Hoi ik heb een Panasonic GD90 met datakabel. Hoe krijg ik win98 zover dat hij m'n GSM (met ingebouwde softmodem volgens de handleiding) gebruikt als modem ?? Zodat ik kan inbellen op internet.
Read The Fuckin' Manual
If it ain't broken, play with it till it breaks.
Manual, juist ja. Ikke nie gek ben nie !! In de manual staat helemaal nada niks over dit onderwerp. Ikke dus bellen met Panasonic NL, de helpdesk zeg maar. Zeggen die eikels daaro dat ik Panasonic software nodig heb. Ikke dus vragen waar ikke kan downloaden. Kan niet. Wel kopen, inclusief datakabel (die ik al heb) kost dat feestje 299 piek.:( Das dus niet gaaf ! Iemand een oplossing ? (misschien dat de vraag zo wel overkomt)
ja er zit een softmodem in. Ik neem aan dat ze daarmee bedoelen software modem ?? Dus heb ik drivers nodig dacht ik zo ??
Als je Pre-Pay heb, kan je nog nie internetten met dat geintje... Je moet een speciaal data abb. hebben...
As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.
prepaid ?? Doe niet zo gek, weet je hoeveel zo'n gd90 wel niet kost icm een prepaid kaart ??? Ik heb dus een abbo (dutchtone)
Pagina: 1