• Hutspot
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06-03 18:49
Ik heb het volgende probleem,

Ik heb een ptt-lijn, daar zit een fax selector aan die schakelt de lijn naar een fax aansluiting of naar een huiscentrale.
Nou zit ik met m'n modem op het faxgedeelte, fax eraf gegooid en bel vervolgens in naar tmf-web.
Als de modem helemaal is uitgeraasd en geen geluid meer maakt en de user/pass moet controleren loopt ie vast.

Heel af en toe lukt 't wel maar dan kan het wel zijn dat de verbinding na een klein poosje weer wordt verbroken.

Als de modem rechtstreek aan de pttlijn hangt gaat alles primam ook de modem is al op een andere pc getest en is ook in orde.

Het lijkt op een slechte kabel of de fax selector zou moelijk kunnen doen.

Ik wil het nu nog 's proberen via een van de lijnen die op de huiscentrale zit maar dan moet er eerst een nul gedraaid worden en dat gaat te snel met de computer
Weet iemand of ik een string kan meegeven om een wachttijd in te lasten na de buitenlijn-nul?

• Bart-Willem
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Ik neem aan dat je bijvoorbeeld 05331234 moet draaien in plaats van 5331234? Probeer het dan zo: 0, 5331234 (met een spatie ertussen dus).

Volvotips.com

• Woy
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
ja inderdaad met een . of een , kan je pauzes inlassen tussen het bellen

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

Verwijderd

of #, dus 0#telnummer
P is soms ook weer bij andere centrales.

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
hij heeft zijn pc niet achter de centrale...

dat zegt ie.. dus dan hoef je ook niet een 0 te draaien.

misschien is het wel handig om even een komma op het eind te doen.

• Kettrick
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12:38

Kettrick

Rantmeister!

Hier stond onzin..

Edit : Voortaan toch even verder lezen :X

• Hutspot
Op vrijdag 29 maart 2002 17:08 schreef [Airwolf] het volgende:
hij heeft zijn pc niet achter de centrale...

dat zegt ie.. dus dan hoef je ook niet een 0 te draaien.

misschien is het wel handig om even een komma op het eind te doen.
Nee nu zit ie niet op de huiscentrale maar direct, dat is alleen dus waarschijnlijk een slechte kabel dus nu wil ik het dus proberen op een huiscentrale lijn (die wel goed is hopelijk)en dan heb ik die nul dus wel nodig

• Hutspot
Wat ik me ook afvraag is waarom de modem eerst wel gewoon verbinding kan maken en pas bij het aanmelden onderuitgaat?
Is dat omdat dan pas op de maximale snelheid verbonden wordt en die snelheid niet mogelijk is door een slechte kabel?

Verwijderd

I denk dat de 'handshake' problemen geeft icm de faxselector.
Het uitbellen gaat goed zeg je, want je krijgt verbinding.
Je modem krijgt vervolgens niet meer het antwoord terug van de inbelserver en verbreekt de verbinding.

Verwijderd

Op zaterdag 30 maart 2002 08:25 schreef CheS het volgende:
I denk dat de 'handshake' problemen geeft icm de faxselector.
Het uitbellen gaat goed zeg je, want je krijgt verbinding.
Je modem krijgt vervolgens niet meer het antwoord terug van de inbelserver en verbreekt de verbinding.
Precies, had ik ook met mijn faxselector.
Pagina: 1