Toon posts:

[Pshop] Pic-check

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik ben gister nacht weer es ff bezig geweest in photoshop en toen heb ik dit gemaakt
Afbeeldingslocatie: http://shockers.mengi.net/art/desire.jpg
ik zou graag willen weten wat jullie ervan vinden.

grtzz
Gaarne geen groeten onder je bericht.

Als je hier iets post, wordt je verzocht wel even de FAQ van dit forum door te nemen.

Verwijderd

Ik vind het wel mooi mag van mij wel wat meer typografie in het geheel is een beetje rustig, mag wat meer gevoel uitstralen.

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-06 06:52
Beetje veel nadruk op rechtsboven.. voor de rest is ie wel vet :)

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

• WOmBaT
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-11-2025

WOmBaT

Nyaaa!!!

Normaal ben ik niet zo'n liefhebber van wit als achtergrondkleur, maar ik vind em wel errug mooi! Goed werk :)

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-09 19:36

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Volgende keer wel een wat heldere titel. Voor mensen die zich afvragen waarom deze niet op slot gaat, het is geen site en er zit meer dan 5 min werk in (wat ook wel te zien is).

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

• RSP
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-06 10:36

RSP

hij is wel ok :) ik vind werkjes met vrouwen / ogen toch meestal wel mooi maar deze errr sja btj te veel textjes enzo d'r omheen dat vind ik niet zo erg mooi, wit vind ik wel een goeie keuze voor de bg... :)

Verwijderd

Ik vind de tekst teveel afleiden. Als je de niet-noodzakelijke tekst eruit haalt vind ik 'm waarschijnlijk mooier. De plaatsing van 'Desire' is misschien een beetje ongelukkig. Ik heb een beetje het gevoel dat die 'd' uit haar neus is gelopen. :D

Probeer iets beter te letten op de 'balans' van het geheel...het heeft nu een beetje een onrustig gevoel.

Ik moest even wennen aan dat het linkeroog niet te zien is, maar dat vind ik nu wel OK.

Voor de rest ziet het er goed uit. Het is niet helemaal mijn stijl (zeker die kleine onzin-teksten niet) maar ik vind het heel netjes uitgevoerd.

Verwijderd

Topicstarter
thanks, voor jullie reacties

ennuhh , ik zal die faq wel ff leze :D, ik ben net member , ik zal er volgende X om denke

• Karp
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:46
Ziet er goed uit
Misschien met het woord Desire nog iets meer doen, een texture of misschien een beetje transparant en misschien de invert van deze kleur blauw gebruiken, staat er wel goed bij

verder, goed werk

Ik weet alles over digitale toegankelijkheid, of ik weet wie het wel weet.

• Booster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 27-08 22:11

Booster

Superuser

Ik vind het er leuk uit zien, als je nog ergens een groter exemplaar hebt dan graag.

The cake is a lie | The Borealis awaits...

Verwijderd

i.d.d. de nadruk ligt vooral op rechtsboven, als je hem daarop cropt dan heb je een potentiele cd-hoes (inclusief songtexten)

• Verwijderd
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-01-2022
Ik zou niet het plaatje croppen, daar veries je een hoop moois mee, beter is om in de afbeelding een lijn te creeren, nee niet met de lijn tool maar meer als een soort beweging, die kan best van linksonder naar rechtsaboven lopen, kijk maar eens naar klassieke schilderijen die taferelen afbeelden. Daar kan je meestal via lijnen als armen en benen een spoor door het schilderij trekken, dat is de lijn die ik bedoel.

Dus een beetje subtiel iets meer verplaatsen of bijplaatsen in de linkeronderhoek en dat mooi laten aansluiten zodat de inhoud en diagonale lijn vormt in het geheel.

Verwijderd

"I know im your desire"
Wat klopt hier niet?

Voorderest vind ik de tekstje kleiner dan 3pt niet zo goed bij dit plaatje passen. Beetje at random staat er zo;n tekstje om op te vullen.

Verwijderd

Topicstarter
Ik vind het er leuk uit zien, als je nog ergens een groter exemplaar hebt dan graag.
nee sorry , heb em alleen maar 400x400, ik ben nog niet zo'n held in walls, maar die zullen er op den duur ook wel komen

Verwijderd

Ik wil niet mierenneuken hoor.. maar het lijkt net ofdat de D van Desire uit haar neus komt... klein deatil maar daarmee valt wel de inhoud van je afbeelding.

Verwijderd

:D
Op zaterdag 30 maart 2002 17:39 schreef Silverburst het volgende:
Ik wil niet mierenneuken hoor.. maar het lijkt net ofdat de D van Desire uit haar neus komt... klein deatil maar daarmee valt wel de inhoud van je afbeelding.
:D:D nu je dat gezegd heb kan ik me er niets anders meer bij voorstellen :P

verder vinnik het plaatje wel leuk...maar het is nog net iets te simplistisch allemaal... het is nog steeds een fotootje hier en wat tekst daar en klaar is kees...

