[.NET] Datastructuren

Pagina: 1
Acties:

• Scare360
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:54
Momenteel ben ik in Java wat aan het spelen met het Collections FrameWork. Nu is mijn vraag heeft iemand al ergens informatie gevonden over performance m.b.t. .NET en datastructuren? Ik heb ff specifiek geen zin in boeken maar prefereer artikelen gezien ik nog genoeg spul op de plank heb om te lezen. Wat praktijk gerichte voorbeelden dus.

Oftewel iemand al ervaringen met .NET betreffende dit onderwerp?

• Scare360
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:54
schopje

Verwijderd

Op zaterdag 30 maart 2002 13:01 schreef paulgielens het volgende:
schopje
vrijdag 29 maart 2002 16:19
zaterdag 30 maart 2002 13:01

Zie faq, niet schoppen na 24 uur :P:PP:P:P:P:P

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Er zijn al wel een aantal tests geweest ja, maar geen niet-dubieuze (=van MS, Sun of een gelieerd bedrijf). En wat moet je testen?

Maar google vond er wel een paar, bijvoorbeeld deze, met een duidelijke bias tov .Net. Maar Java doet hetzelfde.

Er zijn geloof ik ook wat stukjes in de automatiseringgids (of was het computable?) over geweest.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Op zaterdag 30 maart 2002 13:08 schreef F_J_K het volgende:
Maar google vond er wel een paar, bijvoorbeeld deze, met een duidelijke bias tov .Net. Maar Java doet hetzelfde.
Dit is van www.GotDotNet.com en dat is een allerminst betrouwbare site. Anders gezegd: het is pure propaganda ;(. Ze proberen de resultaten op allerlei manieren te manipuleren :(.
Laatst zag ik een vergelijking tussen het aantal regels source code in die PetShop (alsof dat zo veel zegt...) maar in de code van Sun staat ontzettend veel commentaar, en in de source van MS staat geen regel commentaar... een nogal scheve vergelijking dus...

Maar volgens mij dwalen we af :z