Verwijderd

Topicstarter
Als je iemand in het telefoon boek neerzet.
Dus zeg maar als item, dan moet je een pictogram kiezen?
Maar dat klopt dan tohc niet? Want onder dat item, zet je pas z'n mobiel en z'n thuis nummer etc..?

Of kan je dit veranderen, mij lukt het idd niet

Verwijderd

Topicstarter
er zijn toch wel mensen met een j70?

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
er zijn vast wel mensen met een j70, maar aan dat verhaal van je is zeg maar geen touw vast te knopen :P

Verwijderd

Ik heb een sony j70.
Maar ik kan ook geen touw aan je verhaal knoppen.
Dus als je het iets uitgebreider en duidelijker zou willen uitleggen kan ik je misschien helpen

Verwijderd

Topicstarter
k zal het proberen uit te leggen.nu achteraf gezien is het echt nix bijzonders..maar toch..het idee ;)

maar het gaat er eigenlijk om, dat je zo'n pictogram kan kiezen in het telefoonboek.
dit is eigenlijk onzin, want wat heb je eraan, als je 2 nummers hebt onder 1 item/
bv. je hebt het item: oma..dat is de naam.
Maar oma heeft ook een mobiel nummer.

het item heb je staan onder een pictogram'huis'

maar wil je nou oma, bellen thuis moet je toch eerst weer het item oma aanklikken en dan pas het juiste nummer..dus het thuis nummer of het mobiele nummer.

dus dat pictogrammetje 'huisje' staat er dan voor jan lul?

k hoop da tiemand het snapt van de sony gebruikers ;)

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:31
>HK ;)

dit gaat echt helemaal nergens over :)

Of het nou een huisje, gsmmetje of whatever is, hij draait het nummer toch wel :D

(ik heb een sony J5)

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Verwijderd

Topicstarter
wahahaha :D

Het slaat nergens op nee...maar toch heh ;)

Toen ik de telefoon, namelijk net had...snapte ik er de ballen van, en dacht ik dat ik dus iets fouts deed..maar het hoort dus gewoon zo..

boeie :P

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Ik ben geen Sony gebruiker, maar ik denk dat het eerste pictogram voor de "bellergroep" is (sorry voor de Nokia-taal). Van de J5 weet ik dat je personen in je telefoonboek kan indelen in groepen, met voor elke groep een apart pictogram. Bijvoorbeeld: kantoor of vrienden.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Verwijderd

Topicstarter
Ja..je kan ze wel indelen op groep..maar dat heeft nix met zo'n pictogram te maken..
Dus het nut van een pictogram is nul komma nul

Sluit de boel maar..

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Staat er niks over in in de handleiding :?

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• jep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-03 09:43

jep

Ik heb een J70, maar snap je probleem niet? :) Nummers komen onder elkaar, dus pietje mobiel en pietje thuis, onder elkaar. Met het betreffende icoontje ervoor.

• O.D.Smolik
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-11-2025

O.D.Smolik

Geen dag, zonder een appel.

Op zondag 31 maart 2002 00:37 schreef PC_verslaafde het volgende:
k zal het proberen uit te leggen.nu achteraf gezien is het echt nix bijzonders..maar toch..het idee ;)

maar het gaat er eigenlijk om, dat je zo'n pictogram kan kiezen in het telefoonboek.
dit is eigenlijk onzin, want wat heb je eraan, als je 2 nummers hebt onder 1 item/
bv. je hebt het item: oma..dat is de naam.
Maar oma heeft ook een mobiel nummer.

het item heb je staan onder een pictogram'huis'

maar wil je nou oma, bellen thuis moet je toch eerst weer het item oma aanklikken en dan pas het juiste nummer..dus het thuis nummer of het mobiele nummer.

dus dat pictogrammetje 'huisje' staat er dan voor jan lul?

k hoop da tiemand het snapt van de sony gebruikers ;)
* O.D.Smolik als sony gebruiker snapt hem :D

Neej, die pictogrammen zijn juist wel handig! Wat jij doe is waarschijnlijk naar je "oma" gaan en dan met die scrolknop indrukken, maar je kunt ook gelijk naar je "oma" gaan en dan gelijk op groene telefoon drukken, maakt ie gelijk verbinding.

• Sibbe
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-03 16:35
Het hangt er gewoon vanaf welk telefoonnummer je het eerst invoert voor een bepaald persoon.

Als je eerst het gsm-nummer van oma invoert, kies je voor pictogram 'mobiel'. Daarna kan je nog bij diezelfde oma haar tweede nummer (thuis) invoeren, waarvoor je dan het pictogram 'thuis' kiest.

Als je dan naar oma wilt bellen, selecteer je haar in de telefoonboek, dan krijg je de keuze uit haar mobiel of haar thuis-nummer aan de hand van die pictogrammen.

Het pictogram dat voor de naam oma in het telefoonboek komt, is dat van het nummer dat als eerste ingevoerd werd (het nummer waarop je haar het meest belt bvb).

Verder kun je haar nog in de groep 'familie' steken. Handig als je de zoekfunctie per groep wilt gebruiken.

Een bericht aan Sony:
Ik had liever zelf beslist welke namen ik aan mijn groepen geef. Niet iedereen kan zijn kennissen indelen in groepen als huisdier, tennis, voetbal, ski, golf, vissen, auto, kapper,... |:(

Verwijderd

Topicstarter
ja idd..namen aan groepen geven ahd ik zelf ook wel liever willen doen!

ghehe..in plaats van die vage dingen zoals voetbal enzo
Wat the fak moet ik met voetbal :P
Pagina: 1