Asus P5K Pro, 2 Gb DDR2, Samsung 500 GB HD, XFX Alpha DOG 670Mhz, E8400
Ja hoor, gaat gewoon goed.
Op deze manier heb ik ooit mijn pc van thuis mee naar school genomen voor een presentatie. Kast was te zwaar; ach laten we die toch thuis
Op deze manier heb ik ooit mijn pc van thuis mee naar school genomen voor een presentatie. Kast was te zwaar; ach laten we die toch thuis
indd.. scroevendraaier wil prima.. als de kop geleid teminste
ff jumpertje erop en eraf wil ook prima
Kan gewoon zo'n jumpertje van een pci-kaartje gebruiken, toch? (Heb nog zo'n ouwe geluidskaart waar nog wel jumpertjes opzitten).Op vrijdag 29 maart 2002 14:41 schreef Giordino het volgende:
indd.. scroevendraaier wil prima.. als de kop geleid teminste
Verwijderd
Lol, had je niet beter alleen de HD mee kunnen nemen danOp vrijdag 29 maart 2002 14:39 schreef rik het volgende:
Ja hoor, gaat gewoon goed.
Pas ook op dat je geen harddisk op metaal ligt wil nog wel eens kortsluiting krijgen!!!
(idd heb ik ook gehad)
Oppassen met stapelen dus!!!!
Oppassen met stapelen dus!!!!
ABit nf7-s barton 2500+ Geforce4 ti4680
maakt verder niet uit watvoor jumper je gebruikt
alstie maar past =]
en inderdaad oppassen voor geleiding.. maar een paar a4'tjes kunnen al wonderen doen
alstie maar past =]
en inderdaad oppassen voor geleiding.. maar een paar a4'tjes kunnen al wonderen doen
de mobo gaat op de verpakking van mobo zelf (noppenplastic).
een soort van lage plastic kruk (breed) gaat er overheen. Daarop de HD en ernaast de CD/cdrw spelers. Voeding kan er ook nog wel naast denk ik.
Tnx voor de tips! Foto's (brakke, want heb alleen webcam) komen nadat alles weer in elkaar zit. Is maar een simpele mod, maar goe...
een soort van lage plastic kruk (breed) gaat er overheen. Daarop de HD en ernaast de CD/cdrw spelers. Voeding kan er ook nog wel naast denk ik.
Tnx voor de tips! Foto's (brakke, want heb alleen webcam) komen nadat alles weer in elkaar zit. Is maar een simpele mod, maar goe...
Ghehehe, dat heb ik dus ook gedaan toen 'k mn kast ging spuitenOp vrijdag 29 maart 2002 19:57 schreef RocketKoen het volgende:
bouw m tijdelijk in een doos ofzo
Ingebouwd in schoenedoos, HD en psu ernaast liggen, paar gaatjes in de doos knippen voor de kabels etc, nog gaatje gemaakt voor fan
Ding liep stabiel en bijna net zo koel als in normale opstelling
Verwijderd
antistatische zakjes geleiden. leg dus niets op die zakken. Beleive me I tried. ik had een prachtige Vcore cpu mod van 3.10 volt. of het meetsysteem was naar de tering maargoed.
Als het een ATX is: starten met schroevedraaier OK
Niet proberen met de 220V schakelaars van een AT kast...
PC in zijn nakie doe ik al jaren... Oplossing voor de hard-core tweaker: Een klein rekje waar je al je onderdelen op neerplant (zelf bouwen of Senfu System Rack...)
Niet proberen met de 220V schakelaars van een AT kast...
PC in zijn nakie doe ik al jaren... Oplossing voor de hard-core tweaker: Een klein rekje waar je al je onderdelen op neerplant (zelf bouwen of Senfu System Rack...)
Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud
Pagina: 1