Nieuwe case en plannen voor een fanbus

Pagina: 1
Acties:

• brid
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 03-01 15:11

brid

Onze excuses voor het ongemak

Topicstarter
IK heb gisteren mijn nieuwe chieftec dragon metalic blue binnen gekregen van de tweakshop. En alles werkt perfect.
Alleen de fans maken aardig wat herrie. NOu wou ik een fan bus gaan bouwen en heb ik alle schema's hier op tweakers opgezocht. Maar nu loop ik tegen het probleem aan dat ik geen zaak in de beurt van baarn (omg. amersfoort/hilversum) die de onderdelen die ik nodig heeft verkoopt. Weet 1 van jullie misschien een goede zaak bij mij in de buurt?

Alvast bedankt

PS ik heb al met google/ilse/goudengids.nl gezocht, maar kon niet vinden wat ik zocht.

DIY NAS, Hoofd PC
Unchain your pc/laptop, buy a SSD!!!!!

Verwijderd

Display, Conrad :? Elektroboer in de buurt :)

• schroevendraaier
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15-02 11:43
Je kunt ze toch gewoon laten afleveren, moet je wel wat verzend kosten betalen,m aar das toch niet egt veel ofzo....

Arrows are made to fly, so are aeros.

• brid

brid

Topicstarter
Ik wil het niet bestellen en ik weet geen elektonica boer in amersfoort of hilversum en in het gehucht waar ik woon hebben we geen elektronica boer. wel een scheer & foppen enzo maar daar schiet ik niks mee op.

DIY NAS, Hoofd PC

• FragFrog
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-02 10:48
Tja, als je al gesearched hebt...
  • Ga naar www.conrad.nl en laat de boel verzenden
  • Zoek hier naar inkoopacties, wie weet :)

[ Site ] [ twitch ] [ jijbuis ]

• brid

brid

Topicstarter
ik heb effe bij conrad gekeken, gaat me fl 75,- inc fl 8,- kosten om 5 aan/uit/aan schakelaars en 5 bi color leds 12v. IS dat eigenlijk duur of valt dat wel mee?

DIY NAS, Hoofd PC

• Flappie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:21
display heeft dat spul, en conrad ook wel.

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Op vrijdag 29 maart 2002 11:48 schreef Brid het volgende:
IK heb gisteren mijn nieuwe chieftec dragon metalic blue binnen gekregen van de tweakshop. En alles werkt perfect.
Alleen de fans maken aardig wat herrie. NOu wou ik een fan bus gaan bouwen en heb ik alle schema's hier op tweakers opgezocht. Maar nu loop ik tegen het probleem aan dat ik geen zaak in de beurt van baarn (omg. amersfoort/hilversum) die de onderdelen die ik nodig heeft verkoopt. Weet 1 van jullie misschien een goede zaak bij mij in de buurt?

Alvast bedankt

PS ik heb al met google/ilse/goudengids.nl gezocht, maar kon niet vinden wat ik zocht.
baarn is niet zover van amersfoort, daar in het centrum hebben ze van hove electronica, daar haal ik ook altijd mn elktronica troep (ook CCFL enz.)

• brid

brid

Topicstarter
Nou dat ik die naam hove hoor, bedenk ik me dat dat de zaak is waar ik een kere een collega paste voor me cpu heb laten halen. Kut dat ik er niet eerder op ben gekomen, de bestelling staat al bij conrad |:( . Ik laat jullie het resultaat nog wel eens zien.

In ieder geval bedankt voor de reacties.

DIY NAS, Hoofd PC

• Ignoramus
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18-02 08:46
Misschien Radio Velt in Bussum? Daar haal ik ook mijn electronica onderdelen vandaan

Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf Workstation Server

Pagina: 1