Reborn card, stopt netwerk verkeer?

Pagina: 1
Acties:

• BlackBurn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-08 17:54

BlackBurn

One Ring To Rule Them All

Topicstarter
Ik heb hier een netwerkje wat via een router is verbonden aan het netwerk, nu zijn er hier een drie-tal pc's waar een reborn kaart in is gezet, maar bij het downloaden, lijkt het alsof de reborn kaart de data tegenhoud, server etc. gaat perfect, alleen als er iets gedownload word, bijv. een update voor win98 dan blijft hij rond de 100kb hangen, hetzelfde gebeurt bijv. bij het installeren van een netwerkprinter.

Dit is dus alleen het geval bij de pc's die met zo'n kaart zijn uitgerust, heeft iemand enig idee waar het aan kan liggen of hier ervaring mee?

If it is broken, fix it. If it ain't broken, make it better!

• wizzzzzz
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-08 11:15
Zet in de config van de reborn kaart de safety value niet te hoog (1 is goed genoeg).
Een te hoge waarde kan problemen met de pc veroorzaken (8>

• BlackBurn

BlackBurn

Topicstarter
Deze stond al op first, dus dat lost helaas het probleem ook niet op ;(

Of bedoel je dat ik hem juist op fifth moet zetten?
Wat doet die safety value precies, ik kan hierover niks vinden in de handleiding of op hun site.

• wizzzzzz
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-08 11:15
Wat de waarde doet is mij niet verteld, wij hadden op een lokatie problemen met pc's (vreemde crashes vastlopers, niet opstarten).
En toen is ons door een techneut verteld dat die safety value omlaag moest, stond op 3 nu op 1.
Ik herinner me nu ook een ander geval waarbij de reborn en de netwerkkaart elkaar beten.
Zal kijken of ik dit nog kan achterhalen

• BlackBurn

BlackBurn

Topicstarter
Toevallig al iets gevonden? Ik word er hier echt helemaal gek van :(

• BlackBurn

BlackBurn

Topicstarter
Om het verhaal nog vager te maken, een computer werkt wel in het netwerk, alle computers hebben exact dezelfde configuratie, instellingen van de reborncard en de bios zijn exact hetzelfde. Maar toch wil er maar een werken de andere 2 slippen gewoon dicht na het downloaden van 8 of 16kb.

• Wimlem
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-08 07:30
trek die rebornkaart er uit en kijk dan of het wel of niet werkt!

SolarEdge 7k met 8070wp (oost/west) - SolarEdge / Atlantic 270l / LG HU071.U43 + HN1616.nk3 warmtepomp / HikVision leverancier

Pagina: 1