Toon posts:

Global Operations ervaringen??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben dit spel nu een beetje aan het spelen, maar vind het allemaal erg moeilijk :(

In het derde level loop ik nu rond met die ontsnapte gevangene in m'n kilezog, maar heb geen idee waar ik die gast in op zal bergen.

Zijn er nog meer mensen met dit spel bezig? Ik snap ook niet waarom ik soms halverwege een missie ineens weer over een zak geld blijk te beschikken wanneer ik dood ben gegaan en ervoor kies om vanuit die truck te respawnen :?

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

Tiz idd wennen jah..Ik vind het onderscheiden van de NME's al lastig...Buymenu en insertion hadden ook wel beter gemogen.

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

Verwijderd

Topicstarter
Dat zijn idd precies de dingen waar ik me ook aan stoor.

Ik ben geen CS-er maar kan me haast niet voorstellen dat dit een CS-killer wordt.

Verwijderd

Ik vind het ook een nogal twijfelachtig spel

Ik ben er nog niet uit of ik hem nou wel leuk vind of niet..

• MUSTIS
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-11-2024

MUSTIS

ads by Google

twijfelachtig is een goed woord om dit te beschrijven. het speelt gewoon niet zo lekker als cs.

Specs | Skeptic's Annotated Bible | Zeitgeist

Verwijderd

Ik zit in het vierde level nu. Vind het ook een twijfelaartje...

Tis op zich wel een leuk spel maar er ontbreekt iets ofzo.
Beetje vaag. Zit ook niet echt spanning in.

Het buy menu enzo heb ik wel door dat zit wel goed in elkaar.

De enige reden dat ik kan bedenken waardoor dit een multiplayer hit zou kunnen worden is dat het geen zwaar systeem vereist...

Ik denk niet dat dit lang op me schijf blijft staan.

• AMDFreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:44

AMDFreak

Intel is zo..

Moewhaa... zo cool vindt ik het spel eigenlijk helemaal niet.. geef mij maar gewoon CS hoor. GO is gewoon precies het zelfde alleen iets betere graphics meer niet.

Ik kan niet eens onderscheiden wie nou wel bij mij hoort en wie niet.. soms zit ik gewoon op me eigen mannetje te schieten :D

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35

Verwijderd

ik vond de demo al behoorlijk tering, nu de officiele game te hebben geplayed ben ik niet van mening veranderd, denk dat ut ook geen toppertje zal worden.

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Op zaterdag 30 maart 2002 10:46 schreef MUSTIS het volgende:
twijfelachtig is een goed woord om dit te beschrijven. het speelt gewoon niet zo lekker als cs.
Dat klopt, omdat het een Counterstrike kloon is met een Rogue Spear inslag. Je zit meer aan de grond geplakt (CS ventjes zijn in vergelijking hierbij acrobaten te noemen). Het is duidelijk dat ze ook meer op een Rogue Spear gameplay mikken: TACTIEK.

Zo is CS eigenlijk ook bedoeld, maar omdat de HL engine de mogelijkheid biedt om als een idioot rond de springen, doet iedereen niets anders dan rushen en dom huppelen. Al na 2 minuten spelen had ik door dat men had geprobeerd om dat in Global Operations te voorkomen. En terecht, als je het mij vraagt.

Bottom line: als je net een middagje Ghost Recon of Rogue Spear hebt gespeeld, weet je dit meer te waarderen dan wanneer je de hele dag zit te UT-en (:r) of CS-en.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Verwijderd

Als met dat in CS ook wilt dan kan dat gewoon, (dat doen ze nu dus eigenlijk in cs 1.4)

Verwijderd

maar waarom vergelijken de makers van Global Operations het dan met CS:? dan is het toch opzeker een mindere game met minder fun

Verwijderd

Op zaterdag 30 maart 2002 18:51 schreef Smeezio het volgende:
maar waarom vergelijken de makers van Global Operations het dan met CS:? dan is het toch opzeker een mindere game met minder fun
HUn? sorry hoor maar ik vind dit een veeeel mooiere game dan CS al die Bugs in cs en zo. :(
Dit vind ik erg vet ben het nu al een paardagen hier aan het spelen met vrienden over lan iedereen vind het beter als CS :P :D

---
Owja het is echter Global Operations, mooiere wapens veeel meer. en al die special dingen dan :9~zo als een GAS granaat erg vet!!!

