Hoi,
Ik heb een zeer complete Dell met Windows XP.
Ik heb direct met Drive Image een image gemaakt van het systeem.
Nu treedt het volgende probleem op:
De eerste keer dat ik ermee ging werken kon ik prima inloggen op ons netwerk (ik ben als gebruiker bekent op het netwerk).
Na afloop heb ik de PC uitgezet.
Als ik de volgende dag probeer in te loggen gaat dit niet meer ... ik krijg een melding dat de domeincontroller niet gevonden kan worden waarop ik me moet aanmelden.
Het enige wat ik dan nog kan doen is een image terugzetten en dan kan ik weer wel inloggen.
Maar vervolgens begint na opnieuw opstarten de problemen weer.
Heeft iemand enig idee waar dit aan kan liggen?!
Ik heb niets geinstalleerd nadat ik ingelogd ben geweest.
Het moederbord is een geintegreerd moederbord: de netwerkkaart en geluidskaart zitten ingebouwd.
Ik heb alle netwerkverbindingen, kabels al geprobeerd te verwisselen, maar niets holp.
Degene naast me heeft geen problemen met inloggen.
Ik heb een zeer complete Dell met Windows XP.
Ik heb direct met Drive Image een image gemaakt van het systeem.
Nu treedt het volgende probleem op:
De eerste keer dat ik ermee ging werken kon ik prima inloggen op ons netwerk (ik ben als gebruiker bekent op het netwerk).
Na afloop heb ik de PC uitgezet.
Als ik de volgende dag probeer in te loggen gaat dit niet meer ... ik krijg een melding dat de domeincontroller niet gevonden kan worden waarop ik me moet aanmelden.
Het enige wat ik dan nog kan doen is een image terugzetten en dan kan ik weer wel inloggen.
Maar vervolgens begint na opnieuw opstarten de problemen weer.
Heeft iemand enig idee waar dit aan kan liggen?!
Ik heb niets geinstalleerd nadat ik ingelogd ben geweest.
Het moederbord is een geintegreerd moederbord: de netwerkkaart en geluidskaart zitten ingebouwd.
Ik heb alle netwerkverbindingen, kabels al geprobeerd te verwisselen, maar niets holp.
Degene naast me heeft geen problemen met inloggen.