Toon posts:

Rounded cable maken

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hoi,

ik ben gisteravond lekker lang bezig geweest met cableŽs rounden nu heb ik een cable voor me cd-roms maar nu heb ik daar 3 cableŽs ver**** nu wil ik me ATA100 kabels ook rounden maar kan iemand mij vertellen hoe ik dat het beste kan doen zonder de kabel te ver****en ???

• SideSwipe
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:18

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Die zijn zo flexibel, die kun je zo bij elkaar doen.

Of heeft iemand anders een idee? :? :P

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

Verwijderd

heb ik ook gedaan, die ata100 kabels kanje zo je nagel tussen zetten en uit elkaar trekken, met een stanley mesje snij je alleen maar door de kabel, daarna met een paar kleine taireepjes (of hoe je dat ook schrijft 8-) ) vast maken...klaar.

• TheBoneCollector
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-06 10:52
in dit topic geven ook een voorbeeld over het rounden...
[topic=448279/1/25]

Anders vervang je toch je gewone kabels voor rounded...kosten 8 euro ofzo en kan je nog een kleurtje kiezen ook :7

Verwijderd

Topicstarter
mm ik weet al ik ben nu om de 3 kabeltjes (die kleine) een sneede maken eentje van 3cm lang ofzo ongeveer en dan kun je het zo naar beneden trekken en dan snij je niet in de kabeltjes!

• inquestos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:46
Ooit iemand op het idee gekomen, om de IDE-kabels maar deels door te snijden?? (nee, is geen retorische vraag; ik d8 er net aan. Lijkt me zo'n klote werk om al die kabeltjes apart los te snijden..)

Dus bijvoorbeeld in 8 stukken. en die vervolgens bij elkaar nemen. Lijkt me wel een goed idee.

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

Verwijderd

Op vrijdag 29 maart 2002 10:33 schreef inquestos het volgende:
Ooit iemand op het idee gekomen, om de IDE-kabels maar deels door te snijden?? (nee, is geen retorische vraag; ik d8 er net aan. Lijkt me zo'n klote werk om al die kabeltjes apart los te snijden..)

Dus bijvoorbeeld in 8 stukken. en die vervolgens bij elkaar nemen. Lijkt me wel een goed idee.
Zo heb ik het dus ook gedaan en het werkt perfect!

• inquestos
Op vrijdag 29 maart 2002 10:37 schreef jj_valaya het volgende:

[..]

Zo heb ik het dus ook gedaan en het werkt perfect!
Raad eens wat ik het 1ste ga doen als ik thuis kom >:) :)

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

Verwijderd

Topicstarter
ik heb nu ff een ATA66 kabel geround en die werkt perfect dus die blijf ik maar gebruiken (me hd is toch maar 66)

• inquestos
Op vrijdag 29 maart 2002 10:59 schreef T-Mug het volgende:
ik heb nu ff een ATA66 kabel geround en die werkt perfect dus die blijf ik maar gebruiken (me hd is toch maar 66)
Wat heb je nu precies gedaan?? Alle kabeltjes uit elkaar getrokken, en er vervolgens tape omheen gedraaid?

Verwijderd

Topicstarter
ik heb om de 3 kabeltjes een insnede gemaakt doen uitelkaar getrokken en tape erom gedraait
Pagina: 1