Toon posts:

[flash] Goto-scene vanuit een movie

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik las vandaag (d.m.v. de zoekfunctie) de volgende thread op tweakers.net:
[topic=260620/1/25]
Op vrijdag 13 april 2001 11:48 schreef BC3 Victim het volgende:
Maak een functie in de scene waar ook je movieclip in staat met een goto naar de andere scene. Roep dan deze functie aan vanuit je movieclip (met _level0 ervoor).
Het is mij echter nog steeds niet gelukt, hoe maak je een functie aan en waar moet je die neerzetten
ik heb namelijk de volgende constructie:

als je op een bepaalde knop klikt speelt hij een movieclip af (met telltarget) en in die movie clip staat aan het eind de action:

gotoAndPlay ("/pagina2", 1);

Dit werkt helaas niet :'( Dan speelt flash gewoon weer de movieclip van voor af aan af!

alvast bedankt!

Verwijderd

_level0.gotoAndPlay(enz enz) al geprobeert?
Ik zou afstappen van het telltarget! Word in de flash 6 player niet meer ondersteunt!

Verwijderd

Op vrijdag 29 maart 2002 11:47 schreef kevenius het volgende:
Ik zou afstappen van het telltarget! Word in de flash 6 player niet meer ondersteunt!
Is dat zo? dan is die player toch niet backwards compatible met oudere flash-content? Lijkt me sterk... :?

Verwijderd

Als je de flash 6 player hebt moet je maar eens naar een site gaan die met flash 4 gemaakt is! Waar dus hoogst waarschijnlijk gebruik gemaakt is van tell targets!

Verwijderd

Topicstarter
mmmmzz.... mx vind ik nog een beetje irritant werken, al die oude dingen werken niet mneer en dan moet je dat weer helemaal gaan uitzoeken enzo

dat level0_gotoandplay werkt niet :'(
iets anders misschien

Verwijderd

Topicstarter
nee, werkt ook niet

edit:

is de post hier boven nou weg??
Pagina: 1