hmmmmzzz.... de 3e keer vandaag 
maar hij blijft leip
maar hij blijft leip
sleep: a completely inadequate substitute for caffeine
sorry maar die ben ik vandaag al 2x ergens anders op GoT tegengekomen.
Gooi deze maar dicht, tenzij iemand met iets echt nuttigs kom voor deze topic
Gooi deze maar dicht, tenzij iemand met iets echt nuttigs kom voor deze topic
Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler
hehe, dan heb ik hem zelfs nog een keer gemistOp vrijdag 29 maart 2002 16:55 schreef BlizzarD het volgende:
En da's de 4e keer![]()
En hij is lelijk
sleep: a completely inadequate substitute for caffeine
Heb het niet getelt, maar ik zal er iig niet veel naast zittenOp vrijdag 29 maart 2002 16:56 schreef Falcon het volgende:
[..]
hehe, dan heb ik hem zelfs nog een keer gemist
Verwijderd
deze is niet alleen vandaag langsgekomen
vorige week of 2 weken geleden heb ik m ook al gezien....
beetje slechte casemod idd
vorige week of 2 weken geleden heb ik m ook al gezien....
beetje slechte casemod idd
En daar komt ie weer voorbij....
zucht.
Wat een verschrikkelijk
ding zeg. Ik begrijp niet dat iemand hiervoor de moeite neemt om een topic te openen. En als je er op reageert ben je nog zieliger
zucht.
Wat een verschrikkelijk
Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58
Wat voor ziek persoon komt op zo'n gruwelijk lelijk idee?? een bouwvakker die een doos peurschuim heeft gekregen van zijn baas??
-ik heb niks tegen bouwvakkers-
-ik heb niks tegen bouwvakkers-
MAAR
Stel dat je je pc in een bak bouwt, en die bak in een grotere zetten, en de ruimte tussen de 2 bakken opvult met pur, dan is je peecee wel lekker stil
Stel dat je je pc in een bak bouwt, en die bak in een grotere zetten, en de ruimte tussen de 2 bakken opvult met pur, dan is je peecee wel lekker stil
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()