Toon posts:

Printer scanner wat te doen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu een Hp840C printer en die begint op de moment lekker te strepen en de kleuren worden vaal en vaag, de inktpatronen beginnen dus op te raken.
Helaas zijn de HP patronen niet goedkoop en ik zit er dus over te denken om een nieuwe printer te kopen want zo super veel scheelt het niet..

Mijn eisen zijn eigenlijk:
- Mooiere afdrukken dan de 840C
- Duurzaam in gebruik van inkt (de 840C was redelijk duurzaam)
- Liefst inkt niet te prijzig.. maar bovenstaande tellen zwaarder mee
- Prijs rond de €150. (of er moet bij een geringe hogere prijs echt veel verschil in adruk kwaliteit zitten)
- Voor text foto's afbeeldingen etc (alles dus)

Zo'n beetje mijn opties:
Canon S-400, Epson Stylus Photo 810, Epson Stylus Color 980, HP Deskjet 959C

En omdat het een beetje onzin is om een hele nieuwe topic te openen voor scanner advies nog een scanner vraagje. Ik wil een goede prijs prestatie scanner hebben. Ik zat zelf te denken aan de Epson Perfection 1250 twv €120. Zou dit een goede keus zijn?

• ThaHandy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-08 21:35

ThaHandy

Discovery Channel

hervul setjes kopen..

die deskjet printer van nu worden steeeds goedkoper (er zit inkt voor 1/4 gevuld :r )

en de inkt word steeds duurder :{

• Ruud2001
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-08 19:31

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

Als je een printer van Canon wil kopen dan zou ik je de S400 niet adviseren. Ga dan liever voor de S500. Heb net ff in de pricewatch gekeken en daar staat ie voor 186 euro

S500 is kwalitatief echt beter dan de S400. De S400 is naar mijn mening een beetje een zwak model

"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 29 maart 2002 04:14 schreef ThaHandy het volgende:
hervul setjes kopen..

die deskjet printer van nu worden steeeds goedkoper (er zit inkt voor 1/4 gevuld :r )

en de inkt word steeds duurder :{
25% inkt? Bij alle merken? pffff.. afzetters!

• orange.x
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-08 12:05
moet je dan persee op zon hoge kwaliteit printen? je kan ook nog zon mooi schoonmaak setje op de hp site ergens bestellen GRATIS en dat helpht wel, zelf ervaring mee.

• bratos
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2025

bratos

Meh.

Op vrijdag 29 maart 2002 13:46 schreef funksngrooves het volgende:

[..]

25% inkt? Bij alle merken? pffff.. afzetters!
Dit is bij HP volgens mij 50 % (21 ml)
Lexmark doet er n volle bij ( sommige modellen alleen kleur)
En als je epson te lang stil staat, dan heb je kans dat de kop uitdroogt, en dan moet ie opgestuurd worden...

als je "vegen"hebt in de breedterichting van je papier dan kun je es kijken of de randjes van je kophouder niet ranzig zijn van inkt en stof.....
sccs

eerst kijken dan zeiken

Verwijderd

Topicstarter
Dankje voor de tips, maar alles is nog welkom :)

Was bij de 840C de inkt ook maar voor de helft gevuld? Want daar heb ik best lang mee gedaan dan.
Ik zit nog te twijfelen of een nieuwe printer (en dan weet ik nog niet welke). Of een goedkope oplossing zoals het bijvullen of nephp cardridges ofzo.
En is het verschil tussen de hp840C en de hp959 nou eigenlijk groot?

Weet trouwens iemand ook iets over de scanner?
Pagina: 1