The devil is in the details.
Ik heb het kanaal opgericht..
Ik weet alleen niet of we hier iets van een 'beleid' over hebben dus dat zal ik even na gaan vragen.
Verwijderd
Zie de post van mijn baasOp vrijdag 29 maart 2002 15:39 schreef -]MaRc0[- het volgende:
hoezo mag ik dan geen modje zijn
Ik heb het kanaal opgericht..
Ik vind IRC *wel* leuk maar zal der niet (/niet veel) komen
*gaat meteen de FAQ en search doorspitten*
Verwelkom wat je niet kunt vermijden.
Hij gaat het nog navragenOp vrijdag 29 maart 2002 15:43 schreef ItSnows het volgende:
[..]
Zie de post van mijn baas
Ik vind IRC *wel* leuk maar zal der niet (/niet veel) komen
Verwijderd
Als je maar weet dat een irc-user genaamd ItSnows niet per definitie moderator ItSnows isOp vrijdag 29 maart 2002 15:46 schreef -]MaRc0[- het volgende:
[..]
Het gaat het nog navragen
Kan niet vinden, niet in FAQ en niet in search (krijg teveel hits bij irc.tweakers.net en in de eerste 10 staat niets
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/298189/1?limit=100Op vrijdag 29 maart 2002 15:51 schreef Xochiquetzal het volgende:
Whaaaaah! Waar staat een lijstje met c#annels?
Kan niet vinden, niet in FAQ en niet in search (krijg teveel hits bij irc.tweakers.net en in de eerste 10 staat niets)
Zocht je zoiets ?
tx anyway
xieje op IRC
Dus de no-warezregel enzo
In #huiskamer mocht warez dacht ik wel.. dus waarom hier niet?Op vrijdag 29 maart 2002 16:31 schreef -]MaRc0[- het volgende:
Gelden de GoT regels nu eigenlijk ook op #spielerij?
🌞🍃
Je maakt gebruik van de T.net server.Op vrijdag 29 maart 2002 16:31 schreef -]MaRc0[- het volgende:
Wat denk je zelf.
Verwijderd
Dat is dus een goede vraag en kan alleen door iemand van Tweakers.irc iets gezegd worden lijkt me. Absoluut geen idee.Op vrijdag 29 maart 2002 16:31 schreef -]MaRc0[- het volgende:

🌞🍃
Lijkt me wel... is kanaal voor iedereen toegankelijk?? Dan ook de regels van GoT hanteren, anders het kanaal niet onder tweakers naam draaien.Op vrijdag 29 maart 2002 16:31 schreef -]MaRc0[- het volgende:
Verwijderd
Logfiles doorspittenOp vrijdag 29 maart 2002 16:33 schreef DataBeest het volgende:
Ik vraag me ook af hoe jullie dat zouden willen tegenhouden. Je kan op IRC ook gewoon private chat doen..
Irc <> Got.Op vrijdag 29 maart 2002 16:34 schreef TheKeeper het volgende:
[..]
Lijkt me wel... is kanaal voor iedereen toegankelijk?? Dan ook de regels van GoT hanteren, anders het kanaal niet onder tweakers naam draaien.
Dus die stelling van jou gaat niet direkt op.
En er gelden ook niet dezelfde regels als op GoT. Het is een beetje common sense enzo...
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Verwijderd
common sense en irc?Op vrijdag 29 maart 2002 16:38 schreef JvS het volgende:
Het is niet de bedoeling dat het een warez uitwisselpunt wordt, nee.
En er gelden ook niet dezelfde regels als op GoT. Het is een beetje common sense enzo...
Maar ik heb zelf een DivX een keer gedownload in #huiskamer, terwijl er gewoon mods bij waren..?Op vrijdag 29 maart 2002 16:38 schreef JvS het volgende:
Het is niet de bedoeling dat het een warez uitwisselpunt wordt, nee.
Waarom kon dat toen wel dan?
🌞🍃
Verwijderd
shhht dat is ons geheimpjeOp vrijdag 29 maart 2002 16:41 vertelde DataBeest een geheimpje
op IRC kunnen we soepel zijn, het is daar een kleine groep en als je alleen maar warez komt vragen of als het de hele dag door alleen maar gebeurt, dan wordt er hard opgetreden...
Op irc.tweakers.net mogen geen warezuitwisselkanalen bestaan. Wat is er onduidelijk aan het woord common sense en "niet de regels van het forum".
Maar dit is geen officieel statement. Het s IRC en daar doen we gewoon gezellig babbelen
Het moet gewoon gezellig zijn. En je mag op het forum ook niet zeggen "kom anders even naar het IRC kanaal O-)" ofzo.
common sense
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Hopelijk blijft dat zo
Verwijderd
Jawel,maar dat doe je 1 keer. Misschien 2Op vrijdag 29 maart 2002 16:53 schreef JvS het volgende:
...
En je mag op het forum ook niet zeggen "kom anders even naar het IRC kanaal O-)" ofzo.
common sense
En geen warez voorbij zien komen