Toon posts:

gaat een cdrom drive daar aan kapot

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik zat op school en vroeg me zo af of een cd-rom drive kapot zou gaan als je een disketten erin doet en dan op play duwt ?

mischeoim iemand die nog meer sloper is als ik edie het uit heeft geprobeerd ?

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-08 23:30
Hoe wil je die diskette erin frotten dan???

Diskettes passen nl. net niet in je cdromspeler..

en ik denk (als je um erin frot) dat ie niet echt kapot gaat.. alleen het veertje van die klem die erop komt dat ie wat uitrekt ofzo..

Pvouput live

Verwijderd

Topicstarter
als je een disketten 45 graden draait past ie makkelijk.

• Auke
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Probeer het eens met je eigen cdromspeler.
Heb persoonlijk een beetje hekel aan vandaaltjes.

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 09:13

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Ziek persoon!! :r

Ga wat anders doen dan pc's mollen!

Get a life! ;)

Whatever.

• Glacier
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Ja, wat is nou de lol van het mollen van een goede CD-ROM speler, ook al is van een jaar geleden?
Sukkel... :r
Stel dat je een diskette in de CD-ROM speler krijgt, SO WHAT, WHO CARES??

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 09:13

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Ben ik helemaal mee eens!

ik heb 1 keer 1 gemold omdat die cd-rom speler kapot was en de garantie was verlopen.... FF checken wat er allemaal in zo'n drive zat..... :D

Whatever.

• Tony Vroon
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13-06-2020

Tony Vroon

Werkt nu ergens anders

Denk je ook even aan je systeembeheerder, eikel? Ik ben zelf ook wel es een halfuur met een AOpen 36X bezig geweest, om 'm weer aan de gang te krijgen. Je kunt moeilijk een 48X bestellen, dat staat nergens naar in een lokaal, 31 maal een 36X en dan eentje 48X.

"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b

• CmdrKeen
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 27-05 21:11

CmdrKeen

Krentenboltosti

Die van mij ging niet kapot...

Hij had wat moeite met draaien, maar daarna deedtie het gewoon nog*.

Het lijkt misschien onzin, maar hoe meer zaken je van tevoren onderzoekt, hoe completer het beeld wordt dat je van je hardware hebt. Dit is trouwens ook de reden waarom veel zgn. nutteloos onderzoek gesubsidieert wordt: je weet nooit wat je ontdekt. Als je van tevoren al weet wat je gaat ontdekken, hoef je niet meer te testen. De meeste grote ontdekkingen zijn per ongeluk/bij toeval gedaan.

Het is natuurlijk nog altijd onzin om spullen te slopen om het slopen zelf, maar persoonlijk hou ik wel van het testen van theorieën :).

* No acual CD-players were harmed in testing this theory.

Bloed, zweet & koffie

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>dat staat nergens naar in een lokaal, 31 maal een 36X en dan eentje 48X.[/quote]Kan best toch?
Krijg je alleen maar leuke situaties van aan hetr begin van de les, iedereen wil met die 48X cdrom-pc werken, omdat ie 'sneller' is als de andere :)

Verwijderd

Topicstarter
ik sloop dingen niet express ik test ze aleen maar. om te kijken hoe ver ik kan gaan en het kan wel gebeuren dat er iets bij kapotgaat. (GEBEURT NIET VAAK)

slopen is NIET mijn grootste levensdoen.

testen wel en ALLES uitroberen :)

slopen doe ik echt niet express, is wel heel leuk altijd :)
Pagina: 1