Asus P5K Pro, 2 Gb DDR2, Samsung 500 GB HD, XFX Alpha DOG 670Mhz, E8400
Verwijderd
Heb ik ooit ook gehad bij mijn tante. Probleem zat hem in de bedrading. De aders kloppen dan niet, waardoor je een circuit krijgt en zodra de 1 op pakt, de ander "afsnijdt".
Dus gewoon de bedrading opnieuw aanleggen?
Asus P5K Pro, 2 Gb DDR2, Samsung 500 GB HD, XFX Alpha DOG 670Mhz, E8400
de bedrading zal wel goed zijn alleen de manier waarop het gesplit wordt en de stekkers geknipt zijn niet.Op vrijdag 29 maart 2002 16:28 schreef toastingnow het volgende:
Dus gewoon de bedrading opnieuw aanleggen?
Zoiets hebben we hier ook, heb ze gewoon allemaal parralell doorverbonden en dat werkt hier goed.
Met 3 telefoons ja, met 4 gaat het niet zo goed meer op 1 lijn.
Met 3 telefoons ja, met 4 gaat het niet zo goed meer op 1 lijn.
kwestie van goed aanleggen zelf hebben we hier in huis 6 toestellen die allemaal aangesloten zijn en ik heb nergens problemen mee(heb namelijk die bende aangelegd)
wanneer je een modulair stekkertje hebt zijn de 2 binnenste aders van de telefoon, en de 2 pennen(stekker) aan de bovenkant die moeten contact maken met je modulaire stekkertje stop ook niet meer dan 2 aders in 1 stekker dan gaat ie het ook niet meer doen
wanneer je een modulair stekkertje hebt zijn de 2 binnenste aders van de telefoon, en de 2 pennen(stekker) aan de bovenkant die moeten contact maken met je modulaire stekkertje stop ook niet meer dan 2 aders in 1 stekker dan gaat ie het ook niet meer doen
Voip enthousiastelling, Liever een kabel dan wifi
Verwijderd
Vergeet ook huppelepup-factor niet mee te nemen, want als je er te veel telefoons aan hebt hangen gaan de telefoons niet rinkelen
aansluit-factor bedoel je waarschijnlijk. Je mag geloof ik onversterkt officieel niet boven de 2 uitkomen.Op zaterdag 06 april 2002 12:33 schreef awesdorp het volgende:
Vergeet ook huppelepup-factor niet mee te nemen, want als je er te veel telefoons aan hebt hangen gaan de telefoons niet rinkelen
ik ben geen postbode, maar postman Pat rulez!
Pagina: 1