• Captain Pervert
Op zaterdag 30 maart 2002 18:38 schreef WouteRF het volgende:
Als met dat in CS ook wilt dan kan dat gewoon, (dat doen ze nu dus eigenlijk in cs 1.4)
Godzijdank wel ja.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• MartNL
  • Registratie: December 2000
  • Nu online

MartNL

Dit is de beste game ooit.
Zit vol met stevige aktie.
Je moet alleen niet als een kip zonder kop rond rennen.
Dat lukt nu niet meer CSes (kip zonder koppen)
Jullie moeten nu proberen je verstand te gebruiken.
En die jump en cheat knoppen met rust laten.

• Captain Pervert
Hehe ;)

• kleinelievewolff
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06:21
Ik heb hem nou een paar uur zitten spelen, maar ik weet nog niet zo goed wat ik ervan moet denken. Heb de demo online gespeeld en was wel benieuwd naar de single player. Dat blijkt dus hetzelfde te zijn als het multiplayer gedeelte, alleen dan met een zooitje domme bots. Die doen totaal niet aan teamplay |:( Ze lopen dan wel meestal met zijn 2en of 3en, maar zijn alleen maar aan het rushen. Als er dan iemand wordt afgeknald, komen ze weer terug rushen naar het spawnpoint. Het enige pluspunt is eigenlijk het geluid. Dat is echt super. Goed geluid van de geweren, omgevingsgeluid en een leuke tuut in je oren als je te dicht bij een ontploffende granaat staat :) En het intro filmpje is wel aardig.

• yonexfreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:29
ik wil hem ook spelen maar edonkey (+sharereactor helpt niet mee :( )

* yonexfreak die vrolijk verder gaat racen op het circuit van Interlagos met F1 2001 (season 2002)

I don't drive fast, I only fly low!

Verwijderd

Je moet er gewoon erg aan wennen, dat is het.
Als je in dit spel als een idioot rond gaat rennen en je magazijn random leegknalt dan ben je voordat je in de buurt van de vijand bent al 6 keer neergesniped :P

Het schieten is ook veel realistischer als in veel andere spellen.. en dat bevalt me wel.
Er moet nog een hoop aangebeuren,maargoed, voor de demo is ondertussen ook al een patch dus :)

Verwijderd

Heb trouwens met de nieuwe demo patch weer een bug erbij, als je zoomed met je wapen dan kan je je wapen niet meer bewegen... meer mensen last van :?

Verwijderd

Op dinsdag 02 april 2002 08:36 schreef yonexfreak het volgende:
ik wil hem ook spelen maar edonkey (+sharereactor helpt niet mee :( )

* yonexfreak die vrolijk verder gaat racen op het circuit van Interlagos met F1 2001 (season 2002)
Je kan met de illegale versie toch niet online...

Verwijderd

'k Had een demootje gedowned van GO, zag er wel geinig uit... Maar als ik zo jullie reacties peil, lijkt het me de moeite niet waard om hem te downloaden (van een private FTP-server... :9~ ).

Of zal ik hem toch maar ff gaan bekijken om een faire vergelijking met CS te kunnen maken?? :?

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:35
Op dinsdag 02 april 2002 16:31 schreef Kaveman1978 het volgende:
'k Had een demootje gedowned van GO, zag er wel geinig uit... Maar als ik zo jullie reacties peil, lijkt het me de moeite niet waard om hem te downloaden (van een private FTP-server... :9~ ).

