Zit er nog een verschil tussen de aansluiting op de AMS-IX in TeleCity of in Global Switch? Of zijn ze kwalitatief gelijk. Of merk je hier als klant van een co-locator toch niets van omdat het vooral de snelheid van je co-locator is die 'afremmend' werkt?
AMS-IX biedt op alle locaties gigabit ethernet aansluitingen aan. De vraag is of je host dat ook echt heeft, en met wie hij allemaal peerings heeft. Dat bepaalt namelijk hoeveel van je verkeer ook daadwerkelijk via de AMS-IX loopt.
Ja, da's waar natuurlijk. Ik zie dat de colocator waar ik nu naar zit te kijken nog via TrueServer (100Mbit) z'n AMS-IX krijgt. Er zijn plannen voor een eigen verbinding met AMS-IX, maar er staat nog niet bij wanneer dat gebeurt.
Nou ja, we zoeken verder. I.i.g. bedankt voor de reactie.
Nou ja, we zoeken verder. I.i.g. bedankt voor de reactie.
Ik ben eik ook wel benieuwd..
Hoe is Global Switch t.o.v. Trueserver colo @ Telecity 2..
Ook mijn bak (colo) gaat daarheen namelijk (eborne: NXS zeker!)
Ergens in april moet dit gaan gebeuren, en die AMS-IX koppeling.. tja, ben benieuwd. Naja, mag van mij via trueserver, zoals 't nu is, bevalt me de snelheid wel goed.
Hoe is Global Switch t.o.v. Trueserver colo @ Telecity 2..
Ergens in april moet dit gaan gebeuren, en die AMS-IX koppeling.. tja, ben benieuwd. Naja, mag van mij via trueserver, zoals 't nu is, bevalt me de snelheid wel goed.
SssssstOp vrijdag 29 maart 2002 19:04 schreef DJSmiley het volgende:
Nah, als ze via TrueServer hun AMS-IX krijgen is het denk ik altijd iets langzamer dan direct op de AMS-IX @ Global Switch. Maar goed, ik denk dat ze wel een mooie eigen verbinding met ze krijgen.
Ik moet trouwens nog beginnen met een colo bak
Kleine note: 2Fast heeft inmiddels ook ams-ix dedicated, en meer. Same room, same place 
Tips bij colo'n. Kijk uit voor attacks, want die krijg je vrij snel
. Die dingen kosten gruwelijk veel geld, dus zorg altijd dat je geld achter de hand hebt.
Verder zou ik zorgen voor betrouwbare hardware zodat je niet steeds daar heen moet
en identificatie idd
Tips bij colo'n. Kijk uit voor attacks, want die krijg je vrij snel
Verder zou ik zorgen voor betrouwbare hardware zodat je niet steeds daar heen moet
Ik vind de betrouwbaarheid zeer matig eigenlijkOp vrijdag 29 maart 2002 19:04 schreef DJSmiley het volgende:
AFAIK zit TrueServer met 1 Gbit op de AMS-IX.Op vrijdag 29 maart 2002 13:27 schreef eborn het volgende:
via TrueServer (100Mbit) z'n AMS-IX krijgt.
Ja, dat klopt. Maar zij zitten dan weer met 100 MBit op de 1000MBit van TrueServer
AMS-IX is op GlobalSwitch gruwelijk duur. Vandaar dat b.v. proserve AMS-IX afneemt op Sara. Komt gewoon over een fibertje (vlan) richting Global (Ebone).
Wat nog meer dan?Op vrijdag 29 maart 2002 20:19 schreef jep het volgende:
Kleine note: 2Fast heeft inmiddels ook ams-ix dedicated, en meer.
9x Canadian Solar + Enphase IQ7+ 3,4 kWp ZZW 20º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 25º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 90º
Pagina: 1