DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Mjah die werken dus niet ...
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Je moet waarschijnlijk eerst ervoor zorgen dat alles van de oude drivers is verdwenen en dat lukt alleen goed met Detonator Destroyer: Detonator Destroyer
Go Through Your Heart Shakra Into Your Cave, And Find Your Power Animal
Even proberen
Je moet de nv4_disp.inf even bewerken.
Er staat bij alle displayresoluties aangeven op welke refreshrates hij mag werken. Als je nou alleen de gewenste refreshrates laat staan, zal ie altijd die rates pakken. Het is ff klooien, maar dan werkt t zeker.
Er staat bij alle displayresoluties aangeven op welke refreshrates hij mag werken. Als je nou alleen de gewenste refreshrates laat staan, zal ie altijd die rates pakken. Het is ff klooien, maar dan werkt t zeker.
Amateurcoureur en fervent banktukker
Gringo: is dat niet precies wat die aangepaste drivers eigenlijk al in zich zouden moeten hebben ?
En dat detonator destroyer proggie crasht onder XP .. heb maar even handmatig alle nv*.* bestanden weggegooid en de registry nagezocht op nVidia.
EDIT: JHAAAAAAAAHHHH HET WERKT !!! \o/ \o/ \o/
GoT ownage
En dat detonator destroyer proggie crasht onder XP .. heb maar even handmatig alle nv*.* bestanden weggegooid en de registry nagezocht op nVidia.
EDIT: JHAAAAAAAAHHHH HET WERKT !!! \o/ \o/ \o/
GoT ownage
Op zich wel, ware het niet dat de reffix bij detonator 28.32 bij mij nog steeds niet werkte met die aangepaste drivers....Op vrijdag 29 maart 2002 16:19 schreef Arfman het volgende:
Gringo: is dat niet precies wat die aangepaste drivers eigenlijk al in zich zouden moeten hebben ?
Toen ben ik zelf maar weer aan de knip-en-plak gegaan, gegarandeerd succes
Amateurcoureur en fervent banktukker
Dan heb ik een tip voor je: verwijder alle nv* bestanden en zoek je registry na op 'nVidia' en verwijder de keys die je tegenkomt .. dan werken de drivers wel in combinatie met de Refresh Rate fix
Pagina: 1