Of zal ik hem toch maar ff gaan bekijken om een faire vergelijking met CS te kunnen maken?? :?
je kunt em altijd uitproberen, ik vond em het downen niet waard
maar ik vind ut ook niet erg om em te hebben

• apd
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

apd

Ik heb 'm een middag gespeeld. Op zich aardige graphics en effecten maar teveel bugs en andere irritante dingen die de lol bederven. Briefings bijvoorbeeld, hadden ze wel wat beter kunnen doen (zie bv Ghost Recon of OFP hoe dat moet). Je weet de helft van de tijd niet wat je moet doen en waar je heen moet. :(

Nee, ik probeer het nog een keer als ze een patch hebben uitgebracht. Tot die tijd weer verder met Operation Flashpoint. :)

• VeloChill
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-05-2023
vind heel die wapens maar vreemd, je schiet 10* met FAL op iemand's borst(single shot mode) en hij blijft gewoon zitten, er komt een gast voorbij lopen met mp5 en heeft mij gelijk dood.

meer van dat soort dingen die niet kloppen in mijn beleving

Verwijderd

Anders effe wat screens... heb het spel namelijk niet en kan me ni echt een beeld bij dit alles vormen :)

Verwijderd

Ik heb hem nu ook thuis liggen.
Maar ik twijfel of ik hem ga instaleren, (vannavond misschien nu nog ff tjes op het terras hangen)

Maar als ik het goed begrijp zijn alle mensen die dit spel niet goed vinden van die gassies die in cs rondrennen als kippen zonder kop.
En die gene die het prachtig vinden die zitten altijd stil.

Nou denk dat ik hem dan maar bij iemand anders ga installen.

Of heeft iemand hier een hele andere mening over?

Verwijderd

vinner nix aan eigenlijk, t mist wat...

Verwijderd

Op woensdag 03 april 2002 16:19 schreef McRuler het volgende:
vinner nix aan eigenlijk, t mist wat...
wat mist er dan?

ik vin dhet gewoon te gek!
het is heel echt niet zo NEP als CS :R speel het nu 2 jaar en ik vind er geen ruk meer aan

Verwijderd

Op woensdag 03 april 2002 17:33 schreef Qorne het volgende:

[..]

wat mist er dan?
Zoals al gezegd vind ik het ook weinig spannend en af en toe is het een beetje onduidelijk het een en ander...

• aftermath
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

nou ik heb hem ook gespeelt maar ik vind het ook 4 keer nix. Ja leuk voor even maar ook meer niet... en je moet er van houden (dit soort mp)

http://psnprofiles.com/AfthyX

• apd
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

apd

Op woensdag 03 april 2002 16:17 schreef happyman112 het volgende:
[...]
Maar als ik het goed begrijp zijn alle mensen die dit spel niet goed vinden van die gassies die in cs rondrennen als kippen zonder kop.
En die gene die het prachtig vinden die zitten altijd stil.
[...]
Pardon? Heb je de postings uberhaubt wel goed gelezen? |:(

Ik ben van mening dat dit spel het zeker niet gaat worden: het probeert een mix van CS/Ghost Recon te zijn en faalt daar behoorlijk in. Visuals en effecten zijn niet speciaal en de briefing (huh, briefing?) lijkt nergens op. Verder nog te veel bugs maar dat zal dan hopelijk nog wel verholpen worden. Wat wel een punt in GO z'n voordeel is zijn de gedetailleerde wapens, erg mooi gedaan. Maar uiteindelijk gaat het toch om de gameplay.

Wat me trouwens ook mateloos irriteerde zijn je 'medespelers' in singleplay, ze hebben het IQ van een goudvis en de mentaliteit van Rambo: geen gelukkige combinatie. |:(
Maar ja, ik denk dat GO het toch voornamelijk moet hebben van multiplay en is dit dus wat minder belangrijk.

