Aldi PC Medion 3000

Pagina: 1
Acties:

• koos.d
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17:20
Hallo,
Bij dit topic [topic=451644/2/25] (onderaan de pagina) daar kwam een bericht van AdLentis die had een bios update gevonden voor de Medion 3000. Heeft iemand hem al geprobeerd?

• markvt
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-08 16:33

markvt

Peppi Cola

www.lifetec.nl daar staan de updates

van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !

• koos.d
"Vindt U de driver die U zoekt niet op deze pagina, probeer dan ook www.medion.com" staat op de site.

Ook staat er geen update voor het Medion 3000 moederbord. Die staat wel op de duitse site.

Verwijderd

een echte tweaker koopt zijn pc niet bij de aldi ;)

Verwijderd

Op vrijdag 29 maart 2002 16:48 schreef mrneo911nl het volgende:
een echte tweaker koopt zijn pc niet bij de aldi ;)
een echte tweaker koop zowiezo geen complete comp :?

Verwijderd

ach.... he cant help it hij heeft net 22 post ;)
al verwelkomt op het got nop?? nouw welkom op het got dan :D ;)

• koos.d
Ik stel een vraag en geef dan GEEN antwoorden die nergens op slaan! :(

Ook al heb ik mijn pc compleet gekocht bij de aldi. Ik heb voor meer spul minder hoeven te betalen als jij voor je syteem!

duron 900@1000 133 fsb, a7a266e voor 50 euro!!:D, 256 intern , abit silero gf2 mx400 64 mb tvout ,30 gb maxtor 7200 ata 100,sb 128,en mijn casemod!!!!!!

Verwijderd

whaha lol
denk het nie he ;)
maargoe ff weer ontopic waarom heb je een bios update nodig werkt alles niet goed ?

• koos.d
oke,

Ik heb dus een MSI MS-6399 (Medion 3000) moederbord. Ik heb problemen met de temperatuur. Aan de koeling kan het niet liggen, want ik heb er al extra koelers ingezet, maar de temperatuur blijft het zelfde als daarvoor. Ik ben toen even op de site van Medion gaan kijken. Daar staat een bios update. Ik denk dat dat misschien de problemen kan oplosen of niet? Ook wil ik graag weten wie die biosupdate al uitgevoerd heeft en wat voor effect ervan is.

bvd

Verwijderd

ik heb op andere forums gezocht.... maar daar kon ik ook nix vinden het is een bios update van de officele pagina toch ?? dan zou het toch gewoon goed moeten gaan ..

• JJr
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

JJr

The Future Awaits

Ik kwam op de site van Medion een bios update naar versie 1.11 tegen. Heeft iemand hem al geinstalleerd?
Pagina: 1