Toon posts:

"active desktop" voor unix

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
kan ik met mozilla of een andere unix browser een webpagina op mijn desktop laten zien?

zoiets als de active desktop onder windows dus???

• wzzrd
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-05 21:44

wzzrd

The guy with the Red Hat

Sorry, maar voor zover ik weet kan dat onder Gnome en KDE niet. Maar eerlijkheid gebied me te zeggen dat ik meestal probeer dit soort dingen uit te zetten i.p.v. aan dus ik zou me kunnen vergissen...

• hammerhead
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08:09
Het geval van een browser weet ik niet precies, maar er zijn een hele hoop programma's die je wel direct in het rootwindow kan laten schrijven (bijvoorbeeld alle losse pogramma onderdelen van xlock kun je in het rootwindow laten zien....) Heb je dus een behoorlijk actieve desktop... >:)

edit:

tiepvaut

Aviation is proof that given the will, we have the capacity to achieve the impossible.
--Eddie Rickenbacker

• Valium
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 09-08 08:59

Valium

- rustig maar -

Je kunt een browser fullscreen kunnen draaien. Deze kun je vervolgens in je root-window zetten of naar de achtergrond dirigeren met je windowmanager.

Op die manier had ik een tijdje terug een live Mtv-achtergrond. Zag er wel leuk uit. (xawtv)

Verwijderd

Op vrijdag 29 maart 2002 16:21 schreef Valium het volgende:
Je kunt een browser fullscreen kunnen draaien. Deze kun je vervolgens in je root-window zetten of naar de achtergrond dirigeren met je windowmanager.

Op die manier had ik een tijdje terug een live Mtv-achtergrond. Zag er wel leuk uit. (xawtv)
dat heb ik met mijn eigen TV applicatie onder blackbox inderdaad ook gedaan :P

MAar ik vond een plaatje uiteindelijk toch mooier :Y)