Indeling moederbord

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SvEn
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-06 20:35

SvEn

a.k.a sv3nrg

Topicstarter
ik heb de search gebruikt maar kon niks vinden in de richting van de indeling van mijn moederbord , want ik heb een nieuwe kast gekocht maar nu weet ik dus niet hoe de ledjes en de aan/uit knop moeten zitten , het staat ook niet in het boekje wat erbij hoort , die andere kast heeft gewoon 1 blok en die klik je erop , bij deze kast zijn het allemaal losse , het staat ook niet op het moederbord , behalve de power dan , weet iemand waar ik zoiets kan vinden? een anlgemene site ofzo?

Merk : BCM
2xPCI
1xISA
type: Onbekend ;(
zelfs het type nummer sttaat niet in het boekie :(

Kunnen jullie me helpen? site van bcm is bcmcom.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-05-2021
Bij alle moederborden die ik aangesloten heb stonden er naast de pinnetjes afkortingen... pwr, rst, hdd, etc.

Hoe oud is dat moederbord?

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SvEn
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-06 20:35

SvEn

a.k.a sv3nrg

Topicstarter
redelijk oud , ik heb hem in 99 gekocht , er draait een PIII 600Mhz op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-05-2021
Als je de power al hebt kunnen aansluiten heb je ongeveer het belangrijkste al (reset is soms ook handig).

Kun je niets afleiden van die oude kast? Die aansluiting daarvan uit elkaar halen en kijken waar wat zou moeten zitten? (dus eerst aansluiten en kijken waar wat zit... dan uit elkaar halen :+)

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 45991

Staat in het boekje wat je er bij heb gehad, maar die heb je zeker niet meer?
Anders zou ik naar die site gaan van de fabrikant!

Suc6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 15768

gewoon proberen! dan zie je vanzelf of ie het doet
Pagina: 1