owke ik wil dus voor mijn site een heel koel inlogschermpje...dus dat je een display ziet met daarop de getallen 1 t/m 9 (uiteraard een grafisch scherm gemaakt met photoshop ofzo) en dan wil ik dat als men achtereenvolgens bijv. 3479 intoetst dat je dan naar het beveiligde gedeelte gaat...maar hoe pak ik zoiets aan? (het is toch wat anders dan een "paswoord invoer-cherm")
Welk deel lukt niet?
Je snapt wel hoe je ingevoerde data kan bekijken en controleren met php?
Voor het grafische deel (moet je vast met javascript of flash voor werken) kan je beter bij W&G terecht.
Je snapt wel hoe je ingevoerde data kan bekijken en controleren met php?
Voor het grafische deel (moet je vast met javascript of flash voor werken) kan je beter bij W&G terecht.
Dit is meer iets voor een javascriptje. Van als je op een knop drukt dat dat getal aan de password-array wordt toegevoegd, en als hij 4 tekens lang is dat hij mbv een <form> wordt verstuurd. (desnoods nog een md5 ofzo ertussen voor de beveiliging)
ideetje:
10 plaatjes (0-10)
knopjes van maken
4 plaatjes met 0 (of .) klaarzetten
na elke klik 0 (of .) via javascript omzetten naar gekozen nummer.
Bij vierde klik doe je een form.submit();
Klaar
/edit: too slow
10 plaatjes (0-10)
knopjes van maken
4 plaatjes met 0 (of .) klaarzetten
na elke klik 0 (of .) via javascript omzetten naar gekozen nummer.
Bij vierde klik doe je een form.submit();
Klaar
/edit: too slow
Euh gebruik een IFRAME... (werkt alleen niet in NS dacht ik)
maak een zooi knoppen met je plaatjes erop
geef die knoppen een value, wanneer 1 knop wordt gedrukt submit je naar je iframe (dat uiteraard onzichtbaar is gezet) wanneer de goede combinatie binnen is ga je verder naar je andere pagina...
maak een zooi knoppen met je plaatjes erop
geef die knoppen een value, wanneer 1 knop wordt gedrukt submit je naar je iframe (dat uiteraard onzichtbaar is gezet) wanneer de goede combinatie binnen is ga je verder naar je andere pagina...
Trying is the first step towards faillure...
dat het toch wel hoorOp zaterdag 30 maart 2002 15:23 schreef _.Luke._ het volgende:
Euh gebruik een IFRAME... (werkt alleen niet in NS dacht ik)
Mannen komen van Mars Tweakers, vrouwen van Venus Bokt
Pagina: 1