Toon posts:

Libertel abbo omzetten naar prepaid..kosten?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan voor een leuk bedrag een gsm van iemand overnemen waar nu nog een abbo opzit bij libertel. Nokia 6210 d8 ik, toch zeker een jaar oud of meer.. hoe kan ik deze gaan omzetten naar prepaid en wat gaat dat kosten?

Thnx alvast (ik ben echt complete n00b op gebied van gsm)

Verwijderd

Voor zover ik weet kan dit dus niet. Maar ik kan je het niet 100% garanderen.

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 29 maart 2002 01:22 schreef M@FI@ het volgende:
Voor zover ik weet kan dit dus niet. Maar ik kan je het niet 100% garanderen.
Ai dat zou dan beetje kut worden...maar andere simkaart inzetten ofzo is dus geen optie?

• 8088
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

8088

NaN

Je kunt het nummer porteren 'over een prepaidnummer heen' bij een andere provider. Mits de contracttermijn van het abonnement van Libertel..eh..Vodafone verstreken is.

The Flat Earth Society has members all around the globe.

Verwijderd

Op vrijdag 29 maart 2002 01:32 schreef KillBilly het volgende:
Je kunt het nummer porteren 'over een prepaidnummer heen' bij een andere provider. Mits de contracttermijn van het abonnement van Libertel..eh..Vodafone verstreken is.
Hoeveel gaat zoiets kosten :?
Ben daar wel benieuwd naar. :)

• 8088
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

8088

NaN

Aanschafkosten van een prepaid simpakketje verschilt bij iedere provider, maar vallen meestal wel mee. Bij Ben geloof ik 25 Euro, waarbij dan 20 Euro beltegoed zit. Porteringskosten, als er al sprake van is (bij sommigen schijnt het zelfs gratis te zijn) liggen meestal rond de 15 Euro.

The Flat Earth Society has members all around the globe.

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 15:29
gewoon een nieuw starters pakket kopen, porteren is gratis (al 2x gedaan, omdat ik een erg fijn nr heb....) + rekenen bij vodafone op een opzeg termijn van 3 maand, dus nu opzeggen is nog 3 maand abbonee zijn!

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 29 maart 2002 03:18 schreef Dennism het volgende:
gewoon een nieuw starters pakket kopen, porteren is gratis (al 2x gedaan, omdat ik een erg fijn nr heb....) + rekenen bij vodafone op een opzeg termijn van 3 maand, dus nu opzeggen is nog 3 maand abbonee zijn!
Dat weet je zeker?

Verwijderd

Op vrijdag 29 maart 2002 07:35 schreef G3R10 het volgende:

[..]

Dat weet je zeker?
Ja. :)

Verwijderd

bel vodafone gewoon ff

• Moartn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Moartn

Team Coco

Mijn pa heeft het ook net gedaan. Hij had Vodafone Budget, maar daar belde hij te weinig voor. Hij heeft bij de klantenservice zo'n prepay-nummerbehoud formulier aangevraagd.

Toen naar de winkel gegaan en zo'n Vodafon iZi Go pakket gekocht voor 30 euro (oid). Even kaartje geactiveerd, forumulier ingevuld, en na de 3 maanden opzegtermijn krijgt z'n prepaykaartje z'n oude nummer... Kost naast dat pakket 9 euro administratiekosten...

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

• Digihelp ®
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-08 06:54
Inderdaad.
Je hoeft niet eens je abo op te zeggen. Met het iZi nummerbehoud formulier machtig je Vodafone om je abo op te zeggen. Zorg er dus wel voor dat je bij wensdatum een datum invult die 3 maanden in de toekomst ligt, omdat dat je opzegtermijn is.
Dat formulier kan je overigens aanvragen bij de klantenservice (117 met vodafone mobiel of 0800-0560)
Suc6!
Pagina: 1