Ik heb nog niet veel verstand van netwerken, maar ik begin het aardig te leren. Ik met 6 pcz een netwerkje gebouwd. Bijna allemaal draaien ze op 98se, 1 op 95 en 1 op NT. Alles werkt nu bijna perfect. Vanaf ieder station is het nu mogelijk om op iedere andere pc te komen. Op 1 dingetje na. De 95 en NT-pc kunnen elkaar niet vinden op het netwerk. Wat nu?
Dus een 98 pc kan wel op 95 en NT komen?
Juist
Kunnen ze elkaar wel pingen?
Money for nothin' and your chicks for free
Ja, en andersom ook. Niet mogelijk is dus 95-NT en NT-95Op vrijdag 29 maart 2002 12:49 schreef Jeldert het volgende:
Dus een 98 pc kan wel op 95 en NT komen?
Heb je iets van beveiliging ingesteld op de NT bak?
Dyslexie | Linux | MoZilla | OpenOffice
Stuur anders ook eens door welke SP je hebt gedraaid.
Volgens mij geldt nl voor 95 < SR2 dat er geen wachtwoordversleuteling inzit. Ditzelfde geldt voor NT tm/ SP3 (hang me niet op aan de details) mogelijk gaat hier wat mis.
Volgens mij geldt nl voor 95 < SR2 dat er geen wachtwoordversleuteling inzit. Ditzelfde geldt voor NT tm/ SP3 (hang me niet op aan de details) mogelijk gaat hier wat mis.
Nee, ik zou niet weten wat.. Ook al zou er iets van een wachtwoordbeveilinging zijn ingesteld, dan nog moeten de gebruiker zichtbaar zijn op het netwerk. Toch?Op vrijdag 29 maart 2002 12:58 schreef Birk het volgende:
Heb je iets van beveiliging ingesteld op de NT bak?
SP, SROp vrijdag 29 maart 2002 13:00 schreef MadMurdock het volgende:
Stuur anders ook eens door welke SP je hebt gedraaid.
Verwijderd
geinstalleerde service packs, service releases.Op vrijdag 29 maart 2002 13:04 schreef AirTimeDMC-12 het volgende:
[..]
SP, SRBen nog een newbie! Wat betekent dat?
Verwijderd
Wel gebruikers aangemaakt op die NT machine? En zie je elkaar wel in je netwerkomgeving? Zou toch echt moeten kunnen......
Ja in theorie welOp vrijdag 29 maart 2002 13:02 schreef AirTimeDMC-12 het volgende:
[..]
Nee, ik zou niet weten wat.. Ook al zou er iets van een wachtwoordbeveilinging zijn ingesteld, dan nog moeten de gebruiker zichtbaar zijn op het netwerk. Toch?
Dyslexie | Linux | MoZilla | OpenOffice
Nee, dat is het hem juist! Terwijl op de 98se-pcz elke pc/gebruiker wel zichbaar is in de netwerkomgeving!Op vrijdag 29 maart 2002 13:06 schreef Undercoverrrrr het volgende:
En zie je elkaar wel in je netwerkomgeving?
Ja tuurlijk, zoals je hierboven ook kan lezen werkt in principe alles, behalve dat ik op de NT-pc nergens in de netwerkomgeving de 95-pc kan en andersom ook niet. Op alle 98-pcz staat dus iedereen en elke pc in de netwerkomgeving!!!Op vrijdag 29 maart 2002 13:19 schreef Undercoverrrrr het volgende:
.....Zet op alle machines file en printersharing 's aan?
Pagina: 1