Tja .. waarschijnlijk zalhet niet werken, maar proberen waard.
Ik heb een "3Com Linkbuilder II FMS, 3C16670".
Deze heeft achterop een AUI port, en 2 stack porten (man/vrouw).
Het zijn zeg maar die smalle 'SCSI-achtige' poortjes.
Nu hebben we op een andere locatie een "3Com Linkbuilder 12 TR, 3c510510".
Deze heeft achterop een AUI, een RI en RO, en ook 2 stack poortjes. Echter deze zijn zeg maar meer als 'game-portjes'.
Nu ben ik niet tuis in deze wereld, en google/3com levert ook niet echt de gewenste info op, echter heb ik dus 2 vraagjes:
<li> Zijn er stack kabeltjes die deze 2 type porten met elkaar kunnen verbinden?
<li> Indien deze er zijn, zou je dan zonder pardon deze 2 hub's met elkaar kunnen stacken (om zo dus 1 LAN te maken)?
Waarschijnlijk zal het wel niet, omdat er IMHO eerst een soort bridge-modules in zal moeten om zo ethernet en TRN aan elkaar te koppelen.
Ik heb een "3Com Linkbuilder II FMS, 3C16670".
Deze heeft achterop een AUI port, en 2 stack porten (man/vrouw).
Het zijn zeg maar die smalle 'SCSI-achtige' poortjes.
Nu hebben we op een andere locatie een "3Com Linkbuilder 12 TR, 3c510510".
Deze heeft achterop een AUI, een RI en RO, en ook 2 stack poortjes. Echter deze zijn zeg maar meer als 'game-portjes'.
Nu ben ik niet tuis in deze wereld, en google/3com levert ook niet echt de gewenste info op, echter heb ik dus 2 vraagjes:
<li> Zijn er stack kabeltjes die deze 2 type porten met elkaar kunnen verbinden?
<li> Indien deze er zijn, zou je dan zonder pardon deze 2 hub's met elkaar kunnen stacken (om zo dus 1 LAN te maken)?
Waarschijnlijk zal het wel niet, omdat er IMHO eerst een soort bridge-modules in zal moeten om zo ethernet en TRN aan elkaar te koppelen.
Tijd voor een nieuwe sig..