unable to resolve ftp://dannyoskam.tmfweb.nl
*schop*
*schop*
Misschien dannyke.tmfweb.nl ?
ftp://dannyoskam.tmfweb.nl doet het wel.Op vrijdag 29 maart 2002 16:41 schreef Dannyke het volgende:
*schop*
Mischien moet je passive even aanzetten.
Raar, ik kan er wel verbinding mee maken. Hij vraagt alleen om een pass + login, maarja, die heb ik natuurlijk niet he.Op vrijdag 29 maart 2002 16:41 schreef Dannyke het volgende:
*schop*
🌞🍃
Nee, die bestaat nietOp vrijdag 29 maart 2002 16:42 schreef dominicbout het volgende:
Misschien dannyke.tmfweb.nl ?
Verwijderd
De tmf ftp is de laatste dagen gewoon slecht bereikbaar heb er ook last van denk dat dit wel weer beter wordt. Kwestie van geduld
idd, want anders werktie nie ... !Op vrijdag 29 maart 2002 18:26 schreef DraiC het volgende:
ben je wel ingebeld met TMF
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
Waarschijnlijk ftp.tmfweb.nl of home.tmfweb.nl
en dan als login je naam zoals die in je url staat, en je personal password
Mother, will they like this song?
Beetje onzinnige reply, het antwoord is al een aantal keer gegeven.Op zaterdag 30 maart 2002 17:45 schreef TheLunatic het volgende:
Waarschijnlijk ftp.tmfweb.nl of home.tmfweb.nl
Maarreh topicstarter als je met IE werkt moet je gewoon ftp://jouwnaam.tmfweb.nl invullen in de adresbalk, en vervolgens bij File kan je wel ergens je login-name (dus tm123456 of zoiets) en je wachtwoord (wat je ook voor email en inbellen gebruikt) invullen. Suc6. Mail anders even naar abcdefgh@cool-stuff.tmfweb.nl
Pagina: 1