ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)
“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”
krijg dan ook 2 ip's
aanmelden gaat namelijk niet per modem maar per netwerkkaart... aangezien er 4 netwerkkaarten aangemeld mogen worden en ik er 2 heb... en er nog 1 andere in gebruik is (van een huisgenoot)...
ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)
Verwijderd
heb Campus...
komt van de universiteit hier...
en volgens mij heeft ieder ip een cap..
dat betekent dus dat als je 2 ip's hebt dat je dan dus ook 2x die cap hebt..
dus wel 2x 15kb/sec up....
Alleen als je dan wat download gaat het net zoals bijvoorbeeld DAP. Hij hakt het bestand in delen, dan download je deel 1 met verbinding 1, en deel 2 met verbinding 2. Maar ik vraag me af of zo'n prog er is, maar theroretisch gezien moet het kunnen, volgens mij.
🌞🍃
Verwijderd
suc6 er mee. Laat ff weten of het je gelukt is.Op vrijdag 29 maart 2002 13:19 schreef Lord_T het volgende:
hmmzzz dan maar 's ff het mac adres van die kaart opzoeken..
Op vrijdag 29 maart 2002 13:21 schreef Lord_T het volgende:
damn waar vind je onder xp dat mac sdres???
1
| ipconfig/all |
ohw ja
toch wel
vanuit dos
niet vanuit uitvoeren...