[topic=453353]
Uh.. mag die dan niet gewoon verplaatst worden. Ik d8 dat ftp's bij servers hoorde
Uh.. mag die dan niet gewoon verplaatst worden. Ik d8 dat ftp's bij servers hoorde
In principe geldt dat overal op GoT wel.Verder gaan verkeerd geplaatste topics op slot.
We zijn het redelijk zat om steeds de rotzooi op te moeten ruimen; we zijn je moeder niet!
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Joh, kom op. Copy/paste de tekst weer in een nieuwe en klaar ben je. Hier open je toch geen LA draad voor? Wees een vent....Op vrijdag 29 maart 2002 14:10 schreef Locutus-of-Borg het volgende:
Ow, fijn en als ik lang bij GoT zit dan moet ik ook meteen maar verstand van alles hebben
Ik zit nie vaak in ANS en d'r staat servers in, dus dat leek me nogal logisch, maar kan iemand mij dan vertellen waar hij wel in thuis hoort
Dan open ik 'm daar maar gewoon nog een keer
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Verwijderd
Sjees, waar????Op vrijdag 29 maart 2002 14:16 schreef Merely het volgende:
[..]
Joh, kom op. Copy/paste de tekst weer in een nieuwe en klaar ben je. Hier open je toch geen LA draad voor? Wees een vent....
Nee, maar wel van de regels. En het liefst ook van "waar wat hoort" alhoewel dat laatste weer wat lastiger is.Op vrijdag 29 maart 2002 14:10 schreef Locutus-of-Borg het volgende:
Ow, fijn en als ik lang bij GoT zit dan moet ik ook meteen maar verstand van alles hebben
Met 3500+ posts wel ja.Op vrijdag 29 maart 2002 14:10 schreef Locutus-of-Borg het volgende:
[..]
Ik wil iedereen er nog even op wijzen dat het plaatsen van een 'te simpel' topic in ANS, in principe op slot gezet word!
Het niveauverschil in Advanced Networking & Servers is groot, erg groot. Om het forum interessant te houden worden de echte newbie-vragen of op slot gezet, of gemoved naar een ander forum waar hij beter tot zijn recht komt.
Dit zorgt ervoor dat het forum niet verschrikkelijk oninteressant wordt voor Advanced Networker.
Over het algmeen kun je er van uitgaan dat 'simpele' topics die hier NIET horen op slot gaan, tenzij duidelijk is dat je net nieuw bent ophet forum.
De dooregewinterde GoT'er kan dus op een slot rekening als hij een topic plaatst met de vraag 'Hoe installeer ik IE5
Tijd voor een nieuwe sig..
Denk je nou echt dat ik dat nog niet geprobeerd hebOp vrijdag 29 maart 2002 17:08 schreef Koffie het volgende:
FTP is nou niet echt moeilijk aan de praat te krijgen.
Ik zou kiezen voor [forum=10] of in dit speciefieke geval voor [forum=19]
Schakel de eerste FTP uit, en probeer eerst eens die andere op een andere port te draaien.
Verwijderd
Sjeez, does ff fatsoenlijk zeg.Op vrijdag 29 maart 2002 17:11 schreef Locutus-of-Borg het volgende:
Sjeez, does ff niet zo naïef zeg. Ik flikker 't wel weer neer en zie wel weer of 'r een slotje komt of niet
Ik begon fatsoenlijk, maar als andere niet fatsoenlijk gaan doen door te doen alsof ik niets weet van dit forum nadat ik 1x iets ergens niet helemaal goed heb gepostOp vrijdag 29 maart 2002 17:18 schreef johnny appleseed het volgende:
[..]
Sjeez, does ff fatsoenlijk zeg.
Het is toch niet zo erg moeilijk om eerst even uit te zoeken waar [forum=24] precies over gaat.
Advanced Networking houdt natuurlijk niet in dat het alle vragen betreft die je niet meteen zelf zou kunnen oplossen, [forum=19] is ook een forum met niveau hoor
Eerst lezen, dan doen, dat moet niet al te veel gevraagd zijn.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq