-11 18:41

klaaz

it's me!

Ik heb ook wel eens een nieuws item geplaatst, bijvoorbeeld over de beschikbaarheid van internettoegang en telefonie bij essent.

Was wel interessant omdat het internetverkeer hierbij errug goedkoop was en de telefoniekosten ook lager als normaal. Tevens bestand er de mogelijkheid om tegelijkertijd twee lijnen te gebruiken.

En dat alles met de kabel (wel analoog modemen volgens mij).

Was ook niet interessant genoeg denk ik, ook al was het pruimentijd wat het nieuws betreft. Ik heb een keer of drie gepost, maar geen enkele heeft tweakers gehaald. Het zou wel leuk zijn dat men in serieuze postings een reactie zou sturen, om mijn part een standaard reactie als:

"We hebben je nieuwsposting overwogen maar niet interessant genoeg bevonden voor overname, bedankt voor je moeite."

Jammer, het motiveert niet echt zo :(

• raptorix
Het gaat er nogmaals niet om dat het nieuwsitem niet gepost werd dat zal me op zich worst zijn, het stoorde me echter dat er wel iets stond over duitse bier drinkende figuren, ik heb het artikel gelezen maar veel te maken met hardware of tweaken had het zeker niet.

Daarentegen gaat het ut engine verhaal wel degelijk in op het gebruik maken van hardware rendering, tja en ok er was al een klein artikeltje in mei aangewijt, maar dat was erg summier en bij dit artikel was er veel meer info beschikbaarl, daarnaast was er te zien wat mogelijk is met de laatste generatie videokaarten.

Kijk ik wil helemaal niet zeikerig doen of iets wel of niet geplaatst wordt maar het wordt wel erg flauw op deze manier, je kan niet aan 1 kant zeggen we zijn een hardware site en dan wel elke keer over napster schrijven. Als er iets niet met hardware te maken hebt is het napster. Mijn persoonlijke mening is dat als dit soort artikelen wel thuis horen op tweakers dan hoort het ut engine verhaal daar ook zeker thuis.

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>"We hebben je nieuwsposting overwogen maar niet interessant genoeg bevonden voor overname, bedankt voor je moeite."[/quote]Ja, dit heb ik ook al eens voorgesteld en Femme zei: Goed idee, ga ik ff uitwerken... maarja, blijkbaar is ie het even vergeten :?
Pagina: 1