Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Ut gamma regelen na gebruik openGL S3TC patch in U

Pagina: 1
Acties:

• edward2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-10 02:14

edward2

Schieten op de beesten

Topicstarter
Ik heb eindelijk met een patch de S3TC textures van de 2e cd van UT goed werkend gekregen, de performance is goed, maar helaas werken de gammainstellingen niet via het menu en het is dus veel te donker.
Hoe kan je nou dit toch regen, welke ini-file moet je dan hebben, ik heb al geprobeerd om in de UT ini-file onder OpenGL beide gamma extensie op 2 gezet ipv 1 maar het wordt niet lichter:(
Please who knows?
Dit gaat in principe met elke kaart die S3TC ondersteunt, dus naast de S3 kaarten de GeForce en de Radeon.

Hier is nog de link van een artikel:

http://www.rizenet.com/articles/uts3tc/

Niet op voorraad.

• Bomberman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03-11 20:13
Ha die Edward ... na gebruik van de S3TC patch in mij !? Watch it boy ;). En die regen, tja NL he, dan heb je da ... Ok serieus nu, heb je Powerstrip al geprobeerd (2.73) ? Bij "correctie van kleuren" kun je ook voor OpenGL kiezen (wel ff 'enable color correction' aanvinken anders doet ie niks).

Suc6 durmee!.

PC Specs

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Topicstarter
Ja, met typo's ben je met mij aan het goede adres, ik schreef wel eens, in een duke3dforum hoe je iemand kon neuken ipv nuken:)
Powertrip:) dat had ik ook nog in gedachten maar met powerstrip crasht hij na een tijdje, misschien niet als ik alleen de kleuren regel, maar ik wilde het eerst via een andere weg proberen.

Niet op voorraad.

Verwijderd

mm misschien heb je dat al gedaan hoor maar wie weet helpt het om ut opte starten en dan naar console te gaan met ~ en daar dan
PREFERENCES in te vullen en dan vandaaruit al je instellingen te veranderen die je maar wilt. iig succes

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Topicstarter
Nope, daar reageert hij niet op (tenminste de gamma instellingen) ik heb het nou met powerstrip geregeld en dat gaat goed.

Niet op voorraad.

• Digital-DNA
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-09 14:03

Digital-DNA

Gedigitaliseerd tot op het bot

S3TC op non-S3 kaarten??? Cool!! Just what I need! Loopt vast lekker op een voodoo5.

www.nintendocasemods.com

• Bomberman
Hmm ik geloof gelezen te hebben dat het niet werkt op de Voodoo5 ... dacht ik.

PC Specs

• Digital-DNA
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-09 14:03

Digital-DNA

Gedigitaliseerd tot op het bot

Of werkt het daarmee niet?... Waar krijg ik powerstrip?

www.nintendocasemods.com

• edward2

edward2

Schieten op de beesten

Topicstarter
De voodoo5 ondersteunt geen S3TC, alleen Fxtc, dus dit gaat (voorlopig) niet.
Het gaat buiten S3 alleen met de GeForce, Radeon en zeer waarschijnlijk met de Rage128.

Niet op voorraad.

• Bomberman
De Voodoo5 ondersteunt wel S3TC (S3TC 'calls' worden 'omgezet' naar FXT1 of zoiets *D) .. schijnbaar werkt er iets niet lekker met de 'nogal ongeteste' S3TC-OpenGL patch.

PC Specs

Pagina: 1