If it is broken, fix it. If it ain't broken, make it better!
Zet in de config van de reborn kaart de safety value niet te hoog (1 is goed genoeg).
Een te hoge waarde kan problemen met de pc veroorzaken
Een te hoge waarde kan problemen met de pc veroorzaken
Deze stond al op first, dus dat lost helaas het probleem ook niet op 
Of bedoel je dat ik hem juist op fifth moet zetten?
Wat doet die safety value precies, ik kan hierover niks vinden in de handleiding of op hun site.
Of bedoel je dat ik hem juist op fifth moet zetten?
Wat doet die safety value precies, ik kan hierover niks vinden in de handleiding of op hun site.
Wat de waarde doet is mij niet verteld, wij hadden op een lokatie problemen met pc's (vreemde crashes vastlopers, niet opstarten).
En toen is ons door een techneut verteld dat die safety value omlaag moest, stond op 3 nu op 1.
Ik herinner me nu ook een ander geval waarbij de reborn en de netwerkkaart elkaar beten.
Zal kijken of ik dit nog kan achterhalen
En toen is ons door een techneut verteld dat die safety value omlaag moest, stond op 3 nu op 1.
Ik herinner me nu ook een ander geval waarbij de reborn en de netwerkkaart elkaar beten.
Zal kijken of ik dit nog kan achterhalen
Toevallig al iets gevonden? Ik word er hier echt helemaal gek van
Om het verhaal nog vager te maken, een computer werkt wel in het netwerk, alle computers hebben exact dezelfde configuratie, instellingen van de reborncard en de bios zijn exact hetzelfde. Maar toch wil er maar een werken de andere 2 slippen gewoon dicht na het downloaden van 8 of 16kb.
trek die rebornkaart er uit en kijk dan of het wel of niet werkt!
SolarEdge 7k met 8070wp (oost/west) - SolarEdge / Atlantic 270l / LG HU071.U43 + HN1616.nk3 warmtepomp / HikVision leverancier
Pagina: 1