Maar goed, waarschijnlijk zijn er genoeg die dit wel leuk vinden en hun wens ik dan ook veel plezier. :7

• VeloChill
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-05-2023
Op woensdag 03 april 2002 16:17 schreef happyman112 het volgende:
ja, ik speel wel veel CS, maar heb dit spel echt wel tijd gegeven.

op een gegeven moment vond ik het ook wel gaaf(gasgranaten ed), maar die wapens kloppen niet.

recoil recht omhoog, richt je recht op z'n kop en niet dood ook niet na 2 schoten

allemaal rare dingen, bv ook dat de wapens blijven liggen, op zich wel handig, maar als ze leeg zijn, mogen ze wel verdwijnen van mij.

het zelf samen stellen van wapens met scope en grotere clip-s ed vind ik wel leuk.

toch maakt dit het niet goed voor mij.

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:49

Vos

AFCA

de recoil is idd nep...
je kunt een gun nog zo stil op iemands hoofd mikken het is nooit een headshot !?
het enige mooie vind ik de gun geluiden en hoe de "ventjes" schieten

owja ook nog de AI in singeplayer....TOTAAL niet van deze tijd....ze gaan stilstaand reloaden terwijl er iemand op ze staat te schieten |:(

waar is die radio voor !? het enige wat werkt is need a medic.....regroup kenne ze nie....ja er loopt 1 achter je aan in je kont te douwen....cover me doet ook nie veel

en clipping problemen (vast in deur/muur)

ik heb het redelijk lang gespeeld....iedere x als ik het speel begint het leuk, maar eindig ik met irritaties

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit nu in het 4e of 5e level, waar je de deifstal van een gouden kruis moet verijdelen..

Er verschijnt een message in beeld dat ik dit terug moet brnegen naar de plaats waar het vandaan komt, maar het lukt me niet dit ding op te pakken :?

Moet dit wel met dezelfde knop als wapens oppakken??

Verwijderd

Kijk als julli nou even naar de makers luisteren!!!!
Die hebben de SINGEL mode gemaakt als een training!
dat was hun bedoeling ook het zijn BOTS nou de BOTS van CS zijn zo super dom dat je je NOOOIT raken maar ook nooit.

verder is het juist super vet dat wapens blijven liggen.
en logies dat lege ook blijven liggen dat gebeurt toch ook in het echt!

Owja en die bug van zo'n headshot vind ik vaag bij jullie want hier geen problemen!

Verwijderd

Owja, ik vind CS zo'n arcade spel dat is het goede woord !!!
Ik speel het nu 1,5 jaar ongeveer

mmijn vrienden die het ook spelen vinden het leuk voor de LOL normaal gaan wij quaken als we ff lekker willen schieten nu pakken we CS is bijna net quake

• Apocrypha
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Ik vind CS eigenlijk wel leuker. Het speelt wat sneller enzo. En bij GO is je gun ook zo fucking groot. Dat viel me al meteen op. Wat ik wel cool vins is dat je een scope en demeper enzo bij je guns kan kopen. Maar voor de rest is het eerlijk gezegd geen goed spel.

Verwijderd

Op donderdag 04 april 2002 16:24 schreef apocrypha het volgende:
Ik vind CS eigenlijk wel leuker. Het speelt wat sneller enzo. En bij GO is je gun ook zo fucking groot. Dat viel me al meteen op. Wat ik wel cool vins is dat je een scope en demeper enzo bij je guns kan kopen. Maar voor de rest is het eerlijk gezegd geen goed spel.
Ik vind het wel beter als cs,

+Kwaliteit van geluid is beter
+Mooie wapens
+Veel echter niet zo arcade
+allemaal leuke dingen voor je wapens:demper-scope enz.
+Levels zijn veeel beter
+Mannetjes zijn erg mooi
+Het is goed duidelijk, bij wie je hoort niet zo als bij CS dan schiet je wel eens de verkeerde dood.

-paar kleine bugjes

Verwijderd

Ik vind em ook beter als CS.
Alleen ik vind het herkennen van je vijanden soms wel eens wat vaag.. omdat het zo donker is zie ik niet snel of het nou een teammate is of een enemie.

