Toon posts:

Cordless MouseMan Optical werkt niet onder WinXP

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil misschien zo'n cordless set van Logitech kopen (die zwarte), dus dacht ik: laat ik eerst een kijken hoe zo'n muis het nou onder het gamen presteert.

Ik leen dus mijn vader's Logitech Cordless MouseMan Optical om te testen. Ik steek die receiver in mn USB, en jawel, hij doet het!...
...voor 5 seconden.
Zodra Windows klaar was met het installeren van de drivers, reageert het ding op geen enkele manier meer. Ik heb geprobeert de MouseWare te installen, alle HID-devices verwijdert, opnieuw opgestart maar niks hielp!

Ik heb het ding ook op een andere WinXP machine getest, maar daar deed ie het perfekt, ook na 5 seconden :P

Wie weet wat ik fout heb gedaan?

Verwijderd

Topicstarter
Sorry dat ik dit moet doen :) ;

Weet niemand dit?

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Werkt hij wel goed op PS/2? En welke drivers gebruikt hij precies? (in apparaat beheer te zien)

Verwijderd

Topicstarter
Na het nog een keer installeren van MouseWare deed ie het opeens. Ik ben echter niet erg tevreden over de prestaties (getest onder Unreal Tournament).

Ik denk dat ik mezelf een hoop geld ga besparen en het bij mijn iFeel MouseMan houd.

• orange.x
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-08 12:05
zoiezo geen draadloos muis kopen ! is altijd klote onder gamen ! en heb je nou echt zon last van et draadje ? ik nooit altijd snelle muis geweest, genius optical

[topic=453718/1/50]

gaat trouwens nog een topic over draadloze muizen

• Fuzzillogic
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-07-2025
Ach , "kloten" is ook zo'n groot woord. Cordless is idd niet echt ideaal voor netwerk FPS games, maar voor al het andere zie ik het probleem niet.
Ik muis nu 5 jaar met diverse cordless muizen (allen van logitech) en ik zou niet anders meer willen. De cordless optical pak je op en muis je mee over je stoel, buik of zelfs kat als dat op dat moment handiger/relaxter uitkomt. Je bent niet meer gebonden aan de muismat.

NiMH accu's voor erin zijn m.i. wel een must, anders blijf je batterijen kopen. En zo duur zijn die accu's ook niet (eurootje of 8 per 2)
Pagina: 1