Toon posts:

Spelnaam gezocht.

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
Ik zoek een spelnaam. Het is iets met een hatchmachine met daarin iets van 10 eieren. Je kiest er een, en dan komt het ei er door middel van een pijp (:?) uit. Dan kan je met een dier spelen, zoals een kat. De interface is 'goudig'. Het spel is wat ouder (schat 1995 ofzo). Wie weet spel ik bedoel?

Meldt ook ff als je het spel echt hebt.

Of post een screenie, dan kan ik zien of het 'die'is!

Heeft het spel trouwens een site?

Het spel is niet Dogz\Catz\Petz.

Verwijderd

Creatures

Verwijderd

kun je misschien nog meer informatie geven? Ik ken wel een spel, dat ook met eieren begint en dan moet je dat beestje, lijkt beetje op een kat of hond ofzo, nee, meer een gremlin :) gaan opvoeden, door em door een aantal werelden te helpen en met dingen te spelen. Soort Sims maar dan met beestjes. Je kan ook meer eieren uitbroeden, dus dan zijn er meer beestjes om mee te spelen. Weet niet of je dit spel zoekt. Laat het me ff weten. Naam van het spel heb ik thuis liggen, ben nu op mijn werk en ik kan er even niet opkomen. Dan post ik vanmiddag de naam nog.

Verwijderd

Op vrijdag 29 maart 2002 09:47 schreef hAnDyMaNN het volgende:
Creatures
Nou, weet ik het :) Die is het ;)
Trouwens, ik heb dat spel vorig jaar een keer bij de V&D gekocht op zo'n uitverkoop van CD-Roms, ik geloof dat ik toen 5 piek kwijt was ofzo. Misschien moet je daar eens kijken.

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 29 maart 2002 09:47 schreef hAnDyMaNN het volgende:
Creatures
Nee, dat is 'm niet. Dacht al dat iemand dit antwoord ging geven. ;)

Verwijderd

Topicstarter
Is een soort spel met een automaat. (aan de rechterkant) dan kies je een ei, die komt er uit en dan heb je een soort van dier die je kan verzorgen. Waren oa vogeltjes dacht ik :P
Het LIJKT op Petz, maar is 't niet. :)

• Pred
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-01 19:53
Oddballz ofzo???

Verwijderd

Ik ben om een uur of vier thuis, ik heb nog zo'n soort spel, maar daar weet ik echt de naam niet van. Maar het komt me allemaal wel bekend voor. Ik kijk straks nog wel ff.

Verwijderd

Op vrijdag 29 maart 2002 11:40 schreef Pred het volgende:
Oddballz ofzo???
als het geen creatures is, dan is het beslist oddballs

• Booth
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-01 15:56

Booth

¯¯¯¯¯¯

Ik zou ook zeggen Creatures, maar das best serieus.
Wie heeft Creatures 3?

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 29 maart 2002 11:43 schreef lucy1981 het volgende:
Ik ben om een uur of vier thuis, ik heb nog zo'n soort spel, maar daar weet ik echt de naam niet van. Maar het komt me allemaal wel bekend voor. Ik kijk straks nog wel ff.
Bedankt!

Verwijderd

Topicstarter
Waar staat trouwens de site van Oddballz?

Verwijderd

Sorry, het was toch Creatures, leek er gewoon erg op. Site van oddballz: http://www.dmwright.com/oddballz/

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 29 maart 2002 16:00 schreef lucy1981 het volgende:
Sorry, het was toch Creatures, leek er gewoon erg op. Site van oddballz: http://www.dmwright.com/oddballz/
Bedankt alsnog :P
Het is dus toch oddballz.... ik krijg hem aan het eind van de maand. :)

Dit topic kan dicht!
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.