Verwijderd

Op donderdag 04 april 2002 17:51 schreef ScitzoFreak het volgende:
Ik vind em ook beter als CS.
Alleen ik vind het herkennen van je vijanden soms wel eens wat vaag.. omdat het zo donker is zie ik niet snel of het nou een teammate is of een enemie.
moet je je scherm wat lichter zetten

Verwijderd

Tja, hetgene wat ik erg leuk vond was de goede sfeer die het heeft. In multiplayer met wat teammates door een tunnel oprukken, van pilaar tot pilaar, lopen, terwijl je elkaar dekking geeft, dat voelt gewoon goed uit.

Het erg goede geluid helpt daar natuurlijk ook bij.
CS is wat meer arcade, wat sneller actie, GO is wat realistischer, het is maar waar je van houdt.

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Op donderdag 04 april 2002 16:56 schreef Qorne het volgende:

[..]

Ik vind het wel beter als cs,

1 Kwaliteit van geluid is beter
2 Mooie wapens
3 Veel echter niet zo arcade
4 allemaal leuke dingen voor je wapens:demper-scope enz.
5 Levels zijn veeel beter
6 Mannetjes zijn erg mooi
7 Het is goed duidelijk, bij wie je hoort niet zo als bij CS dan schiet je wel eens de verkeerde dood.

-paar kleine bugjes
1 Geluiden zijn volgens mij wel iets beter ja. Niet echt op gelet
2 Vind ik niet, want ik heb nou een skin waaruit de wapens en ventjes uit meer polygonen bestaan dan die van de oude en GO en dus mooier.
3 Heb je gelijk in maar bij CS heb je ook clanmatches waar het niet echt arcade style is.
4 Hier heb je gelijk in. Die gadgets zijn wel cool
5 Mwah vind ik ook wel meevallen
6 Zie 2
7 Daar ben ik het dus totaal niet mee eens. Daar heb je gewoon ervaring voor nodig. Op het begin bij GO wist ik nie teens wie bij hoorde nu soms nog niet :P. Maar bij CS is het verschil echt wel goed te herkennen.

-Bugs zitten er ook in bij CS

• Mary Wana
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-01 18:59

Mary Wana

keyboard nut

Global Operations OWNT!

Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1263897551

Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1641713699
een van de duurste sniper rifles :) schiet echt kut , heb liever die DRUGANOV

Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1955696210

Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=2883197842

wat screenies :)

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

• 7th
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 31-12-2025

7th

Lag die maar in de nederlandse winkels.
Ik word zoooooo ziek van de cheaters in cs.
Een profesionele cs cloon is wel welkom bij mij(en mijn clan)

Thy will see the light...

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Op donderdag 04 april 2002 21:07 schreef 7th het volgende:
Lag die maar in de nederlandse winkels.
Ik word zoooooo ziek van de cheaters in cs.
Een profesionele cs cloon is wel welkom bij mij(en mijn clan)
maar dat is juist het probleem het is helemaal geen CS kloon. Naar mijn inzicht dan.

• Mary Wana

Mary Wana

keyboard nut

Op donderdag 04 april 2002 21:45 schreef apocrypha het volgende:

[..]

maar dat is juist het probleem het is helemaal geen CS kloon. Naar mijn inzicht dan.
CS kloon is het IDD niet maar het lijkt er errug veel op! Gameply is ook vet makkelijk :)

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

• T-8one
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-01 17:39

T-8one

take it easy, take a sisi

wat zijn de systeemeisen?

ziet er nl wel interessant uit, keb cs nog nooit gespeeld, maar ben wel een frevent speler van SOF.
en aangezien SOF 2 pas in mei uitkomt ben ik nog op zoek naar iets wat m'n tijd kan doden.
ik vondt RTCW erug tegen vallen Operation Flaspoint was ook niks, alleen MOHAA en Serious Sam zijn wel leuk tot nu toe.

ohwja voor ik het vergeet, hoe is het snipen in dit spel. in SOF vind ik dit nl supervet.

GP 32 the most powerfull handheld in the world :P

• Captain Pervert
Op donderdag 04 april 2002 21:45 schreef apocrypha het volgende:

[..]

