Verwelkom wat je niet kunt vermijden.
pm's sturen kan niet en zal ook niet gebeuren
En ik mag toch hopen dat je dat na een jaar registratie tijd toch wel mag weten
Nee serieus, als je de search had gebruikt dan had je gezien dat dit al vele malen was voorgesteld.
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Email (mits ingevuld/zichtbaar)Op vrijdag 29 maart 2002 13:58 schreef Xochiquetzal het volgende:
ja ok, ICQ, maar als degene die je moet hebben geen ICQnummer heeft ingevuld en ook niets in zijn profiel heeft staan?
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Dan wil die persoon misschien niet gestoord wordenOp vrijdag 29 maart 2002 13:58 schreef Xochiquetzal het volgende:
ja ok, ICQ, maar als degene die je moet hebben geen ICQnummer heeft ingevuld en ook niets in zijn profiel heeft staan?
Dan wil ie waarschijnlijk geen berichtjes ontvangenOp vrijdag 29 maart 2002 13:58 schreef Xochiquetzal het volgende:
Who is John Galt?
Ah foei!Op vrijdag 29 maart 2002 14:02 schreef Courage het volgende:
Dan doe je dus zo : http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/453548
NIET dus
Dit vraagt om een per opbod bepaalde straf voor Xochiquetzal.
wie biedt?
Who is John Galt?
Verwijderd
1 jaar lite-mod HK !Op vrijdag 29 maart 2002 14:08 schreef justmental het volgende:
wie biedt?
Eh, ja hoe kan ik daar nu weer overheen bieden?Op vrijdag 29 maart 2002 14:14 schreef Courage het volgende:
1 jaar lite-mod HK !
1 jaar kolenstoken bij de server om MySQL in de lucht te houden
Who is John Galt?
De search werkt gedeeltelijk niet.Op vrijdag 29 maart 2002 14:38 schreef Xochiquetzal het volgende:
ja jongens, ik moet toch WAT? En trouwens, search werkt niet. Kom ik op mededelingenforum over feit dat search niet werkt
Je moet zo'n topic wel lezen als het voor je neus gegooid wordt.
Door de wel werkende search op username te gebruiken komt de aap uit de mouw
[topic=453450]
WAREZ!!!
Who is John Galt?
Je hebt inmiddels de andere codes nodig vermoed ik zo.Op vrijdag 29 maart 2002 14:46 schreef Xochiquetzal het volgende:
Over niet verder lezen dan je neus lang is gesproken
En Jotti heeft die niet voor niks verwijderd.
Who is John Galt?
DAT slaat op die andere thread, dat ik op zoek ben naar P3PP3R, ja. Dat klopt. Maar ik had het over het feit dat ik het nog best voorzichtig en subtiel had aangepakt om niet op het forum naar warez te vragen. En heb dat ook pas gedaan toen ik niet ander kon.
Ik vind dat ik me nog behoorlijk netjes gedraag hoor...
Maar goed, daar beslist ik niet over.
En die andere codes zijn idd weggehaald voor ik ze kon lezen, dus hou je nu eens op met zeuren over hoe fout ik bezig ben?
Trek je er niks van aan, het is gewoon meisjes plagenOp vrijdag 29 maart 2002 15:14 schreef Xochiquetzal het volgende:
En die andere codes zijn idd weggehaald voor ik ze kon lezen, dus hou je nu eens op met zeuren over hoe fout ik bezig ben?
en meisjes mogen best stout zijn
Who is John Galt?
Heb shirtje met: I leave bite marks
En heb mezelf voor mijn verjaardag een tattoo gegeven: Een hartje met hoorntjes, çuz I'm really sweet with an evil side
Oja, en mijn ouders weten van niets, want dan onterven ze me of zo
Dus: Ssssst
Op vrijdag 29 maart 2002 15:24 schreef Xochiquetzal het volgende:
LOL, ik ben ook wel een beetje stout hoor!
Heb shirtje met: I leave bite marks

2 easy
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Die opmerking wel, ja, maar IKKIE nietOp vrijdag 29 maart 2002 15:52 schreef Renegade het volgende:
[..]
2 easy
Euh, da's dan wel weer een uitdagingOp vrijdag 29 maart 2002 15:55 schreef Xochiquetzal het volgende:
[..]
Die opmerking wel, ja, maar IKKIE niet
Never dated a goddess beforeXochiquetzal is the goddess of Flower and Song and goddess of the arts.
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Verwijderd
Onzin IceStorm; elke Tweaker is gestoord....Op vrijdag 29 maart 2002 13:59 schreef IceStorm het volgende:
Dan wil die persoon misschien niet gestoord worden?
<li> * Koffie zoekt een bepaalde grote mailserver software draaiende onder W2KOp vrijdag 29 maart 2002 15:14 schreef Xochiquetzal het volgende:
[..]
Maar ik had het over het feit dat ik het nog best voorzichtig en subtiel had aangepakt om niet op het forum naar warez te vragen. En heb dat ook pas gedaan toen ik niet ander kon.
[..]
<li> ff zoeken op inet en je hebt het te pakken
<li> * Koffie heeft gezocht, maar kan het echt niet vinden
<li> Kijk eens bij microsoft.com
<li> * Koffie kan het echt niet vinden, ik zal het uitleggen. Ik installeer MS Exchange Server 2000. Dit gaat goed.. echter op een gegeven moment vraagtie om een installatie code
Tijd voor een nieuwe sig..
Never dated anyone beforeNever dated a goddess before
Op vrijdag 29 maart 2002 18:16 schreef Netman867 het volgende:
[..]
Never dated anyone before

't is dat ik weet dat je eraan werkt
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter