verschil club3d radeon 7500 met DVI en zonder DVI

Pagina: 1
Acties:

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
ik kom op prijslijsten verschillende versies van de club3d ati radeon 7500 tegen, nl. met DVI en zonder DVI. Zijn er nog meer verschillen tussen deze 2 kaarten? :? Ik heb in een review ook een een value edition (oid) gezien van deze club3d. Is die versie zonder DVI dan zo'n VE? Want in dat geval is ie volgens mij ook een stuk langzamer. Op de site van club3d staat er maar 1 vermeld; de versie mét DVI.

• Freak187
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11:40

Freak187

geen

Ik heb een Radeon 7500 zonder DVI. DVI staat voor Digital Video Interface geloof ik.
Je hebt 2 soorten van de 7500 en de VE.
1 soort heeft een DVI en de andere niet, verder zijn er geen verschillen tussen die 2 soorten.

Trouwens een tip: Koop nooit de VE versie, Value Edition die is namelijk ontiegelijk traag!!!

Kia Niro-EV 2024

• Palomar
  • Niet online
Op vrijdag 29 maart 2002 13:50 schreef Freak187 het volgende:
Trouwens een tip: Koop nooit de VE versie, Value Edition die is namelijk ontiegelijk traag!!!
ja dat bedoel ik! Maar het is dus niet zo dat de versie zonder DVI automatisch die VE is (dus traag)? Ik hoef niet perse een DVI aansluiting te hebben (gebruik toch maar 1 monitor) maar als die versie zonder dvi ook nog es trager is hoef ik hem niet...

Bij een winkel kost een versie zonder dvi nl. €145 en mét dvi €170 oid.. als het enige verschil zo'n aansluitinkje is, vind ik dat een duur stekkertje ;) Maar ik zal het daar nog ff navragen..

• Freak187
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11:40

Freak187

geen

Yup.. de VE en 7500 zijn compleet andere versies.

De VE versie is nog langzamer dan een Geforce 2 mx 200, dus die moet je echt laten liggen.

Kia Niro-EV 2024

• Palomar
  • Niet online
Op vrijdag 29 maart 2002 14:41 schreef Freak187 het volgende:
Yup.. de VE en 7500 zijn compleet andere versies.

De VE versie is nog langzamer dan een Geforce 2 mx 200, dus die moet je echt laten liggen.
maar het klopt dus wel dat er van die 'snelle' 7500 een versie mét DVI en een versie zónder DVI bestaat? (over club3d heb ik het nog steeds). Ik zie op die site nl. maar 1 7500 staan, das die met DVI :?