Helemaal correct. Het is Ghost Recon (of Rogue Spear) met een Counterstrike inslag. Make no mistake, keer dat niet om. Want het is echt meer Ghost Recon dan Counterstrike vind ik.

• Mary Wana

Mary Wana

keyboard nut

Op donderdag 04 april 2002 23:10 schreef kareltje_de_grote het volgende:
wat zijn de systeemeisen?

ziet er nl wel interessant uit, keb cs nog nooit gespeeld, maar ben wel een frevent speler van SOF.
en aangezien SOF 2 pas in mei uitkomt ben ik nog op zoek naar iets wat m'n tijd kan doden.
ik vondt RTCW erug tegen vallen Operation Flaspoint was ook niks, alleen MOHAA en Serious Sam zijn wel leuk tot nu toe.

ohwja voor ik het vergeet, hoe is het snipen in dit spel. in SOF vind ik dit nl supervet.
Snipen is echt wreed , 4 verschillende Rifles , damage verschilt wel . ook maakt het veel uit waar je ene persoon raakt en of hij een VEST aan heeft ja of nee :)

SNiPEN OwnT :D

• Sjo
  • Laatst online: 25-01 10:23

Sjo

Ik vind Global Operation ook wel leuk, maar ik heb een vraag:

Ik kan namelijk in singleplayer geen magnums, shotguns en handgranaten kopen en de vijanden lopen er wel allemaal mee. Het maakt niet uit welke klasse ik neem! Hoe kan dit?? Of is dit alleen voor multiplayer ofzo?

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 05 april 2002 19:14 schreef Sjo het volgende:
Ik vind Global Operation ook wel leuk, maar ik heb een vraag:

Ik kan namelijk in singleplayer geen magnums, shotguns en handgranaten kopen en de vijanden lopen er wel allemaal mee. Het maakt niet uit welke klasse ik neem! Hoe kan dit?? Of is dit alleen voor multiplayer ofzo?
Ik kom er zelf net ook pas achter (na dagen spelen), dat je in het midden van je buy-scherm verschillende wapen-groepen kunt selecteren..
Hier vind je o.a. granaten, visual aids en pistolen...

Beetje onduidelijke interface :(

• Sjo
  • Laatst online: 25-01 10:23

Sjo

Tnx Eggplant

Ik heb het hele spel al uitgespeeld en snap nu pas hoe je granaten en dergelijke kan kopen. |:(

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 05 april 2002 20:04 schreef Sjo het volgende:
Tnx Eggplant

Ik heb het hele spel al uitgespeeld en snap nu pas hoe je granaten en dergelijke kan kopen. |:(
Ja ik kom er ook pas bij dat Antarctica-level achter

Verwijderd

Op donderdag 04 april 2002 20:16 schreef apocrypha het volgende:

[..]

1 Geluiden zijn volgens mij wel iets beter ja. Niet echt op gelet
2 Vind ik niet, want ik heb nou een skin waaruit de wapens en ventjes uit meer polygonen bestaan dan die van de oude en GO en dus mooier.
3 Heb je gelijk in maar bij CS heb je ook clanmatches waar het niet echt arcade style is.
4 Hier heb je gelijk in. Die gadgets zijn wel cool
5 Mwah vind ik ook wel meevallen
6 Zie 2
7 Daar ben ik het dus totaal niet mee eens. Daar heb je gewoon ervaring voor nodig. Op het begin bij GO wist ik nie teens wie bij hoorde nu soms nog niet :P. Maar bij CS is het verschil echt wel goed te herkennen.

-Bugs zitten er ook in bij CS
Als die Mannetjes beter kunnen :9~
als je even met mou kontackt wil zoeken :D
heel graag:
Meel:qorneprive@hotmail.com

• Apocrypha

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Op vrijdag 05 april 2002 21:02 schreef Qorne het volgende:

[..]