Verwijderd

Op vrijdag 29 maart 2002 13:45 schreef Blues het volgende:
De plaatsing van 'Desire' is misschien een beetje ongelukkig. Ik heb een beetje het gevoel dat die 'd' uit haar neus is gelopen. :D
Op zaterdag 30 maart 2002 17:39 schreef Silverburst het volgende:
Ik wil niet mierenneuken hoor.. maar het lijkt net ofdat de D van Desire uit haar neus komt...
Ik ben blij dat ik niet de enige ben die dat vind :z :)

• koenderks
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-05-2024
heel mooi, kan posten hoe je dat gemaakt heb :? :P:P

• T. van Beek
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-10-2024

T. van Beek

flickritus

Mooi! Ook de typo's vind ik wel netjes... Misschien zou ik de Pixel font iets anders doen...

http://flickr.com/photos/itommy/

Verwijderd

Ik vind hem niet bijzonder. Een afbeelding colorizen, wat layers erbij kwakken en transparantie eroverheen. 5 minuten werk.

Verwijderd

Topicstarter
Ik vind hem niet bijzonder. Een afbeelding colorizen, wat layers erbij kwakken en transparantie eroverheen. 5 minuten werk.
Nou ik zou zegge maak dat maar in 5min dan zien we wel verder.
heel mooi, kan posten hoe je dat gemaakt heb :P
zoek es wat tuts over 'Blending Modes' dan kom je al een heel eind

Verwijderd

Op zaterdag 30 maart 2002 21:54 schreef _Graphix het volgende:
Nou ik zou zegge maak dat maar in 5min dan zien we wel verder.
Ik hoef dit niet na te maken om te zien dat dit bizar weinig tijd kost hoor :?

Verwijderd

Kort:

Teveel gewicht op rechstboven, en te weinig contrast, en een weinig interresante kleurstelling.
Voor de rest...koel.
Maar jah, mensen bestempelen mij dan ook eerder als programmeur.

Verwijderd

Topicstarter
Ik hoef dit niet na te maken om te zien dat dit bizar weinig tijd kost hoor
dat snap ik, maar ik wil ermee zegge dat je dit niet zo in 5min ff maakt

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 22:52
Ziet er goed uit, text zou ik zelf ietsje meer transparant maken.
Misschien een strokeje hier en daar om "Desire" heen ofzo.

Verwijderd

Op vrijdag 29 maart 2002 19:23 schreef Disorder het volgende:
"I know im your desire"
Wat klopt hier niet?
You know im your desire :?

En is "im" wel correct ?

Verder een mooie pic, jammer van haar oog idd, voor iemand die ik desire wil ik wel graag de ogen kunnen zien.

Verwijderd

Topicstarter
En is "im" wel correct ?
ja ik weet het :D :S, de > ' < zat niet bij die font in, en ik had geen zin meer om een andere te gebruiken , ik wou op bed :Z

Verwijderd

Hijs wel crewl, zou wel wat meer stoeisels van je willen zien :)

Verwijderd

Op vrijdag 29 maart 2002 13:25 schreef _Graphix het volgende:
ik ben gister nacht weer es ff bezig geweest in photoshop en toen heb ik dit gemaakt
[afbeelding]
ik zou graag willen weten wat jullie ervan vinden.

grtzz
Gaarne geen groeten onder je bericht.

Als je hier iets post, wordt je verzocht wel even de FAQ van dit forum door te nemen.
wel geinig eindresultaat maar je ziet ze overal die zoals jou check http://www.pixelcore.com
goh, heb jij ook die tutorial gevolgt joh?

• dusty
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-02 00:06

dusty

Celebrate Life!

Okay, aangezien niemand de opmerking maakt die mij meteen opviel:

De desire in het zwart die uit haar neus komt, staat nog een keer in het wit er schuin boven. Dit staat precies niet netjes, juist omdat het in dezelfde grootte is gedaan. Als je de letters wat kleiner of groter had gemaakt had je een perspectief idee toegevoegd waardoor je een betere indruk zou kunnen wekken.

Ik heb ook het idee dat de text wat heel klein is gedrukt en onleesbaar is wordt herhaald. ( vooral bij de text onder desire en het blok linksonder daarvan erg duidelijk is dat het dezelfde tekst is. Probeer dit ALTIJD te voorkomen.

Ik had persoonlijk deze tekening op 400 breed bij 300 hoog gemaakt, aangezien het lichaam hier wel erg lang lijkt te worden. Bovendien kan je het rand zien bij haar linkerschouder. Dit staat ook niet echt netjes.

En dan linksonder de _graphix.productions_ De P valt bijna helemaal weg in de achtergrond. Pas dan de kleur stelling aan of plaats het ergens anders.

Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR

• Blaise
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik vind em nogal onorigineel. Zoiets heb ik al heel vaak gezien met die onleesbare textvlakken, veel schimmen en een arty tekstje (desire) die enkele malen terugkomt. Neemt niet weg dat het erg mooi is.

Verwijderd

Nog even over die kleine tekstjes.

http://jereme.gfxsites.net/images3/textd.exe

Programma om die teksten mee te maken. Aantal regels en breedte is te regelen.

Verwijderd

Topicstarter
wel geinig eindresultaat maar je ziet ze overal die zoals jou check http://www.pixelcore.com
goh, heb jij ook die tutorial gevolgt joh?
uhh nee , ik heb al een paar maanden geen tuts meer gevolgt, ik vind het veel leuker om er zelf achter te komen...
Pagina: 1