Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Verwijderd
Het lijkt me logisch dat je dat insteld met je software van je videokaart? Ik zou een wat help files doorspitten als ik jou was
Via software van de kaart zal niet gaan, het zijn 2 verschillende kaarten: Asus V6800 Deluxe AGP en (voorlopig) een Diamond Stealth S220 PCI.
Het rare is dat MSN wel op de 2e monitor blijft als ik hem daar naar toe sleep.
(Ik heb trouwens Winamp 2.78)
Het rare is dat MSN wel op de 2e monitor blijft als ik hem daar naar toe sleep.
(Ik heb trouwens Winamp 2.78)
Nee, en dat vinden andere mensen ook en als iedereen dat zegt dan staan er straks bij elke search tig pagina's.[b]Op vrijdag 29 maart 2002 14:43 schreef
Ga nou niet roepen van search e.d. want om nou te gaan zoeken op "winamp" "monitor"ofzo levert me tig pagina's op en ik heb niet zo 1,2,3 zin om die allemaal door te gaan spitten.
[SARCASME MODE]Op vrijdag 29 maart 2002 20:42 schreef harry64 het volgende:
[..]
Nee, en dat vinden andere mensen ook en als iedereen dat zegt dan staan er straks bij elke search tig pagina's.
Ok
[SARCASME MODE]
Zet "multi-monitor compatible" eens aan onder options.
bij mij blijft hij mooi op de 2e monitor.
Het zou ook kunnen dat je videokaart software automatisch bepaalde programma's op een bepaalde monitor zet... wat voor kaart heb je?
Ik een Matrox G550 Dual-Head
bij mij blijft hij mooi op de 2e monitor.
Het zou ook kunnen dat je videokaart software automatisch bepaalde programma's op een bepaalde monitor zet... wat voor kaart heb je?
Ik een Matrox G550 Dual-Head
Godver!! Hij doet et!! Tenx M8!!Op vrijdag 29 maart 2002 20:47 schreef dawsie het volgende:
Zet "multi-monitor compatible" eens aan onder options.
Pagina: 1