Toon posts:

Het grote Flatfee Topic

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zoals zovelen van jullie ben ook ik op zoek naar een ISP die Flatfee via de telefoon of ISDN aanbiedt.
Omdat dit voor mijn bedrijf moet zijn, is de prijs niet het zwaarst wegende punt, aangezien hier de kosten per maand tegen de €500 aanliggen.

Ik ben gestuit op een ISP die zeer interessant lijkt, Luna uit Rotterdam.
Waarom interessant : wel, voor €380 per maand (ex BTW natuurlijk) bieden zij het volgende:
ISDN 128k
Pure 24/7verbinding.
Een dedicated poort, dus 1 op 1 en dus GEEN in gesprek!
Het contract is minimaal 3 maanden en geen 1 jaar, opzegbaar per maand. (ook belangrijk!)
Geen downloadlimiet, geen FUP.
Delen van internet via een server of router o.i.d. is toegestaan.
Vast IP adres (denk aan VPN!)

Al met al klinkt dit zeer goed voor mijn bedrijf.

Heeft iemand ervaringen met Luna of eventueel een andere aanbieder zodat ervaringen uitgewisseld kunnen worden hier?

Verwijderd

ik hou het liever op me cable modempje

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Op vrijdag 29 maart 2002 10:47 schreef DJMarquee het volgende:
Misschien is dat dus niet mogelijk |:(

Aanbieding ziet er goed uit kijk ook eens bij www.demon.nl

• DutchCommando
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:34
Ik zal het nog een keer herhalen :)

Waarom denk je dat wij flatfee nemen? We zouden toch ook veel liever ADSL of kabel hebben? Da kan dus gewoon NIET! Daarom zoeken wij naar flatfee. A.U.B. Dan ook niet meer reageren...

ty

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-08 17:57
jezus wat een zielig mannetje weer, moet er in elk topic ook zo 1 rondlopen |:(|:(

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben alweer verder aan het informeren:

InterNLnet:
Biedt voor € 390 per maand hetzelfde aan met bijna dezelfde voorwaarden.
Het enigste verschil is dat InterNLnet GEEN vast IP adres heeft.

Als ik weer meer info heb, meldt ik dat hier..... :)

• xychix
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-12-2025

xychix

FreeBSD Rules !

Op vrijdag 29 maart 2002 11:28 schreef xxxMaverick het volgende:

[..]

jezus wat een zielig mannetje weer, moet er in elk topic ook zo 1 rondlopen |:(|:(
En het geweldige is dat jij het ALTIJD voorelkaar krijgt om binnen 1 uur nog lulliger terug te doen..

maar goed dat is dan je eigen keuze. Ik zou alleen niet vreemd opkijken als anderen wel eens last zouden kunnen hebben van je snelle maar waardeloze flames.

Ik besef dat ik me nu aan gelijke zaken schuldig maak maar dit wou ik je graag even zeggen, zie het als opbouwende kritiek 8-) ..

Every failure offers you a new opportunity! | Lokatie database|GoT - Notepad

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-08 17:57
Op vrijdag 29 maart 2002 11:52 schreef xychix het volgende:

[..]

En het geweldige is dat jij het ALTIJD voorelkaar krijgt om binnen 1 uur nog lulliger terug te doen..

maar goed dat is dan je eigen keuze. Ik zou alleen niet vreemd opkijken als anderen wel eens last zouden kunnen hebben van je snelle maar waardeloze flames.

Ik besef dat ik me nu aan gelijke zaken schuldig maak maar dit wou ik je graag even zeggen, zie het als opbouwende kritiek 8-) ..
Jij ziet dit als flamen?? ik vind dat mensen met zulke onbenullige opmerkingen als 'haha, ik heb kabel' enz wat zeggen over het niveau van de poster......simpel zat

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
das €0,01 per minuut ongeveer :o

valt bestwel mee in vergelijking, en wat ik van luna heb gehoord is niet slecht iig :)

mag je btw ook servers draaien daaro? :)

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 29 maart 2002 14:16 schreef veldmuis het volgende:

valt bestwel mee in vergelijking, en wat ik van luna heb gehoord is niet slecht iig :)

Jawel, je mag achter de internetverbinding een server of router draaien zodat je op meerdere werkstations internetdeling hebt.
Dat is ook 1 van de voorwaarden die ik stel, nu hebben we een inbelaccount van Planet waar alle gebruikers mee kunnen internetten via de Novell server.
Dit mag zo blijven zodat er dus geen verschil in de techniek hier is alleen de kosten van het internetten dus die hier omlaag moeten gaan.
Ben nog steeds verder aan het bellen en mailen maar nu op Goede Vrijdag zijn veel ISP's moeilijk of niet bereikbaar.

• Xandrios
  • Laatst online: 13-08 23:13
Op vrijdag 29 maart 2002 14:16 schreef veldmuis het volgende:

een server op een ISDN lijn?

zal nietecht vlot gaan ben ik bang :D

zeker niet als je het ooknog deelt :P

Verwijderd

volgens mij kun je veel goedkoper flatfee krijgen bij goede providers zoals demon.nl of euronet.nl

zit je volgens mij met 250 euro per maand (ongeveer) en heb je ook 1:1 en 24/7 connectie

oja, je mag bij deze 2 gewoon een server draaien, ik kan je zeker demon.nl aanraden, erg klantvriendelijk en is gewoon een goed bedrijf

Verwijderd

Is Friaco volnet niks ? Ik heb namelijk thuisnet maar nooit geen problemen snelheid is zeer goed en inbellen altijd 1 keer. Het is maar een idee hoor. Meer info www.friaco.nl

• EsCo
  • Laatst online: 01-08 11:49
Sorry hoor, maar bij 'Het grote Flatfee Topic' denk ik toch eerder aan flatfee voor de consument en aangezien voor een thuisgebruiker, ook al is hij heavy user, enkele honderden euro's per maand praktisch onbetaalbaar is...

Maar goed, ik persoonlijk zou niet gaan voor Friaco. Ik zou gaan voor een provider die tot de gevestigde orde behoort, zoals Euronet of Demon. Ons bedrijf zit ook via Euronet 24/7 via een ISDN lijn en ik heb niets te klagen over de snelheid. Voor een paar honderd gulden per maand krijg je een dedicated ISDN lijn en een aantal vaste IP's.

de Internet Jongens BV - Noeste webwerkers

Verwijderd

Topicstarter
@ECSO:

Je hebt gelijk wat je zegt over Demon en Euronet.
Maar Demon heeft het nadeel dat het contract minimaal een jaar is.

Euronet is Wanadoo en die hebben het gewaardeerde Hometime ook in gebruik en je raadt al wat ik voor thuis heb!
Maar goed ook Euronet Anytime is redelijk qua prijs en voorwaarden (3 maanden).

Ik lees ook over de prijsstelling die te duur zou zijn.
Dat valt mee want de meeste prijzen van rond de €200 zijn voor enkel ISDN (64k) en wil je dubbel (128K) hebben komt er overal het bedrag 1 keer bij.
Niet zo gek opzich aangezien je met 128k twee lijnen hebt en je ook dubbele KPN tikken betaalt.
Pagina: 1