>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
je kan zo'n virtuele netwerkschijf aanmaken
dat de Cd-rom van die XP op die 98SE ineens gewoon ook schijf D is
DFI Lanparty NFII Ultra B | AMD XP-M 2400+ | 2x Twinmos 512MB PC3200 | Sapphire Radeon 9800 Pro
Hitachi Deskstar 160GB S-ATA 8MB | NEC ND-3540
Virtual cd. Anders moet je ff een no cd crack downloaden.
Op aanraden van een gebruiker de link ff weggehaald
Succes
Op aanraden van een gebruiker de link ff weggehaald
Succes
Dat heb ik ook gedaan, maar je zegt het zelf al "schijf D". Maar het moet dus worden CD-ROM DOp vrijdag 29 maart 2002 11:15 schreef GuuZ14 het volgende:
je kan zo'n virtuele netwerkschijf aanmaken
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Ja, of Deaomon tools.
Maar je moet dan wel ruimte op een van de HDD hebben, omdat die om een volledige image van de cdrom vragen.
Maar je moet dan wel ruimte op een van de HDD hebben, omdat die om een volledige image van de cdrom vragen.
Ten eerste, je weet niet of hij dat heeft.Op vrijdag 29 maart 2002 11:16 schreef RAJH het volgende:
Virtual cd. Anders moet je ff een no cd crack downloaden.
(Aangezien Hu9o het spel in zijn bezit heeft mag dit)
Succes
Ten tweede, anderen kunnen het alsnog misbruiken, dus ik zou die link ff weghalen en hem mailen
Nee hoor, je kan ook gewoon een virtual CD-rom-drive maken met dat programma. Zit nu ff op school, dus heb het hier niet. Maar je pc herkent 't gewoon als cd-rom. Je moet er natuurlijk wel de ruimte op hebben op je pc...Op vrijdag 29 maart 2002 11:16 schreef Hu9o het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gedaan, maar je zegt het zelf al "schijf D". Maar het moet dus worden CD-ROM D
Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58
Die heb ik wel orgineel, ik heb er eerder zelfs een topic over geopend.Op vrijdag 29 maart 2002 11:20 schreef Keeper het volgende:
[..]
Ten eerste, je weet niet of hij dat heeft.
Das ook weer waar.Op vrijdag 29 maart 2002 11:20 schreef Keeper het volgende:
Ten tweede, anderen kunnen het alsnog misbruiken, dus ik zou die link ff weghalen en hem mailen
maar cd hdd is maar 1.7 gig, met windows erop blijft re al helemaal niks meer over. Daarom wil ik ook niet dat er schijfruimte op win98se bak nodig is.
Hoe dan?? Want ik heb het nog niet ontdekt. Welk programma bedoel je btw. Want ik doe gewoon rmb op netwerkomgeving. En daar een netwerkschijf koppelen.Op vrijdag 29 maart 2002 11:20 schreef inquestos het volgende:
[..]
Nee hoor, je kan ook gewoon een virtual CD-rom-drive maken met dat programma. Zit nu ff op school, dus heb het hier niet. Maar je pc herkent 't gewoon als cd-rom. Je moet er natuurlijk wel de ruimte op hebben op je pc...
Ik heb op mijn server een paar images en die kan ik met Nero ImageDrive 'inwerpen' en dan kan ik een spel speler. gata nog wat sneller als een cd-rom ook
Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!
en als je nou die image op de winxp bak zet en hem vanaf de win98 met daemon mount? doe ik ook altijd..
Verwijderd
Je had vroeger iets zoals Axis Disco, maar dat werkt niet onder NT..misschien dat zoiets een oplossing is??
Pagina: 1