Toon posts:

HP Deskjet 960C zuiperd?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mensen!

Ik heb een vraag!
Ik wil namelijk een nieuwe printer aan gaan schaffen!
Ik heb gehoord van mensen dat HP's behoorlijke drinkers zijn, maar dat ging over de oude types, zoals HP 670 en 690!

Mijn oog gaat naar de 960C
Weten jullie er iets van?? Zuipt ie, of valt het wel mee!

En nog iets, ik heb gehoord dat de meegeleverde inktpatronen minder vol zijn. Is dat echt zo???

Als ik hem koop, de printer, waar kan ik hem dan het beste op aansluiten???? USB of Parallel???

Alvast bedankt voor jullie reactie!

Greetz Thomas :)

Verwijderd

Op vrijdag 29 maart 2002 14:24 schreef Thomas1985 het volgende:
Mijn oog gaat naar de 960C
Weten jullie er iets van?? Zuipt ie, of valt het wel mee!

En nog iets, ik heb gehoord dat de meegeleverde inktpatronen minder vol zijn. Is dat echt zo???

Als ik hem koop, de printer, waar kan ik hem dan het beste op aansluiten???? USB of Parallel???

Alvast bedankt voor jullie reactie!

Greetz Thomas :)
ik heb de 950C en dat zuipen valt best mee, of je moest echt veel a4tjes vol printen met plaatjes enz

uhm bij mij zit er in een kleurencartrigde 19 ml en in de zwarte weet ik zo niet uit me hoofd

die 9-serie is we lekker stil, en ik zou m aan de USB hangen, zelfs met via doet ie t goed mee :D

suc6

Verwijderd

beste aansluiten op usb, dat is vel sneller :) De bijgevoegde inkt is idd leger dan gewone, de zogenaamde budgetversie, die kun je ook los kopen, bevat maar de helft van de inkt voor +- E5 goedkoper :( maar dat geeft niet zo erg, want hij verbruikt helemaal niet zoeeel inkt, althans mijn 930C niet. Verder zijn het, die hele 8xx en 9xx series, prima printers.

• Gianni Rombios
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
[topic=449340]
(over de 940) gaat in grote lijnen op voor de 960C
De meegeleverde patronen zijn dacht ik altijd inderdaad de kleine. Daarna altijd de grote patronen kopen, voor minder dan 20% meer twee keer zo groot..!
Wat zuiperij betreft valt het nogal mee, volgens tests(bijvoorbeeld PCWELT) is hij niet te duur in het gebruik.
De 940 kan dus niet met grote zwartpatronen overweg en valt wat mij betreft dus ook af als je geregeld tekst wilt printen.
Voor thuis zou ik de USB aansluiting kiezen, is een fractie sneller en soepeler. Voor eventueel delen van de printer of oude DOS programma's kan de ouderwetse parallelle aansluiting nodig zijn.
Ik ga zelf waarschijnlijk ook binnenkort die 960C halen.
(Op het werk heb ik een 970cxi, die is klasse)

Verwijderd

mijn vader heeft ook de 960c die wordt standaard gelevert met 2 light inkttankjes
dat houd in dat ze minder vol zijn ja

de afdrukken van deze printer zijn vet mooi en hij is behoorlijk snel.

Verwijderd

Topicstarter
Ahhhh, thanks, dan weet ik genoeg

Ik ben blij dat hij niet zoveel zuipt, want ik ben Student, en echt veel geld heb ik nou ook weer niet.

>:)

• GeBas
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-06 21:56

GeBas

--

tot op heden heb ik er alleen maar goede ervaringen mee.

| Apple iMac 27" 2012 | Apple McBook Pro 13" 2010 | qnap ts-112 |

• Type-R
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-08 12:53

Type-R

One Minute Shakin

Thomas roeleert

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 29 maart 2002 21:44 schreef Ammie het volgende:
Thomas roeleert
is dat zo??? *D