1
2
3
| for(int k=0;k<aantal;k++){
functie();
} |
als je niet weet hoeveel keer.. dan een while lus. in jouw geval dus een for lus.
1
2
3
4
| for x := 1 to aantal do begin functie; end; |
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
Mhoa, alleen voor de syntax is dat van belang.Op vrijdag 29 maart 2002 15:33 schreef Marv het volgende:
Zou handig zijn als je de programmeertaal erbij noemde....
Maar aan de andere kant, we zijn allemaal ooit begonnen.
Ja.. begonnen met zoekenMaar aan de andere kant, we zijn allemaal ooit begonnen.
Oops..Op vrijdag 29 maart 2002 15:33 schreef Marv het volgende:
Zou handig zijn als je de programmeertaal erbij noemde....
Je vindt het volgens mij al voordat je begonnen bent met zoekenOp vrijdag 29 maart 2002 15:35 schreef Bosmonster het volgende:
[..]
Ja.. begonnen met zoeken
Verwijderd
for (beginwaarde; beginwaarde<eindwaarde; waarde++)
{
functie();
}
Of vaak op refresh drukken van je browser!
Verwijderd
doe je ding
}
in php dan 1000 = hoeveel keer je het wil doen
/edit
net te laat
Parse error: parse error, expecting `';'' in /xxx/xxxxx/xxx.php on line 11
dat kan toch niet in PHP? Is toch (oa) Basic syntax?
En wat staat er dan op regel 11?
Nee, dat kost te veel werk, moet je weer zoeken enzo. Je kan het veel sneller hier even vragen en dan heb je direct je antwoord.Op vrijdag 29 maart 2002 15:48 schreef Bosmonster het volgende:
Hey baby:
http://www.php.net/manual/en/control-structures.php
It's out there...
Ja ik snap er geen reet van, als ik er 10 ;'s in zet is het nog niet goed.Op vrijdag 29 maart 2002 15:48 schreef eborn het volgende:
$i:=0
dat kan toch niet in PHP? Is toch (oa) Basic syntax?
En wat staat er dan op regel 11?
BTW in regel 11 staat:
1
2
3
| for(int k=0;k<$aantal;k++){
functie();
} |
want blijkbaar weet je nog niet eens hoe een variabele deruit ziet in PHP...
Dat zijn drie regelsOp vrijdag 29 maart 2002 15:57 schreef Silvermonkey123 het volgende:
[..]
Ja ik snap er geen reet van, als ik er 10 ;'s in zet is het nog niet goed.
BTW in regel 11 staat:
code:
1 2 3for(int k=0;k<$aantal;k++){ functie(); }
Verder is dit natuurlijk geen PHP, dit is eerder C ofzo. En als functie() niet bestaat gaat het natuurlijk ook niet goed.
Volgens mij neem je ons in de zeik
Ja er staat wel meer in, maar dat heb ik er niet bijgezet. Of dit php is weet ik niet, volgens mij wel, ik vraag het aan jullie! Functie() is als voorbeeld.Op vrijdag 29 maart 2002 16:00 schreef eborn het volgende:
[..]
Dat zijn drie regels
Verder is dit natuurlijk geen PHP, dit is eerder C ofzo. En als functie() niet bestaat gaat het natuurlijk ook niet goed.
Volgens mij neem je ons in de zeik
en ik neem je niet in de zeik
Ga nou maar eerst eens kijken of die link(s) die hierboven staan. Er wordt hier wel verwacht dat je zelf gezocht hebt voordat je een vraag stelt. En dit is eigenlijk (zelfs voor een beginner) te zielig voor woordenOp vrijdag 29 maart 2002 16:02 schreef Silvermonkey123 het volgende:
[..]
Ja er staat wel meer in, maar dat heb ik er niet bijgezet. Of dit php is weet ik niet, volgens mij wel, ik vraag het aan jullie! Functie() is als voorbeeld.
en ik neem je niet in de zeik
Is zwaar verliefd op visitors.. wat gaaf zijn ze!!!
Het is dus phpOp vrijdag 29 maart 2002 15:35 schreef Silvermonkey123 het volgende:
Oops..het is PHP btw
Of hij denkt dat er niets anders te vinden is op internet dan GoT.Op vrijdag 29 maart 2002 16:14 schreef eborn het volgende:
Snap je dat dan niet, z'n firewall vangt alles af behalve gathering.tweakers.net
je hoeft niet te zoeken, je hoeft alleen maar:Op vrijdag 29 maart 2002 16:09 schreef Silvermonkey123 het volgende:
Kan nou niemand hier ff een ZINNIG antwoord geven en niet meteen beginnen met zeiken dat ik moet zoeken enz.
Het is zo makkelijk.......
[fontsize=150]
HIER!!!
[/fontsize]
te klikken
Brusselmans: "Continuïteit bestaat niet, tenzij in zinloze vorm. Iets wat continu is, is obsessief, dus ziekelijk, dus oninteressant, dus zinloos."
Is this guy for realOp vrijdag 29 maart 2002 16:09 schreef Silvermonkey123 het volgende:
Kan nou niemand hier ff een ZINNIG antwoord geven en niet meteen beginnen met zeiken dat ik moet zoeken enz.
Het is zo makkelijk.......
Ik doe dit niet graag en het mag ook niet enzo, maaruh...
SLOT!!!!!!!!!!!!!!!! BAN!!!!!!!!!!!!!! MURDER!!!!!!!!!!! DEATH!!!!!!!!!!!!!!! KILL!!!!!!!!!!!!!!!
He who knows only his own side of the case knows little of that.
Er staan zat goede voorbeelden hier.
Dit topic is gesloten.
![]()