Toon posts:

ADSL-upload vannacht omhoog gegaan!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Vannacht is m'n ADSL upload-snelheid omhoog gegaan! :)
Ik zit nu met een upload van 14 kb/s tot 16 kb/s.

Ik dacht dat dit in mei pas zou gebeuren *D

• Joeroenho
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
In mei moet het allemaal klaar zijn. Op de mxstream-site kun je de precieze planning vinden.
Je bent inderdaad wel vroeg, in de planning beginnen ze volgens mij pas in april.

Amateurcoureur en fervent banktukker

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Wees blij. :)
Maar echt snel kan ik het niet noemen. :D

🌞🍃

Verwijderd

Op vrijdag 29 maart 2002 09:55 schreef DataBeest het volgende:
Wees blij. :)
Maar echt snel kan ik het niet noemen. :D
Je bedoeld die 14 a 16 kB/s?

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Op vrijdag 29 maart 2002 10:00 schreef Afketser het volgende:

[..]

Je bedoeld die 14 a 16 kB/s?
Ja. :)
Dat is toch traag eigenlijk. :(
Ja, ik heb zelf ook maar chello, maar vind het ook maar niks, die upload. :r

🌞🍃

Verwijderd

Op vrijdag 29 maart 2002 10:02 schreef DataBeest het volgende:

[..]

Ja. :)
Dat is toch traag eigenlijk. :(
Ja, ik heb zelf ook maar chello, maar vind het ook maar niks, die upload. :r
Dat is zo ja. Je merkt echt pas snelheidsverbetering als je van 128 kbs naar 256 kbs gaat.

Verwijderd

Overigens, waarom moet dat allemaal zo lang duren dat upgraden van de uploadsnelheid?

• dôh
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-08 13:29
Op vrijdag 29 maart 2002 10:02 schreef Afketser het volgende:

[..]

Dat is zo ja. Je merkt echt pas snelheidsverbetering als je van 128 kbs naar 256 kbs gaat.
Dat is procentueel gezien dezelfde stijging als van 64 naar 128....het verschil merk je dus net zoveel :P

En ik ben wel blij als me upload 128 is... :9

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
ik zit nog steeds met 6kb/s ;(

• veldmuis
  • Niet online
Op vrijdag 29 maart 2002 10:04 schreef Afketser het volgende:
Overigens, waarom moet dat allemaal zo lang duren dat upgraden van de uploadsnelheid?
omdat het KPN is :+

een kabeltje trekken in de fooncentrale voor je adsl duurt ook eeuwig :P

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
dikke :( bij mij staat er: 4/23/24 april

Zal wel eerder 23/24 zijn ...

"If God wanted us to have unlimited free energy He would have put a giant fusion reactor in the sky"

Verwijderd

Op vrijdag 29 maart 2002 10:04 schreef Afketser het volgende:
Alle centrales moeten aangepast worden en het aanpassen van de centrale neemt ongeveer 15 minuten in beslag.
Het moet volgens mij op locatie plaatsvinden dus dat verklaart de tijd die de gehele upgrade duurt.
Hier zie je wanneer jou plaats aan de beurt is www.mxstream.nl/upgrade.

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:01
Op zaterdag 30 maart 2002 08:33 schreef CheS het volgende:

[..]

Alle centrales moeten aangepast worden en het aanpassen van de centrale neemt ongeveer 15 minuten in beslag.
Het moet volgens mij op locatie plaatsvinden dus dat verklaart de tijd die de gehele upgrade duurt.
Hier zie je wanneer jou plaats aan de beurt is www.mxstream.nl/upgrade.
BBned kon wel 'per direct' de upload aanpassen? :?

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• DutchCommando
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:34
Op zaterdag 30 maart 2002 08:35 schreef Tampie2000 het volgende:

[..]

