Ik heb ff een vraag over mn net nieuwe Draytek Vigor USB router (4p switch)... Ik heb m geinstalleerd zoals dat in de handleiding stond, Ethernet kaartje durin, software installeren en de gegevens van de pc overzetten in de router... Werkte allemaal perfect, en daarom zit ik nu ook op internet
Het probleem is alleen dat daar mn handleiding ophield en ik geeen idee heb wat ik nu met mn andere pc moet doen, waar nog nooit internet op heeft gezeten. Heb mn ethernetkaartje erin gedaan en software geinstalleerd, UTP kabel weer ingeplugd, ook in de router, maar nu hebbik dus nog niets... Wel brand het lampje van mn ethernet kaart dat aangeeft dattie verbonden is, maar ik kan nergens de andere pc vinden of mn router
Waarschijnlijk krijgt deze tweede computer geen ip toegewezen ofzo...
Keb nog nooit iets met netwerken gedaan dus ben een ontzettende n00b hiermee.
Weet iemand wat ik nu moet doen??
Het probleem is alleen dat daar mn handleiding ophield en ik geeen idee heb wat ik nu met mn andere pc moet doen, waar nog nooit internet op heeft gezeten. Heb mn ethernetkaartje erin gedaan en software geinstalleerd, UTP kabel weer ingeplugd, ook in de router, maar nu hebbik dus nog niets... Wel brand het lampje van mn ethernet kaart dat aangeeft dattie verbonden is, maar ik kan nergens de andere pc vinden of mn router
Waarschijnlijk krijgt deze tweede computer geen ip toegewezen ofzo...
Weet iemand wat ik nu moet doen??