Toon posts:

Topic gesloten ipv verplaatst?

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
[topic=453353]

Uh.. mag die dan niet gewoon verplaatst worden. Ik d8 dat ftp's bij servers hoorde :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Ik geloof dat koffie min of meer de volgene policy hanteerd:

"Topic fout geplaatst? En user al relatief lang lid van GoT? -> slotje"
"Topic fout geplaatst? En user nog niet zo lang lid van GoT? -> move"

Dus nee, helaas :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:53

Exirion

Gadgetfetisjist

Quote uit HA sticky:
Verder gaan verkeerd geplaatste topics op slot.
We zijn het redelijk zat om steeds de rotzooi op te moeten ruimen; we zijn je moeder niet!
In principe geldt dat overal op GoT wel.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ow, fijn en als ik lang bij GoT zit dan moet ik ook meteen maar verstand van alles hebben :?

Ik zit nie vaak in ANS en d'r staat servers in, dus dat leek me nogal logisch, maar kan iemand mij dan vertellen waar hij wel in thuis hoort :?

Dan open ik 'm daar maar gewoon nog een keer O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Op vrijdag 29 maart 2002 14:10 schreef Locutus-of-Borg het volgende:
Ow, fijn en als ik lang bij GoT zit dan moet ik ook meteen maar verstand van alles hebben :?

Ik zit nie vaak in ANS en d'r staat servers in, dus dat leek me nogal logisch, maar kan iemand mij dan vertellen waar hij wel in thuis hoort :?

Dan open ik 'm daar maar gewoon nog een keer O-)
Joh, kom op. Copy/paste de tekst weer in een nieuwe en klaar ben je. Hier open je toch geen LA draad voor? Wees een vent....

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou zelf zo redeneren :

intern ftp probleem : http://gathering.tweakers.net/listtopics.php/19
extern ftp probleem : http://gathering.tweakers.net/listtopics.php/4

Maar ik kom er ook zelden :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 29 maart 2002 14:16 schreef Merely het volgende:

[..]

Joh, kom op. Copy/paste de tekst weer in een nieuwe en klaar ben je. Hier open je toch geen LA draad voor? Wees een vent....
Sjees, waar????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Nee, maar wel van de regels. En het liefst ook van "waar wat hoort" alhoewel dat laatste weer wat lastiger is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:45

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

[..]
Met 3500+ posts wel ja.
Enneuh, sorry hoor, maar waar je uberhaupt de gedachte vandaan haalt dat een simpele FTP server ANS zou zijn kan ik echt niet volgen.

Door dit soort posts is dus de stelling "server != Advanced" gekomen ;)

Ik zeg ook niet dat je overal verstand van moet hebben, wel dat er van je verwacht word dat je de FAQ gelezen hebt.
Ik wil iedereen er nog even op wijzen dat het plaatsen van een 'te simpel' topic in ANS, in principe op slot gezet word!
Het niveauverschil in Advanced Networking & Servers is groot, erg groot. Om het forum interessant te houden worden de echte newbie-vragen of op slot gezet, of gemoved naar een ander forum waar hij beter tot zijn recht komt.
Dit zorgt ervoor dat het forum niet verschrikkelijk oninteressant wordt voor Advanced Networker.
Over het algmeen kun je er van uitgaan dat 'simpele' topics die hier NIET horen op slot gaan, tenzij duidelijk is dat je net nieuw bent ophet forum.
De dooregewinterde GoT'er kan dus op een slot rekening als hij een topic plaatst met de vraag 'Hoe installeer ik IE5

Tijd voor een nieuwe sig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil niet echt lullig doen, maar ik zie niet in waarom het opzetten van meerdere ftp's binnen een netwerk naar buiten, meteen de gewoonste zaak van de wereld is |:(

ps. WAAR HOORT HET NOU???????????
ps. 'Network Troubleshooting' lijkt me niet bepaald iets met ftp's te maken hebben :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffie

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

FTP is nou niet echt moeilijk aan de praat te krijgen.
Ik zou kiezen voor [forum=10] of in dit speciefieke geval voor [forum=19]
Schakel de eerste FTP uit, en probeer eerst eens die andere op een andere port te draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 29 maart 2002 17:08 schreef Koffie het volgende:
FTP is nou niet echt moeilijk aan de praat te krijgen.
Ik zou kiezen voor [forum=10] of in dit speciefieke geval voor [forum=19]
Schakel de eerste FTP uit, en probeer eerst eens die andere op een andere port te draaien.
Denk je nou echt dat ik dat nog niet geprobeerd heb :?

Sjeez, does ff niet zo naïef zeg. Ik flikker 't wel weer neer en zie wel weer of 'r een slotje komt of niet :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 29 maart 2002 17:11 schreef Locutus-of-Borg het volgende:
Sjeez, does ff niet zo naïef zeg. Ik flikker 't wel weer neer en zie wel weer of 'r een slotje komt of niet :z
Sjeez, does ff fatsoenlijk zeg.
Het is toch niet zo erg moeilijk om eerst even uit te zoeken waar [forum=24] precies over gaat.
Advanced Networking houdt natuurlijk niet in dat het alle vragen betreft die je niet meteen zelf zou kunnen oplossen, [forum=19] is ook een forum met niveau hoor |:(
Eerst lezen, dan doen, dat moet niet al te veel gevraagd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 29 maart 2002 17:18 schreef johnny appleseed het volgende:

[..]

Sjeez, does ff fatsoenlijk zeg.
Het is toch niet zo erg moeilijk om eerst even uit te zoeken waar [forum=24] precies over gaat.
Advanced Networking houdt natuurlijk niet in dat het alle vragen betreft die je niet meteen zelf zou kunnen oplossen, [forum=19] is ook een forum met niveau hoor |:(
Eerst lezen, dan doen, dat moet niet al te veel gevraagd zijn.
Ik begon fatsoenlijk, maar als andere niet fatsoenlijk gaan doen door te doen alsof ik niets weet van dit forum nadat ik 1x iets ergens niet helemaal goed heb gepost :*

Ik heb het uitgezocht en niemand heeft nog een goed antwoord kunnen geven in dit geval. Dus doe ook niet alsof het dik voor de hand ligt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffie

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Je hebt mij TOT deze reply nergens zien tikken dat ik nit fatsoenlijk zou zijn.
Echter moet j wel een enorme plaat voor je hoofd hebben, wil je niet inzien dat een FTP server niet onder Advanced valt ..

Again, als je de FAQ had gelezen had je dit gewezen. In de FAQ staat LETTERLIJK dat Apace/IIS en dat soort applicatie's NIET onder ANS vallen.
Weiger je de FAQ te lezen, of druk je je eigen topic er toch door in ANS is de kans opeen slot groot, groter dan de kans op een move.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:51

JvS

Ik heb hem zelf ook

dat staat er inderdaad... om elkaar nou voor rotte vis uit te maken lijkt me overbodig.

Het is dus te vinden, en om er nou gelijk een principiele rel om te schoppen vind ik persoonlijk wel heel erg :Z |:(.

Sorry, maar we hebben toch wel wat beters te doen dan om elk klein beslommerinkje helemaal uit te leggen. We hanteren een policy om het hier een beetje ordentelijk te houden en die voeren we uit. Gaan zitten mekkeren dat je het er niet mee eens bent en dat we niet beleefd genoeg zijn, doe je maar in een winkel waar je betaalt en waar 'de klant is koning' wel geldt.

Dit is echt een storm in een glas water en daarom gaat dit dicht./

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.