Ik heb nu een Hp840C printer en die begint op de moment lekker te strepen en de kleuren worden vaal en vaag, de inktpatronen beginnen dus op te raken.
Helaas zijn de HP patronen niet goedkoop en ik zit er dus over te denken om een nieuwe printer te kopen want zo super veel scheelt het niet..
Mijn eisen zijn eigenlijk:
- Mooiere afdrukken dan de 840C
- Duurzaam in gebruik van inkt (de 840C was redelijk duurzaam)
- Liefst inkt niet te prijzig.. maar bovenstaande tellen zwaarder mee
- Prijs rond de €150. (of er moet bij een geringe hogere prijs echt veel verschil in adruk kwaliteit zitten)
- Voor text foto's afbeeldingen etc (alles dus)
Zo'n beetje mijn opties:
Canon S-400, Epson Stylus Photo 810, Epson Stylus Color 980, HP Deskjet 959C
En omdat het een beetje onzin is om een hele nieuwe topic te openen voor scanner advies nog een scanner vraagje. Ik wil een goede prijs prestatie scanner hebben. Ik zat zelf te denken aan de Epson Perfection 1250 twv €120. Zou dit een goede keus zijn?
Helaas zijn de HP patronen niet goedkoop en ik zit er dus over te denken om een nieuwe printer te kopen want zo super veel scheelt het niet..
Mijn eisen zijn eigenlijk:
- Mooiere afdrukken dan de 840C
- Duurzaam in gebruik van inkt (de 840C was redelijk duurzaam)
- Liefst inkt niet te prijzig.. maar bovenstaande tellen zwaarder mee
- Prijs rond de €150. (of er moet bij een geringe hogere prijs echt veel verschil in adruk kwaliteit zitten)
- Voor text foto's afbeeldingen etc (alles dus)
Zo'n beetje mijn opties:
Canon S-400, Epson Stylus Photo 810, Epson Stylus Color 980, HP Deskjet 959C
En omdat het een beetje onzin is om een hele nieuwe topic te openen voor scanner advies nog een scanner vraagje. Ik wil een goede prijs prestatie scanner hebben. Ik zat zelf te denken aan de Epson Perfection 1250 twv €120. Zou dit een goede keus zijn?