Als die Mannetjes beter kunnen :9~
als je even met mou kontackt wil zoeken :D
heel graag:
Meel:qorneprive@hotmail.com
ik zal ff voor je zoeken: w8 ff
ff nog wat info:
-Alle skins zijn veranderd
-Bijna alle wapens zijn kwa skin veranderd
-Al de geuiden zijn beter geworden.
En alles is beter IMHO

hier is ie: ftp://ftp.helpandsupport.net/helpandsupport.net/cs/csrealism2.0.exe

Ik wete niet zeker of het de goeie is maar ik weet het bijna zeker

Verwijderd

Op vrijdag 05 april 2002 22:39 schreef apocrypha het volgende:

[..]

ik zal ff voor je zoeken: w8 ff
ff nog wat info:
-Alle skins zijn veranderd
-Bijna alle wapens zijn kwa skin veranderd
-Al de geuiden zijn beter geworden.
En alles is beter IMHO

hier is ie: ftp://ftp.helpandsupport.net/helpandsupport.net/cs/csrealism2.0.exe

Ik wete niet zeker of het de goeie is maar ik weet het bijna zeker
bedankt, ik ga even kijke

Verwijderd

Op dinsdag 02 april 2002 16:17 schreef ScitzoFreak het volgende:
Heb trouwens met de nieuwe demo patch weer een bug erbij, als je zoomed met je wapen dan kan je je wapen niet meer bewegen... meer mensen last van :?
ja ik, zoom je in en blijkt dat je er 2 milimeter naast gezoomed zit dus moet eweer uitzoomen... vaaaaag :'(

Verwijderd

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
eindelijk een game met guns met LASERSIGHT, die HEATSENSOR en HEARBEAT shiznit zijn ook supervet!!

en !! eindelijk een game waarin een trategical mastermind van pas komt ! Intel Officer forever !! natuurlijk in squad based team play !

www.XEFSQUAD.dot.nu !!! all dutch peepz join XEF !!
MoH:AA & Global Ops

*D *D *D

ps: €XEF€ heeft een dikke reputatie in 2 jaar Delta Force met leden van verschillende squadrons, de elite van Delta Force speelt verder bij ÐÐT > www.DDTHQ.com

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 06 april 2002 11:07 schreef T_Bone het volgende:

[..]

ja ik, zoom je in en blijkt dat je er 2 milimeter naast gezoomed zit dus moet eweer uitzoomen... vaaaaag :'(
een tijdelijke oplossing vind je in het bugs-forum op www.globalopsgame.com

Deze komt er op neer dat je in je regional&language options, onder standards&formats ENGLISH(USA) selecteert ipv Dutch...

At your service ;)

• McLambo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-01 10:17

McLambo

MTB Junky

My 2 centz...

1e. De manier warop de characters lopen ziet er echt belaberd uit. net alsof ze aan het langlaufen zijn zonder latten. In GR of MOHAA ziet dat er stukken beter uit.

2e. Verschil tussen teammate en enemy is TE onduidelijk. Beter was geweest zoals MOHAA met een herkenningsteken boven je hoofd.

3e. Last but not least: Het commentaar van de bots is echt om te :'(. Voorbeeld: Iemand wordt neergeschoten, en roept dan via de intercom: I am hurt.................................................and need assistants. Waarop de Medic zegt: YES.

WTF???? Hoe zouteloos kan je het maken. Erg saai en jammer dit.

Zeg hadden het zo moeten maken dat een gesneuveld iemand over de intercom GILT: MY FUCKING LEG, I'M HIT GODDAMNIT. HELP. en dan de MEDIC. DON'T MOVE. COMIN" TRUE!!

yup, my 2 centz

• Exe-cuter
  • Laatst online: 11-09-2023
Ben ik blij dat ik die eerst gedl heb !

1)Toen ik startte keek ik naar mijn mannetjes en dacht ik dat de graphics-details te laag stonden : dus niet !

2)Gameplay: wennen maar niet perfect

3)AI : je teamleden stoppen midden in de open en bukken zich dan om vervolgens door te lopen.

4)Conclusie : ik had grote verwachtingen,maar het is een vieze blooper,dat GO
Pagina: 1