Toon posts:

[MUIS] Draadlloze muis in spelletjes

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb pas een draadloze muisgekocht omdat mijn oude muis aan vervanging toe was. De muis doet het prima in windows. Maar in spelletjes gaat het schokken. Ik vind dit natuurlijk erg jammer want als ik een keer CS wil spelen moet ik een oude muis gebruiken. Iemand weet waar dit aanligt? :?

Verwijderd

welke muis heb je???

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 29 maart 2002 17:10 schreef Thomas1985 het volgende:
welke muis heb je???
Typhoon Optical Mouse

Verwijderd

Komt door de gevoeligheid van de muis, zal wel een stuk minder zijn bij de draadloze... datzelfde probleem heb je ook met optical... Ga nu de dual optical eens uitproberen en kijken of dat helpt... Wat je nog kan proberen als je Win9x hebt is om de PS2Rate op 200 ipv 100 te zette bij je muiseigenschappen, of kijk anders eens of USB beter reageert?

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 29 maart 2002 17:10 schreef Omni het volgende:
Komt door de gevoeligheid van de muis, zal wel een stuk minder zijn bij de draadloze... datzelfde probleem heb je ook met optical... Ga nu de dual optical eens uitproberen en kijken of dat helpt... Wat je nog kan proberen als je Win9x hebt is om de PS2Rate op 200 ipv 100 te zette bij je muiseigenschappen, of kijk anders eens of USB beter reageert?
Ok ik zal het eens op USB proberen

Verwijderd

slim ideetje ;)

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 29 maart 2002 17:15 schreef Thomas1985 het volgende:
slim ideetje ;)
Ja maar hij shokt nog steeds het is wel al minder! :D

Verwijderd

1muis op PS2 en 1 op UAB pak je de een voor gamen de ander voor windhoos??? :? :? :?

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Op vrijdag 29 maart 2002 18:43 schreef lennert het volgende:

[..]

Ja maar hij shokt nog steeds het is wel al minder! :D
Hm... en als je het nou eens probeert op een andere PC? (evt. op USB) Krijg je dan ook dit gedoe?

• WildOne
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:57
Ik heb dus precies hetzelfde met mijn Logitech Cordless Wheelmouse. Als ik beweeg en op een knop druk/scroll dan schokt de muiscursor ook. Ik heb er nog geen oplossing voor kunnen vinden. Maar ik ben er nu wel ondertussen aan gewend

• 4of9
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-04 15:52
een draadloze muis "refreshed" veel minder vaak om batterijen te sparen...

daar kan een progje als ps2 rate ook niks aan veranderen want ook al zegt de ps2 poort dat ie op 200 mhz staat de muis zend maar op 60 mhz (of Hz, weet niet meer precies) door.

draadloos is dus niet echt handig voor gamen.

Aspirant Got Pappa Lid | De toekomst is niet meer wat het geweest is...

• The_Duke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-08 15:39

The_Duke

ho gek!

ik heb duz ook zo'n draadloze muis van logitech en dat is op zig een prima muis maar in games vind ik het 3x nix.
Ik denk ook dat het een kwestie van wennen is, mijn broertje bijv. is zeer goed in cs met diezelfde draadloze muis terwijl ik (gewend aan draadmuis) er totaal niet mee overweg kan in games.
Ik hou het maar bij me dual optical MET draad :)

• orange.x
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-08 12:05
ja daarom heb ik expres geen draadloze gekocht, ik heb een genius optical perfect in games, en tschijnt ook dat je echt enige vertraging hebt met wireless maar dat is dan weer niet zo met alle muizen die draadloos zijn

maar ik haat draadloos, draadloos tobo vink ook al zon onzin ik bedoel als je gaat inetten of chatten dan zit je toch voor je pc en niet 4 meter er vandaan want dan kan je toch nix meer lezen ??
Pagina: 1