BBned kon wel 'per direct' de upload aanpassen? :?
Komt gewoon omdat KPN loopt te liegen tegen zijn klanten. De KPN knijpt het af. Hoeven ze echt niet voor te updaten op locatie. Of is BBnet zoveel beter CheS :)

Verwijderd

volgende week al *D

• Zwelgje
  • Laatst online: 20-01 19:37
Op zaterdag 30 maart 2002 09:18 schreef Drone60 het volgende:
volgende week al *D
hier woensdag....

A wise man's life is based around fuck you

• michiel100
  • Laatst online: 22-07 07:25
Hier het bericht van Xs4all hierover:
Geachte ADSL-abonnee,

In de maand april werkt KPN aan het verdubbelen van de uploadsnelheid voor alle Basic ADSL abonnees. Per 1 mei 2002 zijn de werkzaamheden afgerond, en beschikt u over een uploadsnelheid van (maximaal) 128 Kbit/s, in plaats van de huidige 64 Kbit/s.

Het aanpassen van alle telefooncentrales duurt ongeveer een maand. KPN Telecom begint op 2 april 2002 met de aanpassingen. Het precieze ombouwschema vindt u via de Mxstream site, http://www.mxstream.nl/upgrade

Het aanpassen van de centrale betekent dat u eenmalig maximaal 15 minuten geen gebruik kunt maken van uw Basic ADSL abonnement.

Wij hopen dat u de verhoging van de upstream dit ongemak ruimschoots compenseert, maar bieden bij voorbaat onze excuses aan voor eventuele hinder die u van de ombouw ondervindt.

Met vriendelijke groet,
ADSL-team XS4ALL

• AMDFreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:51

AMDFreak

Intel is zo..

da mailtje heb ik ook gehad *D

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35 | Kia EV3 GT-BusinessLine 83kWh

• mbr
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-08 18:45

mbr

In Zoetermeer 2/9/10 april.

Welke wijk zit op 2 april ? afwachten maar. In ieder geval extra upload snelheid is altijd mooi meegenomen *D .

• veldmuis
  • Niet online
Geachte heer [...],

Vanaf 1 mei 2002 zal bij alle Mxstream-Basic verbindingen (onderdeel van uw Planet Internet ADSL Comfort-abonnement) de 64 Kbit/s uploadsnelheid verdubbeld zijn naar 128 Kbit/s.

Hiervoor moeten er aanpassingen gedaan worden in de telefooncentrales van KPN Telecom en dit vraagt ongeveer een maand werk. KPN start met de aanpassing van haar centrales op 2 april 2002. Hierdoor kan het voorkomen dat uw centrale al begin april is aangepast. Maar het kan ook voorkomen dat uw centrale pas einde april is omgebouwd naar de nieuwe uploadsnelheid.

Op de Mxstream-site van KPN Telecom, www.mxstream.nl/upgrade, staat een link naar een uitrolschema. Hierin kunt u precies zien op welke dagen de centrales in uw gemeente worden omgebouwd. Het aanpassen van de centrale neemt maximaal 15 minuten in beslag. Dat betekent dat u op dat moment gedurende die tijd (eenmalig) geen gebruik kunt maken van uw Mxstream-Basic/Planet Internet ADSL-abonnement.

Meer uitleg vindt u in de Vragen en Antwoordenlijst op www.mxstream.nl/upgrade. Mocht u onverhoopt toch hinder ondervinden van deze werkzaamheden dan bieden wij u hierbij onze excuses aan voor het eventuele ongemak.

Met vriendelijke groet,
Planet Internet

Erwin van Hasselt
Marketing Manager

Verwijderd

Op zaterdag 30 maart 2002 08:37 schreef DutchCommando het volgende:

[..]

Komt gewoon omdat KPN loopt te liegen tegen zijn klanten. De KPN knijpt het af. Hoeven ze echt niet voor te updaten op locatie. Of is BBnet zoveel beter CheS :)
Liegen, afknijpen je krijgt toch wat je afneemt ???
De software in de centrales moet aangepast worden en ja KPN heeft meer klanten dan Bbned dus ook meer hardware.

En uiteraard is Bbned niet beter :)
Pagina: 1