Toon posts:

[Radeon 8500] Club3d vs Powercolor

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zijn er verschillen tussen de club3d ATI Radeon 8500 Pro 64M D/T (€ 229,-) en Powercolor ATI Radeon 8500 275MHz 64mb DDR AGP4X TV-out+DVI (€ 265,-)

Ik dacht dat deze kaarten allebei identiek zijn (275Mhz, 3.6ns geheugen, 2 RAMDACS). Maar waarom dit (relatief grote) prijsverschil !?!?

• SmokeyTheBandit
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-06 10:20

SmokeyTheBandit

DOCer met Pensioen

Powercolor=club3d idd .... alleen de prijs en de doos waar ze inzitten zijn verschillend.

Ik heb voor me broertje een R8500 besteld (club3d Pro)en ik kreeg een 128 mb ddr (niet 275 mhz)maar de Le met 4.0 pins mem.

bij www.sallandautomatisering.nl

Suc6

Turn it off and on again.

• franklin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06-08 16:28

franklin

denkt teveel...

ik denk niet dat het dezelfde kaart is, maar omdat de meeste fabrikanten gewoon de reference kaart namaken LIJKEN ze allemaal wel heel erg veel op elkaar!

• Gisae
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Slecht met slecht vergelijken. Ik zou gaan voor die club3D want mijn ervaring met pc is ronduit bagger. :(

Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?

Verwijderd

Op vrijdag 29 maart 2002 15:52 schreef C}{@0$ het volgende:
want mijn ervaring met pc is ronduit bagger. :(
En de mijne weer juist niet :+ ,maar dat helpt hem toch niet verder ?? Gewoon voor je gevoel gaan zou ik zeggen, mijn nuchter Hollandse gierigheid heeft me een goeie pc zonder een mankement opgeleverd en nog goedkoper dan sommige ook :P

• Da*Rule
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-06 19:28
Ik had eerst een Powercolor GF2 GTS Pro, het 64 MB DDR liep default op 366 Mhz maar op 400 Mhz liep het ook prima, wel met een cooler eronder i.v.m. de hitte (ding werd errug heet). De core liep ook stabiel op 240 Mhz (i.p.v. de 200 default). Absoluut niets te klagen voor het schappelijke prijsje toen; bij Gistron.

Heb sinds gister een Club3D Radeon 8500 Pro, die op 275/275 default loopt. Draait nu op 280/280 en het geheugen kan hopelijk nog wat hoger geklokt worden. Haal in 3DMARK2001SE 8523 punten.

Over beide merken echt niks te klagen, en ze zijn vriendelijk voor je portomonnee ;)

Verwijderd

Slecht met slecht vergelijken. Ik zou gaan voor die club3D want mijn ervaring met pc is ronduit bagger. :(
ja bij jou ja ik heb nergens last van met mijn pc en hij loopt perfect, dus is niet slecht zal wel aan jezelf liggen :(

Verwijderd

PC = Club3d vind ik dus moelijk te vergelijken :P
Pagina: 1