[APC UPS] Accu's vervangen.

Pagina: 1
Acties:
  • 249 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Surfer
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06-03 23:19
Ik heb hier op m'n werk een APC Smart-UPS 2200 Rackmount hangen, en de self diagnose geeft aan dat de accu's vervangen moeten worden. Nu heb ik al geregeld dat er nieuwe accu's deze kant op komen, maar nu moet ik nog zorgen dat ze ook nog daadwerkelijk omgewisseld gaan worden...

Weet iemand misschien of je de UPS uit moet zetten om de accu's te vervangen, of kan hij gewoon stroom via de netvoeding blijven leveren. Als ie uit moet, dan moet ik namelijk eerst weer aanvragen of de machines die er achter hangen uit mogen, en dan wil ik dat alvast geregeld hebben voordat de accu's binnenkomen...

Ik heb al gezocht bij APC/Google, maar er is bar weinig echte technische info te vinden, alleen maar sales geblaat.

“I'd give an arm to be ambidextrous!"

Verwijderd

Bij de vervangende accu zit een uitgebreide handleiding (poster formaat dacht ik)

Deze legt alles prima uit. Gewoon ff wachten op de accu.

Ander kijk je effe bij support op www.apc.com

suc6

• Polaris
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
(overleden)
De meeste APC-ups'en zijn "hot-swappable", dwz dat hij gewoon mag blijven aanstaan tijdens het vervangen van de accu, waarschijnlijk precies om jouw probleem te ondervangen. Maar kijk eens in de gebruiksaanwijzing om zeker te zijn. Wel hopen dat er niet net een stroomstoring komt op het moment dat je bezig bent, dan ben je wel de klos.