Toon posts:

stappenplan windows2000 server

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Waar kan ik een goede handleiding vinden (op het net) om een windows 2000 server te installeren.
Heb zelf een boek van academic server van winnt, maar kan ik niet veel met windows 2000

• Dreamer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-06 12:47

Dreamer

Foutje

ff goed zoeken op de microsoft site ik raad je aan om ook een boek te kopen is toch een stuk handiger

specs | specs server
je beste vriend is niet de vriend waar je het meeste over praat,
maar de vriend waar je het meeste aan denkt

• jep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-08 23:04

jep

Met alle respect. Het is toch niet zo moeilijk om een windows 2000 server te installeren? Alles is heel logisch en simpel te volgen. Lijkt me een kwestie van gewoon doen en gaan zoeken als je problemen hebt met iets. :)

Het is een kwestie van koffie drinken en op next klikken :+

Verwijderd

ik dacht dat MS Windows voor mensen ontwikkeld was die geen zin/niet kunnen/niet willen lezen? Niet flamend bedoeld dit, maar de wizards die erbij zitten en het motto van Microsoft duidt dit toch echt wel bij mij aan....

ik zou zelf zeggen zonde van dat boek (is toch gauw 50 euro) en of je er veel aan hebt :?

• Dreamer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-06 12:47

Dreamer

Foutje

Op vrijdag 29 maart 2002 23:59 schreef jep het volgende:
Met alle respect. Het is toch niet zo moeilijk om een windows 2000 server te installeren? Alles is heel logisch en simpel te volgen. Lijkt me een kwestie van gewoon doen en gaan zoeken als je problemen hebt met iets. :)

Het is een kwestie van koffie drinken en op next klikken :+
als jij een echte server wil gaan instellen is dat behoorlijk lastig (user bepaalde rechten geven computers rechten geven maar ook weer dingen laten blokken)

specs | specs server
je beste vriend is niet de vriend waar je het meeste over praat,
maar de vriend waar je het meeste aan denkt

• Spleasure
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-08 10:49

Spleasure

Ik hier?

er zijn vast niet hele pillen over win2kserver geschreven omdat het zo gemakkelijk is...... |:(

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-08 09:02
Op zaterdag 30 maart 2002 00:07 schreef Spleasure het volgende:
er zijn vast niet hele pillen over win2kserver geschreven omdat het zo gemakkelijk is...... |:(
nee, inderdaad de installatie is een makkie, maar dan komt het grote werk pas het afstellen naar eigen behoefte's, het fintunen, en policy's uitdelen etc,etc

A wise man's life is based around fuck you

• wizza
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12-07 11:03

wizza

/dev/null

wat dacht je van: http://www.mspress.nl .. da's een hele
MS bibliotheek vol met MCSE boeken etc.

hint: wat je ook nog kan doen is zoeken naar een Troytec op google, da's een uitreksel van de MCSE boeken

♛ ᴜs͟͟ᴜs͟͟ ᴍᴀɢɪs͟͟ᴛᴇʀ ᴇs͟͟ᴛ ᴏᴘᴛɪᴍᴜs͟͟! ♛

Verwijderd

Zodra je meteen wizards gaat volgen bij de installatie heb je een probleem.

Je kan het beste eerst zorgen dat je AD en DNS goed werkt, voordat je DCPROMO gaat draaien.

• GrittyKitty
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-12-2021

GrittyKitty

Happy-Happy Joy-Joy

Cigarette + Coffee = Breakfast of champion

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Op zaterdag 30 maart 2002 14:59 schreef VipTweak het volgende:
Je kan het beste eerst zorgen dat je AD en DNS goed werkt, voordat je DCPROMO gaat draaien.
Doh |:(

AD installeer je juist door dcpromo te draaien...

Laat 'm eerst maar eens als memberserver draaien + SP's erop zetten en flink veel lezen voordat er uberhaupt aan AD gedacht gaat worden.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Pagina: 1